Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30v mies pelaa päivät pääksytysten pleikkaa

Vierailija
29.09.2020 |

Voisiko joku perustella minulle, mitä hienoa on pleikan pelaamisessa? Mitä jännää on "lanittaa" kavereiden kanssa jossain hikisessä huoneessa? Aikuiset ihmiset. Mitä ihmettä??

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi parempaa ajanvietettä?

Urheilu eri muodoissaan, lukeminen, kokkailu, veistäminen, virkkaus, puutarhanhoito.

Siinäpä muutama alkajaisiksi. Itse en ikimaailmassa voisi pitää normaalina aikuisena ”miestä” joka pelaa jotain pleikkaa.

Vierailija
22/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilu eri muodoissaan, lukeminen, kokkailu, veistäminen, virkkaus, puutarhanhoito.

Siinäpä muutama alkajaisiksi. Itse en ikimaailmassa voisi pitää normaalina aikuisena ”miestä” joka pelaa jotain pleikkaa.

Käyn 3 kertaa viikossa salilla.

Lukeminen? No ei kiinnosta.

Kokkailu? Ruokaa täytyy tehdä.

Veistäminen? Mitä helvettiä? :D

Virkkaus? Mitä helvettiä? :D

Puutarhanhoito? Asun kerrostalossa, ei puutarhaa.

Kokkailun jälkeen jää siis monta tuntia luppoaikaa, joten sen voi hyvin käyttää Pleikkarin pelaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin kelpaa pelimies. Jos joku pelimies haluaa tulla pelailemaan mun kanssa, niin ota yhetyttä. Mulla on tietty pelikin mielessä, mitä haluaisin... pelata 😉

Vierailija
24/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa ajanvietettä voisi olla esimerkiksi puolison kanssa ajan viettäminen, lapsen kanssa ajan viettäminen, ulkoileminen, lukeminen, rnkkaaminen, paneminen. Ja vaikka se baarissa roikkuminen. Siellä nyt ei roikuta kuitenkaan töistä pääsystä yön pikkutunneille asti, yleensä.

Vierailija
25/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pelaan päälle tonnin peliläppärillä ja Switchillä, sekä katselen pelivideoita YouTubesta. Katsonpa myös animea sekä kasari-, ysäri- ja 2000-luvun alun piirrettyjäkin. Leffateatteriin vetää supersankarielokuvat. Hyllystä löytyy sekä kalliita aikuisille harrastajille suunnattuja keräilyfiguureita että rehellisiä lasten leluja sulassa sovussa.

Että terveisiä vaan miehellesi/Tinder-säädöllesi/veljellesi/naapurillesi/kaverillesi/mielikuvitusystävällesi, kenestä aloituksessa sitten olikaan puhe. :D

Miten menee noinniinkun naisrintamalla?

Vierailija
26/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset miehet, jotka pleikkaa räpläävät ovat lapsen tasolle jumittuineita kakaroita. Älkää antako niille römspää.

Eiköhän ne pelaa siksi, koska se sun pimppa on liimattu kiinni ja päänsärky on jatkunut jo viisi kuukautta.

Miksi naisen pitäisi huolia huonoa seksiä lapselliselta mieheltä? Eikö ole tarkoitus, että nainenkin nauttii?

Kokemani mukaan hyvää seksiä pyydetään sukupuolesta riippumatta, kun taas huonoa tyrkytetään

Vierailija
27/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitän tämä yksi jaksaa, ja miten ihmiset jaksavat vastailla sille tosissaan? Menkää kaikki pelaamaan sitä pleikkaria, on se tuhat kertaa fiksumpaa kuin trollien trollaaminen netissä.

Vierailija
28/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikan pelihullun joka toinen viikko tekemä aloitus taas täällä

Vierailija
29/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne pleikkapossut.

Kamat kantoon ja uusi kämppä, tai jos asunto on teidän, häädätte ukon.

Vierailija
30/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitän tämä yksi jaksaa, ja miten ihmiset jaksavat vastailla sille tosissaan? Menkää kaikki pelaamaan sitä pleikkaria, on se tuhat kertaa fiksumpaa kuin trollien trollaaminen netissä.

Katsopa peiliin. Mitä SINÄ täällä teet

Vierailija
31/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sitten on sitä parempaa ajanvietettä AP:n mielestä? 6 tunnin brunssi ja shoppailu kavereiden kanssa? Frendien 178. uusinnat?

Frendit on suunnattu yhtä lapsellisille ihmisille kuin mitä te pleikanhakkaajat ovat. 

Saisko tämän saman suomeksi?

Huutonaurua.

Sinäkö et ymmärtänyt viestiä. Noh, tämähän ei yllätä yhtään. Menepä pelaamaan vähän Mariota niin rauhoitut.

Vierailija
32/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin kelpaa pelimies. Jos joku pelimies haluaa tulla pelailemaan mun kanssa, niin ota yhetyttä. Mulla on tietty pelikin mielessä, mitä haluaisin... pelata 😉

Mene Raimo nukkumaan

Vierailija
33/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täällä 18 cm pelitatti kyllä aina kovana.

t. Rauno-52

Vierailija
34/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn 3 kertaa viikossa salilla.

Lukeminen? No ei kiinnosta.

Kokkailu? Ruokaa täytyy tehdä.

Veistäminen? Mitä helvettiä? :D

Virkkaus? Mitä helvettiä? :D

Puutarhanhoito? Asun kerrostalossa, ei puutarhaa.

Kokkailun jälkeen jää siis monta tuntia luppoaikaa, joten sen voi hyvin käyttää Pleikkarin pelaamiseen.

”Lukeminen? No ei kiinnosta.”

Eipä yllätä.

Vierailija
35/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä mitä järkeä on käydä baarissa juomassa itsensä idiootiksi? Se on sosiaalista ajanvietettä

Ai pleikalla pelaaminen sosiaalista ajanvietettä?

LANitusta lähinnä tarkoitin, vaikka onhan tuo pleikkarin pelaus netissä moninpelaten tai paikallisesti kavereiden kanssa jossain määrin sosiaalista, varsinkin jos mikin kanssa pelaa netissä. Riippuen tietty mitä itse pidät sosiaalisena, jos se tarkoittaa fyysistä paikallaoloa eikä somettelua/netin kautta tapahtuvaa kommunikaatiota, niin ei tuo nettipelaus sitä määritelmää täytä sosiaalisesta kanssakäymisestä, itse kuitenkin pidän kommunikaatiota muodosta riippumatta enemmän tai vähemmän sosiaalisena kanssakäymisenä

Vierailija
36/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä ja hienoa on selata instagramia, tai katsoa netflixiä tai käydä koiraa kusettamassa aikuiset ihmiset.

Vierailija
37/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun Tinderissä tulee vastaan joku, joka ilmoittaa tykkäävänsä animesta, pelaamisesta tai sarjakuvista, niin viuhahtaa vasuriin vilkkaasti.

Pleikkapelit on lapsille, anime on hienosteltua lapsipokea ja sarjakuvat edellisten yhdistelmä.

Vierailija
38/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol ja levittää haarojansa dubaissa lv laukkuja ja roleksia vastaan, mitä hienoo siinä on?

Vierailija
39/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun perusteella on instabeibe ja pleikkaa pelaava nörtti ovat toistensa pahimmat viholliset.

Vierailija
40/53 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 nainen. Pelaan videopelejä päivät pääksytysten. Olen urheilullinen, fiksu...ja nörtti. Olen lapsesta asti pelannut. Minulle sopii vain pelaileva mies myös. Pelaaminen on sosiaalinen ajanviete, olen monet poikaystävät kuin ystävätkin löytänyt peleistä. Sopii erinomaisesti introvertille. :) Ihmiset jotka eivät pelaa eivät tietenkään voi asiaa tajuta koska ovat tietämättömiä pelien positiivisista puolista. Yhtä hyvin voisin haukkua jonkun netfliksin katsomista, urheilun katsomista, baarissa käyntiä (minusta alkoholin juominen ja baarissa oleminen on hölmöille en näe siinä mitään hienoa). Turhaan mollaatte pelaajia, pahempiakin harrastuksia on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä