Minkähän takia ihoni meni vaan huonompaan kuntoon, kun siirryin apteekkikosmetiikkaan
Kun kuvittelin, että luonnonkosmetiikka ei yhtäkkiä sovikaan mulle.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Apteekintuotteissa on mikromuoveja ja epäluonnollisia tehdaskemikaaleja. Jos länttäät muovikalvon iholle, niin miten käy?
Miksi niitä sitten markkinoidaan iho-ongelmien hoitoon?
Ap
Niin, ei kaikki sovi kaikille eikä se apteekki-sana tee niistä parempia mitenkään. Kannattaa tutkia sisältöjä, monet tosiaan sisältää paljon ihoa tukkivia kemikaaleja kuten petrolatumia ja parafiiniöljyä - tosin kyllä ne osalle sopii hyvin.
ehkä ostit vääriä tuotteita ja ylihoidit ihoasi? Mulle kävi noin, meni 2 kk ennenkuin iho palautui normaaliksi.
Nykyään en ylihoida ihoani, vesipesu ja aurinkoasva riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apteekintuotteissa on mikromuoveja ja epäluonnollisia tehdaskemikaaleja. Jos länttäät muovikalvon iholle, niin miten käy?
Ap
Mielikuvilla myydään hölmöille ihmisille - se on bisnestä!
Vierailija kirjoitti:
ehkä ostit vääriä tuotteita ja ylihoidit ihoasi? Mulle kävi noin, meni 2 kk ennenkuin iho palautui normaaliksi.
Nykyään en ylihoida ihoani, vesipesu ja aurinkoasva riittää
Varmaan alihoidin, kun lopetin kaikki "turhat" tuotteet ja jätin vaan minimimäärän apteekkituotteita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Rahan takia.
Upeasti kerroit tuotteiden nimet ja ihotyypin.
Vierailija kirjoitti:
On niin pitkä lista, että en jaksa luetella. Useita eri perusvoiteita, Avenen ja La Roche Posayn tuotteita, jopa lääkevoiteita. Ihotyyppi on normaali, mutta herkkä.
Ap
Aina kehutaan että hiuksien hennaaminen on hyvä. Ostin eri merkkejä. Ei minulle, tukka aivan takussa juuria myöten eikä kasvanut. Vaihdoin Garnier Nutrisse-hiusväriin, tukka kiiltää ja kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin pitkä lista, että en jaksa luetella. Useita eri perusvoiteita, Avenen ja La Roche Posayn tuotteita, jopa lääkevoiteita. Ihotyyppi on normaali, mutta herkkä.
Ap
Mulla myös herkkä iho ja nuo on olleet mun iholle tosi huonoja. Hyviä kokemuksia mulla esim. Madaran SOS-sarjasta.
Ostit huonompia tuotteita. Ei se sana "apteekki" takaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla myös herkkä iho ja nuo on olleet mun iholle tosi huonoja. Hyviä kokemuksia mulla esim. Madaran SOS-sarjasta.
Pelkään vaan, että sain ihoni niin sekaisin, etten pysty käyttämään enää mitään. Nyt käytössä on Olivia Kleinin herkän ihon kasvovesi ja Egyptian magic voide, pesuun Erisan+. Toivotaan, että ihottuma saadaan näillä rauhoittumaan.
Ap
Myydäänhän apteekissa kollageenitablettejakin vaikka ne tabut ja jauheet ovat ihan turhia. Pitäisi ottaa pistoksina että oikeasti hyödyttäisi. Tästä on ihan suomalainen tutkimus. Sama homma biotiinituotteiden kanssa. Jos ei ole biotiinista puutetta niin turhaan niitä litkuja hieroo päähän tai syö tabletteja. Silti ihmiset ostaa kun apteekki kauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska monilla tahoilla on taloudelliset linkit lääkevalmistajiin joiden sivubisnes ne ovat.
Itselle oli järkytys kun unohdin kosmetiikkapussin kotiin yhdeltä mökkiviikolta. Mulla ei ollut kuin mökiltä löytynyt vanha aurinkorasvatuubi ja sitten salaisena aseena ruokatavaroista oliiviöljyputelli. Viikon jälkeen mun iho oli parempi kuin koskaan!
Siis oliiviöljy toimi mulla paremmin kuin kalliit voiteet! Iho ei kärsinyt yhtään, vaikka en putsannut sitä kuin vedellä ja/tai oliiviöljyllä ja levittänyt siihen koko ihonhoitorepertuaariani. Ihosta tuli parempi ja kuulaampi.
Vierailija kirjoitti:
Myydäänhän apteekissa kollageenitablettejakin vaikka ne tabut ja jauheet ovat ihan turhia. Pitäisi ottaa pistoksina että oikeasti hyödyttäisi. Tästä on ihan suomalainen tutkimus. Sama homma biotiinituotteiden kanssa. Jos ei ole biotiinista puutetta niin turhaan niitä litkuja hieroo päähän tai syö tabletteja. Silti ihmiset ostaa kun apteekki kauppaa.
Ja yskänlääkkeitä jotka todistetusti eivät yskää hillitse.
Vierailija kirjoitti:
Itselle oli järkytys kun unohdin kosmetiikkapussin kotiin yhdeltä mökkiviikolta. Mulla ei ollut kuin mökiltä löytynyt vanha aurinkorasvatuubi ja sitten salaisena aseena ruokatavaroista oliiviöljyputelli. Viikon jälkeen mun iho oli parempi kuin koskaan!
Siis oliiviöljy toimi mulla paremmin kuin kalliit voiteet! Iho ei kärsinyt yhtään, vaikka en putsannut sitä kuin vedellä ja/tai oliiviöljyllä ja levittänyt siihen koko ihonhoitorepertuaariani. Ihosta tuli parempi ja kuulaampi.
Se vaan on komedogeeninen öljy. Varo ettei tule varsinkin pidemmän päälle talirauhasen liikakasvua.
Joku avene on ihan hirveä mutta sen sijaan esim aqualan l on oikea löytö.