Palstanainen, kuvaile itsesi
Toisen ketjun innoittamana:
Millainen olet luonteeltasi? Minkä näköinen olet? Tumma vai vaalea? Ammattialasi, luonteesi ja pituutesi? Perhesuhteesi? Elämäsi motto?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Hauska, fiksu ja kaunis. 162 cm ja noin 60 kg, normaalivartaloinen/siro. Takapuoleen asti pitkät ja paksut ruskeat hiukset, ruskeat silmät. Fyysisessä ammatissa ja muutenkin tykkään liikkua ilokseni. Eläväinen ja sydämellinen luonne. Toistaiseksi sinkku, mutta toiveissa löytää rakkautta elämään kun sitä riittäisi jaettavaksi. Motto vamaan vaihtelee sen mukaan mikä milloinkin tärkeältä tuntuu, mutta pitkään on puhutellut stoalainen amor fati eli rakasta kohtaloasi (eli rakasta ja hyväksy elämäsi tapahtumat äläkä murehdi menneitä - eikä tämä tietenkään tarkoita että päättömänä pitäisi koheltaa ilman mitään vastuuta).
Lisätään listaan näköjään myös hätiköinti kun unohtui laittaa loppuun vielä
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
138 kg, lyhyt siilitukka (värjätty eri väreillä), nenärengas, paljon tatuointeja, ketju nenästä korvaan, pukeudun maastovaatteisiin, diggaan kirkonpolttohevistä, olen työtön, syön mt-lääkkeitä, vihaan persuja.
Tässä on persu ja trolli.
Näkee muissa vain itsensä.
Ymmärtää onneksi vihata (palsta-) persuja. :D
Minul on isopylly, silleen hyvällä tavalla. Mottoni on se tulee mikä menee. T. Sirpa
Vierailija kirjoitti:
138 kg, lyhyt siilitukka (värjätty eri väreillä), nenärengas, paljon tatuointeja, ketju nenästä korvaan, pukeudun maastovaatteisiin, diggaan kirkonpolttohevistä, olen työtön, syön mt-lääkkeitä, vihaan persuja.
Lepakko suoraan Setan ja Antifan yhteisestä helvetistä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lepakko suoraan Setan ja Antifan yhteisestä helvetistä siis.
Palstamiesverrokki.
Hätkähdyttävää, että 75 prosenttia suomalaismiehistä on lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Jos enemmän kuin 1/3 vastaajista on normaalipainoisia ja naisellisesti pukeutuvia, en usko yhdenkään vastauksen olevan totta.
Mainitsin jo, että vähintään 75 prosenttia teistä palstamiehistä on lihavia.
Kiinnitä huomiosi totuuteen.
Vierailija kirjoitti:
160cm ja painan 150kg. Tatskoja löytyy ja kananperse tukka.. Leggarit, croksit ja tunika lemppari asusteet.
Mulla sama! Räväkkä luonne, tukka punanen violetilla tehosteella, lempiruoka ja juoma sipsit ja sidukka. Lähihoitaja Porvoonjokimutkasta
Olen itse noin 173 cm ja painoa nyt 67 kg. Aika sellainen "roteva" olen ja vähän ylimääräistäkin, mutta en siis mikään siro. Pitkät melko vaaleat hiukset, siniset silmät sekä silmälasit. Olen ujo introvertti luonne. Tosin monet kokemukset tehneet minusta entistä enemmän omissa oloissaan viihtyvän. Samalla olen aika hyvän mielikuvituksen omaava ihminen. Tykkään luonnosta, eläimistä, kaikesta "erilaisesta ja erikoisesta" liittyen kaikkiin juttuihin kuten pukeutumiseen. Samalla olen itse silti se hyvin tavallinen ihminen, mutta ehkä minussa on sisällä se rohkeampi ihminen ja senkin vuoksi todellakin ihailen niitä, jotka ovat persoonallisia. Maantiede ja matkustus ( vaikka en ole oikein ollut missään) on tärkeää. Musiikki todella tärkeää minulle myös sekä liikunta ( mutta sekin sellaista rentoa). Vaivun monesti synkkyyteen ja olen aika epävarma ihminen. Toisaalta haluan muille hyvää ja haluan mieluummin hyvää tähään maailmaan kuin enää yhtää enempää pahaa. Töissä olen ollut aika vähän ja koulutuksin vielä ihan kesken. Vaikeaa kyllä kirjoittaa mitään.
Se palstamiesketju on ihanan asiallinen, miksi tämä on tällaista irvailua :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160cm ja painan 150kg. Tatskoja löytyy ja kananperse tukka.. Leggarit, croksit ja tunika lemppari asusteet.
Mulla sama! Räväkkä luonne, tukka punanen violetilla tehosteella, lempiruoka ja juoma sipsit ja sidukka. Lähihoitaja Porvoonjokimutkasta
Pasltamiehet näemmä kokoontuneet tänne fantasioimaan unelmanaisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasltamiehet näemmä kokoontuneet tänne fantasioimaan unelmanaisistaan.
Sori. Olis pitänyt lisätä perään, että tämänhän te halusitte kuulla. T. N41
Olen 15v, 158cm/42kg tyttö. Ei ole kavereita, joten kulutan vapaa-aikani täällä 🤷♀️ Oon vähän semmoinen luuseri, näistä keskusteluista saa aikaan ihan hyvää viihdettä vaikka välillä meinaankin menettää uskoni ihmiskuntaan.
Sentään tulee hyvä fiilis, kun suurin osa ikäisistäni on paljon fiksumpia kuin täällä pyörivät ihmiset. :D
Vierailija kirjoitti:
Koska miehissä on se kaikille ja mihinkään kelpaamaton osa joka saastuttaa kaiken. Ja joka naisilta puuttuu.
Keskivertopitkä ja 54 kg, leveä vähän kaikkialta paitsi vyötäröltä. Hiukset värjätty punertavan ruskeaksi, silmät oliivinvihreät. Tykkään värikkäistä, hieman erikoisesti leikatuista vaatteista.
Vihaan riitelemistä ja yritän välttää konflikteja viimeiseen asti. En kuitenkaan ole täysin lammas, vaan pidän mielipiteistäni ja tietyistä periaatteista kiinni. Tykkään ajatella asioita filosofisesti ja monilta kanteilta. Tulen välillä tänne hakemaan uusia näkökulmia kuplani ulkopuolelta.
Vähän naiivi. Haluaisin vaan levittää rakkautta, ja että ihmiset pystyisivät elämään sovussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse noin 173 cm ja painoa nyt 67 kg. Aika sellainen "roteva" olen ja vähän ylimääräistäkin, mutta en siis mikään siro. Pitkät melko vaaleat hiukset, siniset silmät sekä silmälasit. Olen ujo introvertti luonne. Tosin monet kokemukset tehneet minusta entistä enemmän omissa oloissaan viihtyvän. Samalla olen aika hyvän mielikuvituksen omaava ihminen. Tykkään luonnosta, eläimistä, kaikesta "erilaisesta ja erikoisesta" liittyen kaikkiin juttuihin kuten pukeutumiseen. Samalla olen itse silti se hyvin tavallinen ihminen, mutta ehkä minussa on sisällä se rohkeampi ihminen ja senkin vuoksi todellakin ihailen niitä, jotka ovat persoonallisia. Maantiede ja matkustus ( vaikka en ole oikein ollut missään) on tärkeää. Musiikki todella tärkeää minulle myös sekä liikunta ( mutta sekin sellaista rentoa). Vaivun monesti synkkyyteen ja olen aika epävarma ihminen. Toisaalta haluan muille hyvää ja haluan mieluummin hyvää tähään maailmaan kuin enää yhtää enempää pahaa. Töissä olen ollut aika vähän ja koulutuksin vielä ihan kesken. Vaikeaa kyllä kirjoittaa mitään.
Tähän vielä, että ikää alle 30-vuotta ja muuten olen ( yllätys) yksinäinen sinkku muutenkin. Voisi sanoa, että haaveilen paljon enemmän mitä tekisin kuin oikeasti toteutan sen. Pää pilvissä ja jalat maassa on aika hyvä kuvaus minusta. Toisaalta myös elämäni ei ole ollut mitään helppoa, joten olen välillä pessimistisiä ajatuksia omaava. Sen tiedän, että olen aina valmis olemaan "heikompien" puolella ja minusta ei saisi pahaa ihmistä koskaan, ei vaikka minulle tapahtuisi mitä vaan. Sellainen ajatus myös usein mielessä, että elämässä moni asia on pienestä kiinni ja jokainen ihminen "roikkuu" mukana elämässä niillä voimilla mitä hänellä on. Joskus se "lanka" on hyvin ohutkin, mutta ehkä se silti kestää. Tästä huomaa myös taipumuksen pitkään kirjoittamiseen. Ehkä se korvaa puhumisen vaikeutta, mutta toisaalta jos seura on sellaista mukavaa ja pystyy olemaan oma itsensä niin uskallan itsekin puhua enemmän. Tätäkään en aluksi uskonut, mutta eräs porukka jossa viimein pystyi olemaan rennosti auttoi paljon. Kaikkia varmaan kiinnostaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehissä on se kaikille ja mihinkään kelpaamaton osa joka saastuttaa kaiken. Ja joka naisilta puuttuu.
Eikö tällä logiikalla sen miesketjun olisi sitten pitänyt olla "saastunut" eikä tämän? Kauheasti ilmaistu muutenkin tuo.
Sorry ohis ja toivottavasti ketju palaa takaisin aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vielä, että ikää alle 30-vuotta ja muuten olen ( yllätys) yksinäinen sinkku muutenkin. Voisi sanoa, että haaveilen paljon enemmän mitä tekisin kuin oikeasti toteutan sen. Pää pilvissä ja jalat maassa on aika hyvä kuvaus minusta. Toisaalta myös elämäni ei ole ollut mitään helppoa, joten olen välillä pessimistisiä ajatuksia omaava. Sen tiedän, että olen aina valmis olemaan "heikompien" puolella ja minusta ei saisi pahaa ihmistä koskaan, ei vaikka minulle tapahtuisi mitä vaan. Sellainen ajatus myös usein mielessä, että elämässä moni asia on pienestä kiinni ja jokainen ihminen "roikkuu" mukana elämässä niillä voimilla mitä hänellä on. Joskus se "lanka" on hyvin ohutkin, mutta ehkä se silti kestää. Tästä huomaa myös taipumuksen pitkään kirjoittamiseen. Ehkä se korvaa puhumisen vaikeutta, mutta toisaalta jos seura on sellaista mukavaa ja pystyy olemaan oma itsensä niin uskallan itsekin puhua enemmän. Tätäkään en aluksi uskonut, mutta eräs porukka jossa viimein pystyi olemaan rennosti auttoi paljon. Kaikkia varmaan kiinnostaa :)
Minua ainakin kiinnosti, kiitos kun jaoit. Toivottavasti löydät elämääsi lisää sellaista seuraa, missä voit olla oma itsesi. :)
N36
Olen tasapainoinen introvertti aktiiviliikkuja. Kroppa sen mukainen. Pituutta 166 cm. Ristiverinen ja luonnonkiharat, pitkät hiukset. Kouluikäisten lasten insinööriäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä logiikalla sen miesketjun olisi sitten pitänyt olla "saastunut" eikä tämän? Kauheasti ilmaistu muutenkin tuo.
Sorry ohis ja toivottavasti ketju palaa takaisin aiheeseen.
Ei nämä miehet uskalla vittuilla miehille. Vain pienikokoisemmille.
163 cm, 67 kg nautintoja rakastava sinisilmäinen ja vaaleahiuksinen nainen. Harrastuksina hyvät viskit joista yhtä nytkin nautiskelen ja herkullinen ruoka aina nuotiomakkarasta ravintoloihin. Ulkoilmaihminen ja retkeilijä olen henkeen ja vereen ja viihdyn hyvin yksin ja en ole lainkaan herkkä. Työelämässä mutta ammattia en viitsi paljastaa.