Olen 34v mies jolla ei ole ollut tyttöystävää ikinä. Minullakin on oikeus seurustella kerran elämässäni nuoruuden hehkun omaavan naisen kanssa
Siksi haen tyttöystävää ikäluokasta 20-28
Ikäisissäni naisissa alkaa jo valtaosalla näkyä ikääntymisen merkit selvästi.
Minä tavallaan en ole päässyt siihen kehitykseen mukaan jonka ansiosta kokisin ikäiseni naisen viehättäväksi, koska en koskaan päässyt nuorena seurustelamaan. Siksi minun pitää saada nuori nainen jotta pääsen läpikäymään tämän vaiheen.
Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia?
Kommentit (147)
Oikeus? Kuka sitä oikeutta jakaa?
Minäkin haluaisin eilisen takaisin. Mutta ei se tule vaikka miten toivon.
Ei. Sinulla ei ole mitään oikeutusta yhtään mihinkään. Mitäs et ole hankkinut nuorta tyttöystävää nuorena?
ps. trolli...
Olet oikeasti 15-vuotias pojankloppi ja suunnittelet jo elämääsi katkeroituneena kolmikymppisenä.
No, kukin tavallaan.
Yleinen ongelma trollien keskuudessa.
Sillä nuorella naisella on yhtälailla oikeus olla nuoren miehen kanssa. Et voi sitä häneltä viedä.
Missä se oikeus on julistettu? Suomen laki, pykälä 18?
Kuka tekee tällaisia aloituksia? Käsittämätöntä.
Sinulla ei ole enää mitään mahdollisuuksia saada nuorta naista kun et nuorempanakaan saanut.
Aha, no senkun. En vaan ymmärrä miksi jankutat palstalla siitä etkä ole sitä tyttöystävää hakemassa, ei se valittamalla sulle tule.
Olisit ollut kiinnostava nuorena, nyt sulla ei ole enää tsänssejä. Juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ollut kiinnostava nuorena, nyt sulla ei ole enää tsänssejä. Juna meni jo.
Täh? Mieshän on parhaimmillaan vasta 35-45-vuotiaana
T: nainen
Mistä olet etsinyt tuon ikäisiä naisia ja millaisia tuloksia olet saanut tähän asti?
M31
Joo -o Mä oon 33 vee nainen ja koen että mulla on oikeus saada Johnny Deppin näköinen mies itselleni (se miltä näytti nuorena) ja ihan siks että mä en oo koskaan sellaista saanut.
Hauska yhteensattuma, että juuri ennen kuin osuin tähän ketjuun, olin lukenut Tuukka Tervosen kolumnin "Inceleiden ja öyhöttäjien keskuudessa versoo uusia Hitlereitä"
Vierailija kirjoitti:
Joo -o Mä oon 33 vee nainen ja koen että mulla on oikeus saada Johnny Deppin näköinen mies itselleni (se miltä näytti nuorena) ja ihan siks että mä en oo koskaan sellaista saanut.
Todella ontuva vertaus. Kuka tahansa nuori nainen ei ole yhtä tavoiteltu kuin Johnny Depp.
M31
Mä olen 32-vuotias nainen, joka ei ole koskaan seurustellut. Toivoisin kovasti saavani joskus kokea rakkautta, kumppanuutta ja välittämistä, mutta mitään oikeutta minulla ei siihen tietenkään ole.
Älä selitä, älä valita. Kukaan ei ole sinulle velkaa eikä pidä "saada" ketään.
Trolli