Mies on ihastunut toiseen enkä enää tiedä mitä teen.
Asia on nyt niin että olemme olleet mieheni kanssa tosi pitkään yhdessä, on ollut vaikeita aikoja ja myös paljon hyviäkin. Muiden mielestä olemme todella hyvä tiimi, ja niin minustakin olemme hyvinä aikoina. Meille syntyi vauva 5kk sitten, ja kaikki oli ihanaa, menimme myös kihloihin mitä mies pitkään harkitsi ja se tulikin minulle täytenä yllätyksenä.
Olimme kaikin puolin onnellisia kunnes tuli muuttohössäkkää ja muuta, jolloin itse käyttäydyin ehkä stressin keskellä hieman typerästi miestäni kohtaan.
Pari päivää sitten minulle selvisi että mieheni on viestitellyt toisen naisen kanssa jo pari viikkoa, ja mies myönsi olevansa ehkä vähän ihastunut, tästä syntyi riita jonka päätteeksi mies alkoi puhumaan erosta ja ettei ole onnellinen (yhtäkkiä) kuitenkin mies haluaisi vielä yrittää, ja kohtelee välillä minua rakastavasti välillä taas välinpitämättömästi.
Olen ihan totaalisen rikki, mies kertoi poistaneensa profiilin jolla keskustelua kävi, mutta tuntuu että hän jatkaa keskustelua aina töihin lähtiessään, kotona ei ole puhelimellaan.
Minulla on todella uupunut olo, rakastan häntä mielettömästi, ja tahtoisin vain palata ajassa taaksepäin edes parilla kuukaudella. En tiedä mitä minun tulisi tehdä..
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa tilanteessa miehen osassa.
Luulen, että miehesi kokee "tässäkö tämä oli" tunnetta ja luultavasti on jäänyt teidän suhteessa sivusta katsojaksi. Ei ole enää sinulle se tärkein.
Toinen nainen tarjoaa vaihtoehdon, joka houkuttelee ja ihastumisen tunteet ei helpota tässa tilanteessa.
Teidän tilanteessa onneksi vasta parin viikon viestittely. Tilanne on korjattavissa.
Minulle ainakin iski sellaiset ajatukset, että jos nyt tosiaan tästä lähden, niin pystynkö koskaan olemaan ylpeä itsestäni, kun jätän vaimoni ja vuoden vanhan tyttäreni. Tuskinpa.
Sano miehellesi, ettet halua erota, muttet voi pakottaa jäämäänkään.
Älä raivoa, vaan yritä olla ymmärtäväinen.
Miehiä kuvaillaan usein järjellä toimiviksi ja naisia ”tunne-eläjiksi”, mutta joskus tuntuu, että se on tasan tarkkaan toisin päin. Meilläkin mies nimenomaan halusi lapsia ja perheen. Nyt kun on ne lapset tehty niin puhuu ”mun elämä on ohi”-juttuja. Erittäin epärationaalista toimintaa. Elää tunteella. Tuntui hyvältä idealta hankkia perhe ja kun se perhe on hankittu niin ei ollutkaan enää niin kivaa ja nyt kaduttaa. Itse koen, että kun olen lapset hankkinut niin kannan vastuuni ja sitoudun tähän ydinperheeseen, vaikka elämä ei aina olisi ruusuilla tanssimista, Minusta on aivan älytöntä alkaa vauvavaiheessa viestittelemään muille naisille. En kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi eletään niin tunnepohjaisesti.
Niin no omalla kohdalla viestittely oli alkanut jo kauan ennen lasta ja kaveripohjalta samojen harrastusten kautta. En kuitenkaan mihinkään lähtenyt ja tästä on yli kymmenen vuotta aikaa.
Olet varmasti oikeassa siinä, että naiset monesti toimivat järkevästi ja miehet ei pysty samalla tavalla sitoutumaan siihen ydinperhesysteemiin.
Äidin ja lapsen suhde vaan on luonnollisesti niin kiinteä, että mies jää helposti statistin asemaan. Mies käy usein töissä päivisin ja iltaisin yrittää osallistua lapsen hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa tilanteessa miehen osassa.
Luulen, että miehesi kokee "tässäkö tämä oli" tunnetta ja luultavasti on jäänyt teidän suhteessa sivusta katsojaksi. Ei ole enää sinulle se tärkein.
Toinen nainen tarjoaa vaihtoehdon, joka houkuttelee ja ihastumisen tunteet ei helpota tässa tilanteessa.
Teidän tilanteessa onneksi vasta parin viikon viestittely. Tilanne on korjattavissa.
Minulle ainakin iski sellaiset ajatukset, että jos nyt tosiaan tästä lähden, niin pystynkö koskaan olemaan ylpeä itsestäni, kun jätän vaimoni ja vuoden vanhan tyttäreni. Tuskinpa.
Sano miehellesi, ettet halua erota, muttet voi pakottaa jäämäänkään.
Älä raivoa, vaan yritä olla ymmärtäväinen.
Miehiä kuvaillaan usein järjellä toimiviksi ja naisia ”tunne-eläjiksi”, mutta joskus tuntuu, että se on tasan tarkkaan toisin päin. Meilläkin mies nimenomaan halusi lapsia ja perheen. Nyt kun on ne lapset tehty niin puhuu ”mun elämä on ohi”-juttuja. Erittäin epärationaalista toimintaa. Elää tunteella. Tuntui hyvältä idealta hankkia perhe ja kun se perhe on hankittu niin ei ollutkaan enää niin kivaa ja nyt kaduttaa. Itse koen, että kun olen lapset hankkinut niin kannan vastuuni ja sitoudun tähän ydinperheeseen, vaikka elämä ei aina olisi ruusuilla tanssimista, Minusta on aivan älytöntä alkaa vauvavaiheessa viestittelemään muille naisille. En kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi eletään niin tunnepohjaisesti.
Niin no omalla kohdalla viestittely oli alkanut jo kauan ennen lasta ja kaveripohjalta samojen harrastusten kautta. En kuitenkaan mihinkään lähtenyt ja tästä on yli kymmenen vuotta aikaa.
Olet varmasti oikeassa siinä, että naiset monesti toimivat järkevästi ja miehet ei pysty samalla tavalla sitoutumaan siihen ydinperhesysteemiin.
Äidin ja lapsen suhde vaan on luonnollisesti niin kiinteä, että mies jää helposti statistin asemaan. Mies käy usein töissä päivisin ja iltaisin yrittää osallistua lapsen hoitoon.
Olisikohan noilla boldatuilla asioilla jokin yhteys? Kuinka moni sitoutuu 110% asiaan, jossa kokee olevansa ulkopuolinen?
Niinhän se on. EX-vaimo mieluummin petti kun puhui tunteistaan ja parisuhteesta.