Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies on sinusta seksikäs, kuvaile?

Vierailija
07.12.2013 |

Kasvot, silmät, vartalo, luonne tms?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pidän seksikkäinä vain itseäni lyhyempiä miehiä. Olen 182 cm pitkä, korkokengillä aika paljon pidempi vielä.

Vierailija
22/81 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka pillu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on intensiivinen katse ja hymy, pilke silmäkulmassa. Rouhean komea mutta ei liian hyvännäköinen. Pitkä ja raamikas, mielellään työssä tai urheillessa saadut lihakset (ei salilta/napailla)

Vierailija
24/81 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 17:06"]

Tiukka pillu

[/quote]

Sori, tää ei oo google.

Vierailija
25/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti, lihaksikas. sellainen jolla pilkettä silmäkulmassa.

Isolla sydämellä varusteltu.

Vierailija
26/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa sellainen lihaksikas, saatu aikaan työnteolla, ei rautaa pumppaamalla+kemikaaleilla, ei missään nimessa liian laiha vaan miehekäs (MUTTA korostan ei missään nimessä läski!). Ei tartte olla älyttömän pitkä, kunhan on tarpeeksi pitkä että mä voin käyttää miten korkeita korkkareita vaan ja olla silti lyhyempi kuin mies (siihen riittää hienosti jo vähän päälle 170cm.. :D ) Silmissä sopivasti pilkettä, partaa saa ja pitääkin olla, mutta ei mikään risuparta. Hiuksilla ei niin suurta väliä, kunhan sopivat kantajalleen (paitsi pitkät hiukset ja joku takatukka/pottakampaus on big NO NO). Sopusuhtaiset piirteet kaikin puolin. Hyvä itsetunto, mutta ei missään nimessä itseriittoinen. Ottaa toiset huomioon ja osaa keskustella, mutta tietää myös milloin on aika tehdä muuta kuin keskustella.. ;) Seksikkyys syntyy myös paljon muista asioista kuin pelkästä ulkonäöstä ja luonteesta. Oma mieheni voi olla esim äärimmäisen seksikäs pilkkoessaan puita, hikisenä likaisena.. Uuh.. Mutta joku vieras mies tuskin tekisi vaikutusta samanlaisena.. ääh, mä oon niin huono selittämään.. :D

Vierailija
27/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin miehet, joissa on kuitenkin maskuliinista särmää (esim. James Franco

, Bill Skarsgård ). Silmät/katse on tärkeä, niissä täytyy olla syvyyttä. Vaikea sanoa, mikä siinä katseessa sitten tarkalleen ottaen säväyttää. Jokin voima ja tietty mystisyys ehkä.

Pituus on plussaa, mutta olen kyllä huomannut syttyväni jopa itseäni lyhyemmistä jos vaan nuo muut asiat ovat kohdallaan. Kroppa sellainen "luonnollisen lihaksikas", ei sen näköinen että puolet valveillaoloajasta menee salilla.

Luonteessa sytyttää äly, huumorintaju ja itsevarmuus.

Vierailija
28/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla sirokin. Vähän poikamainen, mutta mieluusti vähintään 30-v. Huumorintajuinen ja ehdottomasti älykäs. Ehkä vähän nörtti. Kiltti, pelimiehet ovat ehdoton turn off. Pörröinen tukka. Ei liian sliipattu, muttei mikään hippikään. Ei liian pitkä, vaikka kyllä mua pidempi saa olla (siis yli 160 cm ;)).

Vierailija
29/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt taaa, missä nykytyössä "saa lihakset". Vastaus ei ole rakennustyö. Metsurihommat miltei ainoita nykyään.

Vierailija
30/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:04"]

Sellainen jolla on intensiivinen katse ja hymy, pilke silmäkulmassa. Rouhean komea mutta ei liian hyvännäköinen. Pitkä ja raamikas, mielellään työssä tai urheillessa saadut lihakset (ei salilta/napailla)

[/quote]

Mielellään vielä ekat harmaat ohimoilla ja sana hallussa. Ja toimintaa "down under".

Vierailija
31/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys on korvien välissä. Mun miehen pitää olla älykäs, kiinnostava, kohtelias, aikuinen... ja silmistä pitää löytyä sitä paljon puhuttua pilkettä.

Sellaiset asiat, kuten sopusuhtainen kroppa,mukava muttei liioitellun sliipattu ulkonäkö, sopiva pituus ja raamikkuus ovat vain lisäbonusta, joista kyllä nautin, mutta jotka eivät yksinään riitä kiinnostuksen herättämiseksi.

Vierailija
32/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, miettiväinen, rauhallinen, keskusteleva. Pitkä, persoonallinen, hoitaa hyvin itseään ulkoisesti ja sisäisesti.

Vierailija
33/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostan vielä, ettei kaikki salitreeni ole pumppaamista ja miltei kaikki urheilijat käyvät voimakautenaan salilla tekemässä nopeusvoina/voimatreeniä. Ehkä maratoonarit ovat poikkeus.

Vierailija
34/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostan vielä, ettei kaikki salitreeni ole pumppaamista ja miltei kaikki urheilijat käyvät voimakautenaan salilla tekemässä nopeusvoina/voimatreeniä. Ehkä maratoonarit ovat poikkeus.

Vierailija
35/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:22"]

Seksikkyys on korvien välissä. Mun miehen pitää olla älykäs, kiinnostava, kohtelias, aikuinen... ja silmistä pitää löytyä sitä paljon puhuttua pilkettä.

Sellaiset asiat, kuten sopusuhtainen kroppa,mukava muttei liioitellun sliipattu ulkonäkö, sopiva pituus ja raamikkuus ovat vain lisäbonusta, joista kyllä nautin, mutta jotka eivät yksinään riitä kiinnostuksen herättämiseksi.

[/quote] Totta. :)

Oon ennenkin sanonut, että mulle ne aivot on ykkösgenitaalit, siks varmaan oon biseksuaalikin.

Vierailija
36/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoiltaan poikamaisen söpö, voi kuitenkin olla vähän partaakin yhdistettynä viiksiin. Silmät kujeilevat, pilke silmäkulmassa, lämmin katse. Normaalipainoinen, jonkin verran lihasta löytyy etenkin käsivarsista. Luonteeltaan empaattinen, utelias, sopivasti herkkä ja ulospäinsuuntautunut muttei sillä tavalla, että suuna päänä joka paikassa, koska itse olen ujo uusissa tilanteissa, tuntemieni ihmisten seurassa olen puhelias ja kerron avoimesti asioistani.

Vierailija
37/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:21"]

Saa olla sirokin. Vähän poikamainen, mutta mieluusti vähintään 30-v. Huumorintajuinen ja ehdottomasti älykäs. Ehkä vähän nörtti. Kiltti, pelimiehet ovat ehdoton turn off. Pörröinen tukka. Ei liian sliipattu, muttei mikään hippikään. Ei liian pitkä, vaikka kyllä mua pidempi saa olla (siis yli 160 cm ;)).

[/quote]

Meillä mies on omin pikku kätösin rakentanut (vaimon avustuksella) 2 taloa, siinä kyllä lihaksia tulee. Taustalla myös jo teininä aloitettu treenaaminen (juoksu, laskettelu yms) joten lihaksia on kivasti:) Ja joka kesä tästä tontilta saa puun tai pari kaadettua ja niitä pilkottua,, tehtyä kivimuuria yms muuta pikkuhommaa tehtyä ettei pääse vetelöitymään.

Ja on Suomessa ihan ruumiillisen työn tekijöitäkin...

Vierailija
38/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tilkanen

Vierailija
39/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:04"]

[/quote]

Mielellään vielä ekat harmaat ohimoilla ja sana hallussa. Ja toimintaa "down under".

[/quote]

Juuri hän!

Vierailija
40/81 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäintä on itsevarmuus, hyvä kroppa (ei tartte olla lihaskimppu) tyytyväisyys itseensä. Rauhallinen luonne ja arvostaa toista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme