Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Hienoa, että Niinistö menee Mandelan hautajaisiin!
07.12.2013 |
Ei Katainen oikein olisi sopinut edustamaan Suomea tuollaiseen arvokkaaseen tilaisuuteen.
http://yle.fi/uutiset/presidentti_niinisto_mandelan_muistotilaisuuteen_etela-afrikkaan/6974125
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meneekö Ahtisaari sinne myös? toivottavasti pääsee