Tampereen juhlat oli floppi
En tykännyt. Ois voitu tänä vuonna jättää juhlat kokonaan väliin!
Kommentit (27)
Mistä te päättelette, että kaikki anarkistit oli tamperelaisia?!?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 01:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 01:07"]
Taitaa olla vaan tamperelaisten kommentteja tässä keskustelussa... :D
[/quote]
Kyllä minä olen Turusta ja olen sitä mieltä, että oli paremmat juhlat kuin vuosiin. Muu sekoilu juhlien ulkopuolella ihan oma lukunsa toki.
[/quote]
Tykätkää te maalaiset mistä tykkäätte mutta aidot itsenäisyyspäivän juhlat vietetään vain ja ainoastaan Helsingissä!
[/quote]
Eihän hellsinskissä ole muita kuin juntteja, jostain Kainuun erämettistä ja somaliasta muuttaneita luusereita, kuten sinäkin. Mitä muuta itä-snadilaan kuuluu?
[/quote]
On sulla hieno maailmankuva. Kainuulaiset on juntteja ja somalit luusereeita. Saanko kysyä, mistä sivistyksen ja menestyksen kehdosta olet itse kotoisin?
Ensi vuonna voisivat pitää juhlat salaisessa paikassa ilman mediaa jotta kansa ei närkästyisi enempää.Suuri romahdus nimittäin on vasta edessä.Suomi on Kreikan tiellä.
Orkesteri oli loistava. Miksi ei luotettu vain musiikkiin. Huonot koulunäytelmät tuli mieleen noita ylintulkittuja tekstejä kuunnellessa. Ne kun eivät toimineet tässä kuvaelmassa. Amatöörit asialla? Ohjausta olisi tarvinnut myös Loiri, jota oli jopa kiusallista kuunnella.
Keskinkertaista ja latteaa.
Ei ne mitään anarkisteja ole vaan hemmoteltuja, laiskoja räkäönokkia, jollaiseksi jotkut turhimmat tulevat holhousyhteiskunnassa. Jenkkimeininki Suomeenkin, niin loppuu tuo veronmaksajien, huom. ei siis yhteisten, varojen väärinkäyttö tuommosten sisäruokintaan.
Ei ollut floppi, päinvastoin! Kerrankin pääosassa oli Suomen itsenäisyyden juhlinta, eikä naista kilpavarustelu pukeutumisessa ja kampauksissa.
Minusta eivät olleet mikään floppi. Hyvät juhlat, itseasiassa paljon parempi tuo konsertti kuin se tanssien katselu. Hyvin toimi :) Ja siis ymmärtäkää se, että Presindentinlinna on remontissa, siksi juhlat näin. Ja todella hyvin meni. Nuo mellakoijat voisivat vaikka ampua itsensä, itsenäisyyspäivää vietettiin ja joillekin urpoille se on syy riehua. Itse häpäisivät itsenäisyyspäivän, häpeäisivät.