Kysy mitä tahansa suljetulla osastolla olevalta
Kommentit (27)
Maalailetko seiniä omalla ulosteellasi?
Miksi teit tämän aloituksen? Mitä haluat meille kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Jos vuorovesi aiheutuu Kuun vetovoimasta, niin miksi nousuvesi on samaan aikaan sekä Kuun puolella että Kuun vastakkaisella puolella?
Avaruusolioiden puuhia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Maalailetko seiniä omalla ulosteellasi?
Ei ole ollut tapana.
Vierailija kirjoitti:
Jos vuorovesi aiheutuu Kuun vetovoimasta, niin miksi nousuvesi on samaan aikaan sekä Kuun puolella että Kuun vastakkaisella puolella?
Kuun vetovoima kohdistuu eri vahvuisena Maan pinnan eri aineisiin ja eri pisteisiin. Kuuta lähinnä olevalla alueella vetovoima on suurin, joten merenpinta pyrkii kohoamaan kohti Kuuta. Vastakkaisella puolella Kuun vetovoima on heikoimmillaan, joten vedenpinta loittonee Kuusta ja kohoaa sielläkin. Tästä seuraa se, että vesimassat pyrkivät siirtymään Maan ja Kuun keskipisteitä yhdistävän suoran suuntaan.
Miksi kuvittelet olevasi suljetulla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit tämän aloituksen? Mitä haluat meille kertoa?
Tein aloituksen, koska olen tylsistynyt ja huomionkipeä ja haluan, että joku jossain ajattelee minua säälien.
Vierailija kirjoitti:
Onko henkilökunta asiallista?
On, ei ole tullut mitään asiattomuuksia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä psykoosioireiden ja itsetuhoisuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko seinähullu?
En näe tässä enää muita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä psykoosioireiden ja itsetuhoisuuden vuoksi.
Oletko varma? Jos olet psykoosissa niin saatat kuvitella koko suljetun.
Tosisairas ei kirjoittele mammapalstalle
Saako siellä kunnon terapiaa ja mistä hoito koostuu? Ystäväni oli joskus mielisairaalassa myös ja minusta tuntui, että se oli vain lukittu ihmisten säilöpaikka, jossa hoitona oli pelkästään lääke. Toivottavasti asiat on nyt paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tosisairas ei kirjoittele mammapalstalle
Vain tosisairaat kirjoittelee mammapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Miten tujut rohdot sait?
Zeldoxia ja tarvittaessa Opamoxia ja Imovanea ja Ketipinoria.
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä kunnon terapiaa ja mistä hoito koostuu? Ystäväni oli joskus mielisairaalassa myös ja minusta tuntui, että se oli vain lukittu ihmisten säilöpaikka, jossa hoitona oli pelkästään lääke. Toivottavasti asiat on nyt paremmin.
Hoito on tosiaan pitkälti lääkehoitoa, lisäksi on joka päivä lyhyitä keskusteluja hoitajan kanssa. Mitään kunnollista terapiaa ei ole. Välillä on hoidollisia ryhmiä, joissa ollaan esimerkiksi keskusteltu psykoosisairaudesta.