Kysy mitä tahansa suljetulla osastolla olevalta
Kommentit (27)
Missä kaupungissa olet osastolla? Mun hoitoon ainakin sisältyi taideterapia, musiikkiterapia, fysioterapia, FA-terapia, psykologikäynnit + omahoitajakeskustelut ja käynnit osastonlääkärillä. Mua siis hoidettiin ihan kunnolla. Ikinä ei ole määrätty hoidoksi pelkkiä lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupungissa olet osastolla? Mun hoitoon ainakin sisältyi taideterapia, musiikkiterapia, fysioterapia, FA-terapia, psykologikäynnit + omahoitajakeskustelut ja käynnit osastonlääkärillä. Mua siis hoidettiin ihan kunnolla. Ikinä ei ole määrätty hoidoksi pelkkiä lääkkeitä.
Lahdessa. Ja ihanaa kuulla, että jossakin noin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tämmöinen tilanne Kuusankoskella. Kyllä siellä monella potilaalla oli ihan kunnon hoidot käynnissä ellet sitte sattunu tulemaan vaan esim. parin viikon sähköjaksolle. Noiden lisäksi oli toki erilaisia ryhmiä. Kaikille löytyi se oma juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tämmöinen tilanne Kuusankoskella. Kyllä siellä monella potilaalla oli ihan kunnon hoidot käynnissä ellet sitte sattunu tulemaan vaan esim. parin viikon sähköjaksolle. Noiden lisäksi oli toki erilaisia ryhmiä. Kaikille löytyi se oma juttunsa.
Unohdin tosta mun listasta vielä ravitsemusterapian. Sielläkin kävin syömishäiriöni takia.
Onko sinulle tapahtunut jotain traumaattista, vai mistä arvelet psykoosin johtuvan?
Eli ei ole muuttunut mikään paremmaksi. Miksiköhän ei terapiaa saada noihin paikkoihin? Eihän se mieli parane vain lääkkeillä ja säilömisellä. Hoitajan kanssa keskustelu ja nuo ryhmätkin on aika turhia.