Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maksaa itsensä kipeäksi Eppujen keikasta kun sen näki ilmaiseksi vuonna 1985 Heinolassa Jyrää-konsertissa?

Vierailija
07.08.2026 |

Minä olin tässä(kin) asiassa kaukaa viisas ja laitan säästyneet rahat sijoituksiin - NIH!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kyselet täällä typeriä?

Vierailija
2/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen nähnyt Eput Vesivehmaan Jenkkapirtillä ja Lammilla, olikohan Urheilupuisto paikan nimi. Mulla on ollut Martti Syrjän nimmari käteen kirjoitettuna. Mitäs ap siihen sanoo ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin tyhmä? Mä olen ollut 6v vuonna 1985. Lisäksi bändi on tehnyt tuon jälkeen paljon hyviä kappaleita. 

Olet aivan helvetin paska trolli.

Vierailija
4/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh hwh hhvhvhfhh,Katson aihetta poiketen Hurriganesen elokuvan 1977 kuumat kundit , joten mopot menkää nukkumaan.

Vierailija
5/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs meinasit ostaa?

Vierailija
6/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt Eput Räikkärockissa. Mutta lähdin kesken pois. Olin mennyt sinne Salmela Komitean takia.

Vierailija
7/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et nähnyt lavalla eläkepappoja. Kyllä siitä kannattaa maksaa itsensä kipeäksi, että nyt näkee maailman yhdeksännen ihmeen.

Vierailija
8/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ole ap vielä mitään. Mulle maksettiin että katsoin Eppujen keikan kasarilla ja vieläpä aitiopaikalta.

t: kasarin dj

Vierailija
9/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt Eput Räikkärockissa. Mutta lähdin kesken pois. Olin mennyt sinne Salmela Komitean takia.

Jukka Salmela on entinen ME mies, tiesitkö?

Nykyään ei tosin enää aivan maailmanennätyskunnossa.

Vierailija
10/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla elämyksiä ja muuta kuva instaan…

Vierailija
11/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh hwh hhvhvhfhh,Katson aihetta poiketen Hurriganesen elokuvan 1977 kuumat kundit , joten mopot menkää nukkumaan.

Mä pääsin vuonna 1975 Hurriganesin keikalla niiden takahuoneeseen ja sain kaikilta kolmelta nimmarin Beavers-farkkuihini ja niitä farkkuja ei sitten pesty piiitkään aikaan. Mitäpä siihen sanot?

Vierailija
12/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata Kärkkäinen kävi meillä 70-luvulla, miksi ostaa mitään Amerikkalaista lehteä katsoakseen hänen kuvaansa? Ja mitähän minä teen nyt kaikilla niillä rahoilla, joita ei tarvitse enää tuhlata Eppujen keikkaan tai pupujusseja esittelevään lehteen? Kai jätän ne kuolinpesälle, voivat käydä katsomassa ihan mitä haluavat ilman että se on heidän tuloistaan kiinni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi