Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampereen juhlat oli floppi

Vierailija
07.12.2013 |

En tykännyt. Ois voitu tänä vuonna jättää juhlat kokonaan väliin!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voisi mun puolestani lopettaa kokonaan. Ihan yhtä huonot ne on joka vuosi.

Vierailija
2/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin. Oli hienoa ohjelmaa eikä pelkkää tungeksimista ahtaalla tanssilattialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsertti oli hieno. Yleensä vain tylsää tanssia ja pönötystä. Nyt tuli historiaa ja muuta kivaa.

Vierailija
4/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minusta melkein paremmat kuin ne perinteiset juhlat!

Vierailija
5/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat juhlat oli kun hesassa. Voitas siirtää ne vallan Tampereelle.

Vierailija
6/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ellei lasketa niitä tamperelaisia siellä Jutila-naamarit päässä. Paremmat juhlat kuin yhdetkään Halosen aikana. Halonen meinasi tuhota koko juhlat. Helsingin juhlat voisi lopettaa tai siis juhlat voisi pitää joka vuosi eri puolilla Suomea.

Vierailija
7/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandia kajahti komeasti. Ja kerrankin "rouva Jenni Haukio" (niin hassu titteli!) sai multa pisteitä: lauloi Maamme-laulun hymy huulilla. Itsenäisyys ja kotimaa on hieno ja iloinen asia. 

Vierailija
8/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vaan tamperelaisten kommentteja tässä keskustelussa... :D

Vierailija
9/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli todella hienosti toteutettu ja ajateltu muutos. Ei sille mitään voi että osa ihmisistä haluaa jatkuvaa hysteriaa ja pintakiiltoa. Mun mielestä kerrankin juhlat jotka tv;n kautta näkyivät kaikille, ja jokaisella oli mahdollisuus tulla kosketetuksi. Hienot. Ja nimenomaan suomalaisia kunnioittavat. Ei siinä pukukavalkadissa ole ollut mitään antia, tässä oli.

Vierailija
10/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 01:07"]

[/quote]

Kyllä minä olen Turusta ja olen sitä mieltä, että oli paremmat juhlat kuin vuosiin. Muu sekoilu juhlien ulkopuolella ihan oma lukunsa toki.

Vierailija
11/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 01:07"]

[/quote]

Kyllä minä olen Turusta ja olen sitä mieltä, että oli paremmat juhlat kuin vuosiin. Muu sekoilu juhlien ulkopuolella ihan oma lukunsa toki.

[/quote]

Tykätkää te maalaiset mistä tykkäätte mutta aidot itsenäisyyspäivän juhlat vietetään vain ja ainoastaan Helsingissä!

Vierailija
12/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättehän, että itsenäisyyspäivän juhla oli Tampereella vain presidentinlinnan remontin takia.

Tämä ei siis ole "muutos", joten anarkiaan ei tarvii tämän takia alkaa.

Hyvin handlasivat juhlat nyt Tampereella. Ainoa miinuspiste tamperelaisille (?) anarkisteille.

Ja oikein hyvää itsenäisyyspäivän seuraavaa päivää kaikille =) Ei tapella jooko, meidän veteraanit tappeli jo..

Vierailija
13/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö porukka kestä yhtään muutoksia? Hyvät juhlat kyllä ihan näin stadilaisenkin mielestä!

Vierailija
14/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 01:15"]Mun mielestä oli todella hienosti toteutettu ja ajateltu muutos. Ei sille mitään voi että osa ihmisistä haluaa jatkuvaa hysteriaa ja pintakiiltoa. Mun mielestä kerrankin juhlat jotka tv;n kautta näkyivät kaikille, ja jokaisella oli mahdollisuus tulla kosketetuksi. Hienot. Ja nimenomaan suomalaisia kunnioittavat. Ei siinä pukukavalkadissa ole ollut mitään antia, tässä oli.

[/quote]

Veit kyllä sanat suustani :)

Vierailija
15/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat olivat perinteikkäät /isänmaalliset ja konsertti tunteikas, jatkossa enemmän tämmöistä. T. Ihan espoolainen vaan

Vierailija
16/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 01:07"]

[/quote]

[/quote]

Tykätkää te maalaiset mistä tykkäätte mutta aidot itsenäisyyspäivän juhlat vietetään vain ja ainoastaan Helsingissä!

[/quote]

Eihän hellsinskissä ole muita kuin juntteja, jostain Kainuun erämettistä ja somaliasta muuttaneita luusereita, kuten sinäkin. Mitä muuta itä-snadilaan kuuluu?

Vierailija
17/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat juhlat ikinä! En halua uskoa, että tampereelta löytyy näin paljon noin idiootteja ihmisiä, että panevat kaikki paikat säpäleiksi ja pahoinpitelevät virkavallan edustajia. Yrittivät moukat vielä juhlavieraidenkin päälle hyökätä!!! Oi aikoja, oi tapoja... Vaikka kuinka helvetisti köyhät (joihin minäkin kuulun, vaikka työssä käynkin ja itseni saan elättää) panis kampoihin näille juhlille, niin ei niitä koskaan lopeteta. Ja sitä paitsi nämä taisivat tulla halvemmiksi kuin ne hesassa pidettävät, kun vieraita vähemmän ja tarjottavia niukemmin. Kansanedustajatkin kuljetettiin paikalle busseilla, ei lentokoneilla. Aika iso juhlijoista oli veteraaneja ja vanhoja ihmisiä, jotka on rakentaneet tätä maata sellaisena aikana, jolloin ei ollut sellaisia mukavuuksia, jotka on itsestäänselviä nyt. Ei varmaan yksikään näistä jutinaamaripelleistä olis elossa, jos pitäis elää niillä avuilla, joita meidän isovanhemmilla oli. 

Kyllä varmaan on aika paha morkkis aamulla tällä rähinöitsijäporukalla. Ja jos oikeasti nämä olivat jotain akateemista porukkaa, niin voi morjens vaa! Pitäisköhän näiden uusia pari käytöskurssia yliopistossa, kun ei äiree ja isä oo ymmärtänyt kasvattaa oikein... Vihainen saa olla, ja mieltään saa ilmaista kyltein ja saa huutaa luokkasotaa, mutta kun laitetaan kirkon ikkunoista lähtien paikkoja paskaks ja pahoinpidellään poliiseja, niin se tuomittavaa. 

Vierailija
18/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä terveiset anarkisteille: oikealla asialla olette!

Vierailija
19/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmiin olivat pitkälti samanlaiset.. Okei, puvut kevyempiä ja eivät tanssineet. Sama kättelyjono ja hiki ja haastattelut itsenäisyydestä.

Eihän se Kummolakaan noita Tampereelle joka vuosi halunnut, mutta oli pirun ylpeä nyt kekkereistään. Syytä ollakin!

Musta olisi kiva idea, että juhlat kiertäisivät joka toinen vuosi tms. isommissa kaupungeissa siellä maakunnissakin. Mutta kuinka kalliiksi se sitten oikeesti tulisi ja kuinka monessa paikassa on tilaa järjestää. Tuollaiset kekkerit vaativat hirmuisesti kaupungilta resursseja. Tarvittaisiin hotelleja, palvelushenkilökuntaa, teknistä tietotaitoa, kädentaitajia, autoilijoita, pelastushenkilökuntaa, poliiseja jnejne.

Tampereelle iso käsi ja kiitos Helsingistä. Hyvin tehty!

Vierailija
20/27 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmiin olivat pitkälti samanlaiset.. Okei, puvut kevyempiä ja eivät tanssineet. Sama kättelyjono ja hiki ja haastattelut itsenäisyydestä.

Eihän se Kummolakaan noita Tampereelle joka vuosi halunnut, mutta oli pirun ylpeä nyt kekkereistään. Syytä ollakin!

Musta olisi kiva idea, että juhlat kiertäisivät joka toinen vuosi tms. isommissa kaupungeissa siellä maakunnissakin. Mutta kuinka kalliiksi se sitten oikeesti tulisi ja kuinka monessa paikassa on tilaa järjestää. Tuollaiset kekkerit vaativat hirmuisesti kaupungilta resursseja. Tarvittaisiin hotelleja, palvelushenkilökuntaa, teknistä tietotaitoa, kädentaitajia, autoilijoita, pelastushenkilökuntaa, poliiseja jnejne.

Tampereelle iso käsi ja kiitos Helsingistä. Hyvin tehty!