Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suonikohjujen lämpökatetrihoito - kokemuksianne?

N-77
28.09.2020 |

Onko kukaan ollut? Olen menossa Mehiläiseen pinnallisista kohjuistani. Eivät verisuonikirurgin mukaan juurikaan lisää tulppariskiä, mutta ajattelin eliminoida pienenkin riskin. Mitä mieltä olette?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500 euroa noin Mehiläisessä.

Vierailija
2/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

2500 euroa noin Mehiläisessä.

Ajattelin myös käydä geeni verikokeissa testaamassa ettei ole perinnöllistä tulppataipumusta. Ei ole syytä epäillä mitään sellaista, mut varm.vuoksi. noin 350 eur Mehiläisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jo päättää jotta saisi ajan leikkaukseen pian...

Vierailija
4/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään kokemuksia?!!

Vierailija
5/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tehtiin ja ainakaan mulla tulos ei ollut hyvä. Edelleen on kohjuja, jalka turpoaa. Ja rasittuu. En tiedä johtuiko sukkaongelmasta toimenpiteen jälkeen

Vierailija
6/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tehtiin ja ainakaan mulla tulos ei ollut hyvä. Edelleen on kohjuja, jalka turpoaa. Ja rasittuu. En tiedä johtuiko sukkaongelmasta toimenpiteen jälkeen

Ok...Mistä sukkaongelmasta? Selventäisitkö, please?

Vierailija
7/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok...Mistä sukkaongelmasta? Selventäisitkö, please?

Radio ablaatio jne. siis kyseessä. Ja joku VMS tai VSM ja ekskisiot tai jotain..

Vierailija
8/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, mikä sukka ongelma? Vielä kuulolla?

Vierailija
9/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Tosiaan, mikä sukka ongelma? Vielä kuulolla?

Kiitän etukäteen vastauksista :)

Vierailija
10/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tehtiin vaahdotushoito eikä ole tulleet takas.

Vierailija
11/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaahdotettiin ja sain syvälaskimotukoksen...jos teet pitkää päivää

Seisomatyössä....älä vaahdota

Vierailija
12/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksaa vaahdotushoito?

Vierailija
13/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mehiläisen verisuonikirurgi EI suositellut missään tapauksessa vaahdotusta, haittoina esim. että tulee todella usein takaisin kohjut!!! Mainostetaan helppona ja nopeana ja edullisena, mut ei kuulemma kannata.

Vierailija
14/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, millä mekanismilla sait syvän tukoksen? Avautuiko vaahdotettu suoni kuten usein kuulemma käy? Vai muodostuiko jotain rojua johonkin suoneeen? 

Oliko sinulla alun perin pinnalliset kohjut kuten minulla, vaiko alunperinkin syvissä laskimoissa vika? Minulla lievä vajis pinnallisissa laskimoissa?

Vierailija
15/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan minimoida muut tekijät, ja sitten aloitan uudelleen nuoruuden tasoisen estrogeenin(+keltarauhas-progesteroni vai mikä se onkaan). olen hankkinut epäviralllisesti estroogeeniä, heti huomasi kun rypyt sileni. Alkoi kauhea näräsys hormoneista, ja nyt hoidan sen paremmaksi, sekä minimoin tulppariskit(joita ei edes ole veris.kirurgin mukaan juurikaan siis kohjujeni takia (menenkö edes toimenpiteeseen, en osaa päättää?!!). Sitten kun olen hoitanut ongelmat aloitan taas estrogeeninjne. hankin myös dhea:ta. Kerroin gynelleni kaikesta. Ja veris.k. myös.

Vierailija
16/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä poliisivaltiossa ei haluta korvata nuoruudentasoiseksi estrogeenia. Pitäisi antaa halukkaille omalla vastuulla, esim. jo 30 kymppisenä, ettei ala rypistymään tms. Puhutaan esim. rintasyöpä riskistä, kuitenkin roskaruokaa ja tupakkaa saat vapaasti kaupoista, vaik ne ovat paljon riskialttiimpia. Ja eihän kukaan kiellä poistattamasta kokonaan rintoja etukäeen (ilman syöpää), eikö sitten voisi saada vapaasti estrogeenia?

Vierailija
17/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahdotus maksoi n 850€-meni koko hommassa noin tunti-etuna yrittäjälle oli ettei

Päivääkään sairaslomaa eli huomenna töihin,kivuton,nopea. Tulppa oli jo nousemassa

Polven yläpuolella mutta kreivin aikaan aloitettu liuotus ja napapiikit pelasti.

Kuukausi saikkua sen jälkeen.tukisukat ja marevan loppuiän. Pintakohjut ei olleet

Edes kipeät,vähän pullottivat ja silleen.muun käynnin yhteydessä ehdottivat että

Eikö laiteta sun jalat kuntoon kun on ton näköiset,ja minä polonen suostuin....

Joillekin se on ok ja onnistuu....mulla yrittäjänä yli kellonympärystä töitä tein ja tukkivat vaahdot jaloissa toimivat liian tehokkaasti....

Vierailija
18/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaahdotus maksoi n 850€-meni koko hommassa noin tunti-etuna yrittäjälle oli ettei

Päivääkään sairaslomaa eli huomenna töihin,kivuton,nopea. Tulppa oli jo nousemassa

Polven yläpuolella mutta kreivin aikaan aloitettu liuotus ja napapiikit pelasti.

Kuukausi saikkua sen jälkeen.tukisukat ja marevan loppuiän. Pintakohjut ei olleet

Edes kipeät,vähän pullottivat ja silleen.muun käynnin yhteydessä ehdottivat että

Eikö laiteta sun jalat kuntoon kun on ton näköiset,ja minä polonen suostuin....

Joillekin se on ok ja onnistuu....mulla yrittäjänä yli kellonympärystä töitä tein ja tukkivat vaahdot jaloissa toimivat liian tehokkaasti....

Mikä se sukkaongelma siis oli? Etkö pitänyt tukisukkia toimenpiteen jälkeen? Ainakin lämpökatetri-ablaatiossa täytyy pitää.

Vierailija
19/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tossa lämpöhoidossa, hyvin meni ja auttoi jonkin verran.

Mikset ap yritä julkisella?

Vierailija
20/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tossa lämpöhoidossa, hyvin meni ja auttoi jonkin verran.

Mikset ap yritä julkisella?

Uskoisin ettei menisi läpi, sillä mulla niin lievät kohjut sekä lievä vajis pinnallisissa laskimoissa. Lisäksi, ellen neuroottisena uskalla aloittaa estrogeenia ennen kuin kohjut on hoidettu, niin estron aloitus siirtyisi pitkälle. Kun mikään Vagifemkään ei auta, vaik laitan joka 2. pv. Suunkautta estro attaa heti, ekasta pilleristä lähtien, 2mg, (2/10 mg) yhdistelmä tabl. Tosin kuivuuden voipi aiheuttaa myös kilpparivajis, mut medithyroxin lääke myös närästää niin pahasti et piti lopettaa se, yritän myöh. uudelleen sitäkin. Voi tätä vaikeutta....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme