Millainen mies on sinusta seksikäs, kuvaile?
Kommentit (81)
Sellainen jolla on intensiivinen katse ja hymy, pilke silmäkulmassa. Rouhean komea mutta ei liian hyvännäköinen. Pitkä ja raamikas, mielellään työssä tai urheillessa saadut lihakset (ei salilta/napailla)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 17:06"]
Tiukka pillu
[/quote]
Sori, tää ei oo google.
Siisti, lihaksikas. sellainen jolla pilkettä silmäkulmassa.
Isolla sydämellä varusteltu.
Kroppa sellainen lihaksikas, saatu aikaan työnteolla, ei rautaa pumppaamalla+kemikaaleilla, ei missään nimessa liian laiha vaan miehekäs (MUTTA korostan ei missään nimessä läski!). Ei tartte olla älyttömän pitkä, kunhan on tarpeeksi pitkä että mä voin käyttää miten korkeita korkkareita vaan ja olla silti lyhyempi kuin mies (siihen riittää hienosti jo vähän päälle 170cm.. :D ) Silmissä sopivasti pilkettä, partaa saa ja pitääkin olla, mutta ei mikään risuparta. Hiuksilla ei niin suurta väliä, kunhan sopivat kantajalleen (paitsi pitkät hiukset ja joku takatukka/pottakampaus on big NO NO). Sopusuhtaiset piirteet kaikin puolin. Hyvä itsetunto, mutta ei missään nimessä itseriittoinen. Ottaa toiset huomioon ja osaa keskustella, mutta tietää myös milloin on aika tehdä muuta kuin keskustella.. ;) Seksikkyys syntyy myös paljon muista asioista kuin pelkästä ulkonäöstä ja luonteesta. Oma mieheni voi olla esim äärimmäisen seksikäs pilkkoessaan puita, hikisenä likaisena.. Uuh.. Mutta joku vieras mies tuskin tekisi vaikutusta samanlaisena.. ääh, mä oon niin huono selittämään.. :D
Kauniin miehet, joissa on kuitenkin maskuliinista särmää (esim. James Franco , Bill Skarsgård ). Silmät/katse on tärkeä, niissä täytyy olla syvyyttä. Vaikea sanoa, mikä siinä katseessa sitten tarkalleen ottaen säväyttää. Jokin voima ja tietty mystisyys ehkä.
Pituus on plussaa, mutta olen kyllä huomannut syttyväni jopa itseäni lyhyemmistä jos vaan nuo muut asiat ovat kohdallaan. Kroppa sellainen "luonnollisen lihaksikas", ei sen näköinen että puolet valveillaoloajasta menee salilla.
Luonteessa sytyttää äly, huumorintaju ja itsevarmuus.
Saa olla sirokin. Vähän poikamainen, mutta mieluusti vähintään 30-v. Huumorintajuinen ja ehdottomasti älykäs. Ehkä vähän nörtti. Kiltti, pelimiehet ovat ehdoton turn off. Pörröinen tukka. Ei liian sliipattu, muttei mikään hippikään. Ei liian pitkä, vaikka kyllä mua pidempi saa olla (siis yli 160 cm ;)).
Kertokaa nyt taaa, missä nykytyössä "saa lihakset". Vastaus ei ole rakennustyö. Metsurihommat miltei ainoita nykyään.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:04"]
Sellainen jolla on intensiivinen katse ja hymy, pilke silmäkulmassa. Rouhean komea mutta ei liian hyvännäköinen. Pitkä ja raamikas, mielellään työssä tai urheillessa saadut lihakset (ei salilta/napailla)
[/quote]
Mielellään vielä ekat harmaat ohimoilla ja sana hallussa. Ja toimintaa "down under".
Seksikkyys on korvien välissä. Mun miehen pitää olla älykäs, kiinnostava, kohtelias, aikuinen... ja silmistä pitää löytyä sitä paljon puhuttua pilkettä.
Sellaiset asiat, kuten sopusuhtainen kroppa,mukava muttei liioitellun sliipattu ulkonäkö, sopiva pituus ja raamikkuus ovat vain lisäbonusta, joista kyllä nautin, mutta jotka eivät yksinään riitä kiinnostuksen herättämiseksi.
Älykäs, miettiväinen, rauhallinen, keskusteleva. Pitkä, persoonallinen, hoitaa hyvin itseään ulkoisesti ja sisäisesti.
Korostan vielä, ettei kaikki salitreeni ole pumppaamista ja miltei kaikki urheilijat käyvät voimakautenaan salilla tekemässä nopeusvoina/voimatreeniä. Ehkä maratoonarit ovat poikkeus.
Korostan vielä, ettei kaikki salitreeni ole pumppaamista ja miltei kaikki urheilijat käyvät voimakautenaan salilla tekemässä nopeusvoina/voimatreeniä. Ehkä maratoonarit ovat poikkeus.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:22"]
Seksikkyys on korvien välissä. Mun miehen pitää olla älykäs, kiinnostava, kohtelias, aikuinen... ja silmistä pitää löytyä sitä paljon puhuttua pilkettä.
Sellaiset asiat, kuten sopusuhtainen kroppa,mukava muttei liioitellun sliipattu ulkonäkö, sopiva pituus ja raamikkuus ovat vain lisäbonusta, joista kyllä nautin, mutta jotka eivät yksinään riitä kiinnostuksen herättämiseksi.
[/quote] Totta. :)
Oon ennenkin sanonut, että mulle ne aivot on ykkösgenitaalit, siks varmaan oon biseksuaalikin.
Kasvoiltaan poikamaisen söpö, voi kuitenkin olla vähän partaakin yhdistettynä viiksiin. Silmät kujeilevat, pilke silmäkulmassa, lämmin katse. Normaalipainoinen, jonkin verran lihasta löytyy etenkin käsivarsista. Luonteeltaan empaattinen, utelias, sopivasti herkkä ja ulospäinsuuntautunut muttei sillä tavalla, että suuna päänä joka paikassa, koska itse olen ujo uusissa tilanteissa, tuntemieni ihmisten seurassa olen puhelias ja kerron avoimesti asioistani.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:21"]
Saa olla sirokin. Vähän poikamainen, mutta mieluusti vähintään 30-v. Huumorintajuinen ja ehdottomasti älykäs. Ehkä vähän nörtti. Kiltti, pelimiehet ovat ehdoton turn off. Pörröinen tukka. Ei liian sliipattu, muttei mikään hippikään. Ei liian pitkä, vaikka kyllä mua pidempi saa olla (siis yli 160 cm ;)).
[/quote]
Meillä mies on omin pikku kätösin rakentanut (vaimon avustuksella) 2 taloa, siinä kyllä lihaksia tulee. Taustalla myös jo teininä aloitettu treenaaminen (juoksu, laskettelu yms) joten lihaksia on kivasti:) Ja joka kesä tästä tontilta saa puun tai pari kaadettua ja niitä pilkottua,, tehtyä kivimuuria yms muuta pikkuhommaa tehtyä ettei pääse vetelöitymään.
Ja on Suomessa ihan ruumiillisen työn tekijöitäkin...
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 19:04"]
[/quote]
Mielellään vielä ekat harmaat ohimoilla ja sana hallussa. Ja toimintaa "down under".
[/quote]
Juuri hän!
Seksikkäintä on itsevarmuus, hyvä kroppa (ei tartte olla lihaskimppu) tyytyväisyys itseensä. Rauhallinen luonne ja arvostaa toista.
Mäkin pidän seksikkäinä vain itseäni lyhyempiä miehiä. Olen 182 cm pitkä, korkokengillä aika paljon pidempi vielä.