Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies on sinusta seksikäs, kuvaile?

Vierailija
07.12.2013 |

Kasvot, silmät, vartalo, luonne tms?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen ihastunut täydellisen seksikkääseen mieheen. Mahassa kutittaa kun ajattelenkin häntä. Hän on vaalea, leveä ja lihaksikas, mutta ei läskillä tai bodarimaisella tavalla, vaan hän on enemmänkin roteva ja vanttera. Hän on älykäs, vähän ilkeällä ja ironisella tavalla hauska, mutta kuitenkin lempeä ja sydämellinen. Hänellä on tuikkivat ja eloisat silmät, ja vaikka hän onkin rauhallinen, silmistä näkee, että pinnan alla piilee jotain villiä. Hän puhuu niin seksikästä murretta, että sytyn pelkästään jo  hänen puheestaan.

Hänellä on isot kädet. En voisi sietää miestä, jolla on pienet tai sirot kädet. Kuvittelen, että hän nostaa minut käsillään seinälle ja painautuu vartaloani vasten... Uuuh. 

Vierailija
62/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:44"]

Toki ruumillista työtä tekeviä on, mutta jos ei ole geneettisisesti lahjakas, nyky-suomen ruumiillisilla töillä ei tule lihaksikkaaksi. Tämä on myytti, joka jäänyt elämään oikeasti vanhan maailman kovaa ruumiillista töitä tehneiden jäntevyydestä. Siksi tämä "fyysisellä työllä hankitut lihakset" lähinnä naurattaa nykypäivänä. Vanhan polven metsurit, satamatyöläiset ja maanviljelijät olivat kyllä todella kestäviä ja voimakkaitakin, se on totta.

[/quote]

No mun mies esim. saa ne lihakset kun ihan täällä kotipihalla/meidän saaressa tekee töitä; kaataa/pilkkoo puita, lapioi/kaivaa, rakentaa/remontoi, muutenkin tekee koko ajan jotain ruumiillista työtä. Palkkatyössäänkin joutuu ruumillisia hommia tekemään. Eli hän ainakin on ihan oikeasti ne lihakset työllä saanut aikaan. :)

[/quote]

No näin.

Myös tanssijan työssä saa lihakset. Toki kyseiseen työhön pääsee vain, jos on sitä geneettistäkin lahjakkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla mikään komea. Riittää että on semmoine katse joka saa jalat veteläksi :D

Vierailija
64/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs.

Vierailija
65/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ 30v. Päälle 180 pitkä, lihaksikas muttei mikään karmea portsari. Tumma, syvän ruskeat tai kirkkaan siniset silmät. Miehekäs ennenkaikkea. Luonteeltaan sellanen nalle mutta ei alistuva.. tykkäisi halia ja silitellä. Rakastaisi lapsia ja eläimiä.

Vierailija
66/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, miehen pitää olla aloitteellinen ja ottaa vastuuta. En syty, jos joudun itse hoitamaan kaiken: pokauksen, treffeille pyytämisen, seksin harrastaminen jne. Voin kyllä antaa signaaleja, mutta itsevarma ja aloitteellinen mies sytyttää. 

Vierailija
67/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 21:32"]

Hänellä on isot kädet. En voisi sietää miestä, jolla on pienet tai sirot kädet. Kuvittelen, että hän nostaa minut käsillään seinälle ja painautuu vartaloani vasten... Uuuh. 

[/quote]

Buuaaaah, ei stana, huutonaurua...en voisi sietää...ei helevata. Vauva-palsta ei petä koskaan, aina täältä löytyy päivänpelastajakommentteja. Ei kai tääkään prinsessa ihan tosissaan ole. Kai?

Vierailija
68/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 21:43"]

[/quote]

Buuaaaah, ei stana, huutonaurua...en voisi sietää...ei helevata. Vauva-palsta ei petä koskaan, aina täältä löytyy päivänpelastajakommentteja. Ei kai tääkään prinsessa ihan tosissaan ole. Kai?

[/quote]

Tais osua aika pahasti :D

Vierailija
69/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 21:43"]

[/quote]

[/quote]

Terveisin pienikätinen mies?

Vierailija
70/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaksikas, terveellä älyllä varusteltu. työtä tekevä, reippaasti kävelevä ei mikään laahustaja eikä kantapää astuja.oma-aloitteinen, kohtelias, toiset huomioiva, sydämellinen.

Vierailija
71/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailettekohan te nyt unelmienne miestä? Kyse oli seksikkäästä miehestä.

Vierailija
72/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 21:58"]Kuvailettekohan te nyt unelmienne miestä? Kyse oli seksikkäästä miehestä.

[/quote]

No mun mielestä se on vähän sama asia :D

Vierailija
73/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 21:58"]Kuvailettekohan te nyt unelmienne miestä? Kyse oli seksikkäästä miehestä.

[/quote]

[/quote]

Ai, mä näen asian ihan eri tavalla. Vähän kuin naisista puhuttaessa. Voi olla todella kaunis nainen tai sitten todella seksikäs nainen ja sitten taas se haaveiden nainen voi olla jotain ihan muuta.

Vierailija
74/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 22:01"]

[/quote]

[/quote]

Ai, mä näen asian ihan eri tavalla. Vähän kuin naisista puhuttaessa. Voi olla todella kaunis nainen tai sitten todella seksikäs nainen ja sitten taas se haaveiden nainen voi olla jotain ihan muuta.

[/quote]

No myönnetään.. Totta puhut.. :)

En ajatellut asiaa tuolta kantilta.

Vierailija
75/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä. Normaalipainoinen hoikka. Pieni pömppis. Tummat hiukset. Ruskeat silmät. Mahdollisimman lyhyet hiukset tai ei ollenkaan hiuksia. Pieni parransänki. Hymykuopat. Itsevarmuus ja määrätietoisuus. Pieni salaperäisyys. 

Vierailija
76/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea pitkähiuksinen viikinki, ruskettunut ja hyvä vartalo, itsevarma, raju mutta hellä, sinisilmäinen... aaah! Mä oon sut kerran tavannut ulkomailla, enkä ikinä enää..

Vierailija
77/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohkot silmät, leveät hartiat, poikamainen hymy ja rakastan kiharia hiuksia.

Vierailija
78/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivirakentajilla on hyvät kropat. Siinä ainakin yksi ruumillinen työ.

Vierailija
79/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkiposki, pitkä,lihaksikas, nätti hymy, miehekäs ääni ,hauska

Vierailija
80/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen, vaaleahko, helposti ruskettuva, sinisilmäinen, hyvähampainen. Yli 180cm pitkä, normaalipainoinen. Seksikkäintä vartalossa reidet ja käsivarret, kasvoissa katse, joka joillakin vain on; se metsälampi efekti= syvä ja tuikkiva katse :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi