Palstanainen, kuvaile itsesi
Toisen ketjun innoittamana:
Millainen olet luonteeltasi? Minkä näköinen olet? Tumma vai vaalea? Ammattialasi, luonteesi ja pituutesi? Perhesuhteesi? Elämäsi motto?
Kommentit (72)
Olen yli 30v, joten ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska, fiksu ja kaunis. 162 cm ja noin 60 kg, normaalivartaloinen/siro. Takapuoleen asti pitkät ja paksut ruskeat hiukset, ruskeat silmät. Fyysisessä ammatissa ja muutenkin tykkään liikkua ilokseni. Eläväinen ja sydämellinen luonne. Toistaiseksi sinkku, mutta toiveissa löytää rakkautta elämään kun sitä riittäisi jaettavaksi. Motto vamaan vaihtelee sen mukaan mikä milloinkin tärkeältä tuntuu, mutta pitkään on puhutellut stoalainen amor fati eli rakasta kohtaloasi (eli rakasta ja hyväksy elämäsi tapahtumat äläkä murehdi menneitä - eikä tämä tietenkään tarkoita että päättömänä pitäisi koheltaa ilman mitään vastuuta).
Lisätään listaan näköjään myös hätiköinti kun unohtui laittaa loppuun vielä
N36
1
Tässa kerrotaan jo hyvin itsestä ja miestä kiinnostavat asiat tulee selkeästi esiin. Ikä mainitaan, harrastuksista kerrotaan, juo.
Hieman luettelomainen esitys, hätiköivä luonne aiheuttaa kuitenkin ison kysymysmerkin. Silti
Jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska, fiksu ja kaunis. 162 cm ja noin 60 kg, normaalivartaloinen/siro. Takapuoleen asti pitkät ja paksut ruskeat hiukset, ruskeat silmät. Fyysisessä ammatissa ja muutenkin tykkään liikkua ilokseni. Eläväinen ja sydämellinen luonne. Toistaiseksi sinkku, mutta toiveissa löytää rakkautta elämään kun sitä riittäisi jaettavaksi. Motto vamaan vaihtelee sen mukaan mikä milloinkin tärkeältä tuntuu, mutta pitkään on puhutellut stoalainen amor fati eli rakasta kohtaloasi (eli rakasta ja hyväksy elämäsi tapahtumat äläkä murehdi menneitä - eikä tämä tietenkään tarkoita että päättömänä pitäisi koheltaa ilman mitään vastuuta).
N36
1
Tässa kerrotaan jo hyvin itsestä ja miestä kiinnostavat asiat tulee selkeästi esiin. Ikä mainitaan, harrastuksista kerrotaan, juo.
Hieman luettelomainen esitys, hätiköivä luonne aiheuttaa kuitenkin ison kysymysmerkin. Silti
Jatkoon!
Ei tämä mikään sinkkupalsta nyt sentään ole.
Millainen olet luonteeltasi? Minkä näköinen olet? Tumma vai vaalea? Ammattialasi, luonteesi ja pituutesi? Perhesuhteesi? Elämäsi motto?
Koitetaas vastailla. Olen lähes 4-kymppinen, keskipituinen ja normaalipainoinen. En ole tumma enkä vaalea, vaan maantienharmaa. Tosin nyt on punaruskea sävy puolipitkissä hiuksissa. Juuri sain otsahiukset kasvatettua pitemmiksi, niin mietin taas otsatukan leikkaamista. Silmät on ruskeat. Mulla on teknisen alan koulutus, mutten ole alan töissä. Oma perhe löytyy, puoliso ja kaksi kouluikäistä lasta. Lisäksi on koira ja kissoja. Luonteeltani olen itsepäinen, mutta reilu. Viihdyn hyvin kotona enkä tykkää yllätyksistä. Sellainen tasaisen tylsä tyyppi, vaikka mielestäni mulla on hyvällä tavalla vinksahtanut huumorintaju. Mottoa ei ole.
Rauhallinen, harkitseva, eläkkeellä oleva psykoterapeutti, naimisissa. Pitkät ja paksut hiukset, 166 cm ja normaalipaino.
Mä oon n. 170 cm pitkä ja yhtäkkiä painoni on noussut yli 70 kg:n. Mulla on pitkät hiukset, joita en värjää. Olen nelikymppinen. Puoliso ja lapsia. Olen yrittäjä, mutta teen myös osa-aikaisesti muita hommia. Olen aina tykännyt lukemisesta, luen sekä kauno- että tietokirjallisuutta. Harrastan moottoripyöräilyä ja hevosia. Olen hauska, sanavalmis ja empaattinen. Mun on helppo tutustua ihmisiin ja viihdyn ihmisten seurassa, mutta myös erittäin hyvin yksin.
Tietysti nätti ja hoikka. Ikää 47v mutta yleisesti luullaaan noin 3-kymppiseksi. Akateeminen koulutus ja hyvässä työpaikassa, tienaankin hyvin. Mieskin tienaa ja on komea, av-maisesti kuvailtuna "laatikkopäinen" Finnairin lentäjä. Vanhin lapsi aloitti juuri lääketieteen opinnot Upsalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
1
Jatkoon!Ei tämä mikään sinkkupalsta nyt sentään ole.
Ihmettelin itsekin, että ei kai tässä mitään seuranhakuilmoja olla kirjoittamassa. :D Noh, saavatpahan näitä sillä silmällä lukevat palstamiehet lisää ihmeteltävää kunhan ehdin omani postata... -eri
Vierailija kirjoitti:
Pienikokoinen, siro, hoikka, isot rinnat, sporttinen (urheilen 10 t viikossa, rasvaprosentti 22/%, kerron tämän kun AV naiset haukutaan aina siiderivalaaksi (en juo olutta, enkä siideriä )
Pitkätukkainen, hyvä ja hyvin palkattu työ, luen paljon ja seuraan politiikkaa, taloutta, historiaa.Luonteeltani ole. Kiltti, rauhallinen ja kunnollinen luonne. Lapsirakas ja perhekeskeinen. Hyvin naisellinen, pukeudun töissä aina hameeseen ja korkkareihin, tosin ns business tyyliin, johtuen työstäni.
Silti tykkään illalla joskus tulla tänne palstalle ihmettelemään näitä juttuja! Kurkistus johonkin ihmemaa OZ, jota en tunnnista olemassa olevaksi.
Tällaiseksi kuvailisin unelmanaiseni. Siksi en usko että voisit olla aito 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienikokoinen, siro, hoikka, isot rinnat, sporttinen (urheilen 10 t viikossa, rasvaprosentti 22/%, kerron tämän kun AV naiset haukutaan aina siiderivalaaksi (en juo olutta, enkä siideriä )
Pitkätukkainen, hyvä ja hyvin palkattu työ, luen paljon ja seuraan politiikkaa, taloutta, historiaa.Luonteeltani ole. Kiltti, rauhallinen ja kunnollinen luonne. Lapsirakas ja perhekeskeinen. Hyvin naisellinen, pukeudun töissä aina hameeseen ja korkkareihin, tosin ns business tyyliin, johtuen työstäni.
Silti tykkään illalla joskus tulla tänne palstalle ihmettelemään näitä juttuja! Kurkistus johonkin ihmemaa OZ, jota en tunnnista olemassa olevaksi.
Tällaiseksi kuvailisin unelmanaiseni. Siksi en usko että voisit olla aito 😅
Eipä yllätä, että ensirivillä ”hoikka ja isorintainen” + rasvaprosentti mainittu on palstamiehen unelmanainen. :D
Ulkonäöltäni olen ihan tavallinen nelikymppinen suo(mi)hirviö. Pitkä tumma tukka, korkeat poskipäät, isot siniset silmät. Ei tatuointeja tms, ja muutenkin tyylini on enemmän klassisen naisellinen kuin mitään muuta. Mitat 167/55/75B.
Luonteeltani olen hyväntuulinen, rento ja ahkera. Työskentelen lääketieteellisessä tutkimuksessa ja tienaan ihan riittävästi ylläpitääkseni haluamaani elintasoa. Sosiaaliset tarpeenikin täytän aika pitkälti töissä, joten vapaa-ajalla hengailen enimmäkseen itsekseni. Läheisiä ystäviä on kolme, näemme silloin kun kullakin on sellaiseen aikaa. Perhettä minulla ei ole eteen, taakse eikä sivuille.
Motto: pitää tietää se, kun ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöltäni olen ihan tavallinen nelikymppinen suo(mi)hirviö. Pitkä tumma tukka, korkeat poskipäät, isot siniset silmät. Ei tatuointeja tms, ja muutenkin tyylini on enemmän klassisen naisellinen kuin mitään muuta. Mitat 167/55/75B.
Luonteeltani olen hyväntuulinen, rento ja ahkera. Työskentelen lääketieteellisessä tutkimuksessa ja tienaan ihan riittävästi ylläpitääkseni haluamaani elintasoa. Sosiaaliset tarpeenikin täytän aika pitkälti töissä, joten vapaa-ajalla hengailen enimmäkseen itsekseni. Läheisiä ystäviä on kolme, näemme silloin kun kullakin on sellaiseen aikaa. Perhettä minulla ei ole eteen, taakse eikä sivuille.
Tuo on tosi hyvä motto!
Hyväntuulinen ja luotettava viisikymppinen yrittäjänainen. Ulkonäkö ihan kiva ja pitkäaikainen aviomies rinnalla. Motto: ole oma itsesi, arvosta muiden erilaisuutta myös.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti nätti ja hoikka. Ikää 47v mutta yleisesti luullaaan noin 3-kymppiseksi. Akateeminen koulutus ja hyvässä työpaikassa, tienaankin hyvin. Mieskin tienaa ja on komea, av-maisesti kuvailtuna "laatikkopäinen" Finnairin lentäjä. Vanhin lapsi aloitti juuri lääketieteen opinnot Upsalassa.
Koetahan trollata vähän paremmin. Uppsala (kahdella p:lla) jätettäisiin sanomatta, koska Ruotsiin menevät ne, jotka eivät pääse suomalaisiin korkeakouluihin sisälle. Ihan hyvä ratkaisu sinänsä, ettei tule välivuosia, mutta ei mikään kerskumisen aihe.
Vierailija kirjoitti:
😘
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Olen 170cm/102 kg
Näytän Riitta väisäseltä.
Tykkään laihduttaa , mutta kyllästyn jo samana päivänä kun aloitan dieetin.
Miehet ovat ihailleet minua koska olin nätti ja hoikka nuorena.
Aikuisena valitsin pullan ja irtokarkit kauneuden ja ratsastamisen välillä
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset aina mainitsevat korkeat poskipäät?
Mikä juttu tämä on?
M79
Aktiivinen, 160cm, introvertti, vaaleat hiukset, vanhoillinen kasvatus, ylisuorittaja, taipumusta myöskin jatkuvaan mielistelyyn. Kuvailtu usein kaikille ystävällisenä.
Suht iäkäs, hyvin väsynyt työtön yh-äiti. Ruma, parasta ennen päiväys mennyt vuosia sitten