Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suonikohjujen lämpökatetrihoito - kokemuksianne?

N-77
28.09.2020 |

Onko kukaan ollut? Olen menossa Mehiläiseen pinnallisista kohjuistani. Eivät verisuonikirurgin mukaan juurikaan lisää tulppariskiä, mutta ajattelin eliminoida pienenkin riskin. Mitä mieltä olette?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohjut asioissa Laser Tilkka on ykkönen koko Suomessa. Minun jalka operoitiin sielä. Täydellisesti onnistui. Ei tehty vaahdotusta. Mene Laser Tilkkaan se Suomen paras paikka suonikohju asioissa

Vierailija
22/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pääsisinkin pian yksityiselle, tuli soitto peruutusajasta...

Lääkäri sanoi ettei ole urallaan törmännyt siihen että lämpökatetri tmpiteestä aiheutuisi tulppa? Luin kuitenkin netistä että 1% voisi lämpök.toimenpide aiheuttaa tulpan. 

Nyt tulppariskini lääkärin mukaan vain promilleja. Mutta entä jos pelkään sitten lopunelämääni? Toimenpiteen jälkeen sentään selvä peli, varmasti jälkitarkastuksen jälkeen ei tarvitsisi enää pelätä? Vai onko näin. Pitkäaikaisvaikutuksia ei tosin kukaan tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suonikohjut asioissa Laser Tilkka on ykkönen koko Suomessa. Minun jalka operoitiin sielä. Täydellisesti onnistui. Ei tehty vaahdotusta. Mene Laser Tilkkaan se Suomen paras paikka suonikohju asioissa

En halua matkustaa korona aikana, jos ei ole ihan pakko. Joten kaiketi menen mehiläiseen kotikaupaungissani. 

Vierailija
24/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laserointi noista vissiin paras. Itselle tehty ihan perinteinen leikkaus, hyvä lopputulos.

Vierailija
25/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laserointi noista vissiin paras. Itselle tehty ihan perinteinen leikkaus, hyvä lopputulos.

Veris.k. mukaan toimenpiteen valintaan vaikuttaa kohjujen laatu tai tyyppi? Oliko näin.

Vierailija
26/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veris.k. mukaan toimenpiteen valintaan vaikuttaa kohjujen laatu tai tyyppi? Oliko näin.

On se niin.👍 Perinteisessä inhottava viikkojen sukkahoito, tiukka sukka tikkiseen jalkaan vedettävä.

Vierailija
27/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Tässä poliisivaltiossa ei haluta korvata nuoruudentasoiseksi estrogeenia. Pitäisi antaa halukkaille omalla vastuulla, esim. jo 30 kymppisenä, ettei ala rypistymään tms. Puhutaan esim. rintasyöpä riskistä, kuitenkin roskaruokaa ja tupakkaa saat vapaasti kaupoista, vaik ne ovat paljon riskialttiimpia. Ja eihän kukaan kiellä poistattamasta kokonaan rintoja etukäeen (ilman syöpää), eikö sitten voisi saada vapaasti estrogeenia?

Halutaan siis holhota ihmistä ja päättää hänen puolestaan täällä. Elämänlaadulla ei sitten olekaan väliä. Aivan kuin täysikäinen- ja järkinen ihmisyksilö ei voisi itse päättää mitä ns. riskejä ottaa ITSELLEEN. 

Vierailija
28/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tossa lämpöhoidossa, hyvin meni ja auttoi jonkin verran.

Mikset ap yritä julkisella?

Uskoisin ettei menisi läpi, sillä mulla niin lievät kohjut sekä lievä vajis pinnallisissa laskimoissa. Lisäksi, ellen neuroottisena uskalla aloittaa estrogeenia ennen kuin kohjut on hoidettu, niin estron aloitus siirtyisi pitkälle. Kun mikään Vagifemkään ei auta, vaik laitan joka 2. pv. Suunkautta estro attaa heti, ekasta pilleristä lähtien, 2mg, (2/10 mg) yhdistelmä tabl. Tosin kuivuuden voipi aiheuttaa myös kilpparivajis, mut medithyroxin lääke myös närästää niin pahasti et piti lopettaa se, yritän myöh. uudelleen sitäkin. Voi tätä vaikeutta....

Mutta siis olet käynyt verisuoniultrassa? Mulla oli ihan huomattavat kohjut, vaikkei päälle näkyny kuin vähän.

Vierailija
29/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tossa lämpöhoidossa, hyvin meni ja auttoi jonkin verran.

Mikset ap yritä julkisella?

Uskoisin ettei menisi läpi, sillä mulla niin lievät kohjut sekä lievä vajis pinnallisissa laskimoissa. Lisäksi, ellen neuroottisena uskalla aloittaa estrogeenia ennen kuin kohjut on hoidettu, niin estron aloitus siirtyisi pitkälle. Kun mikään Vagifemkään ei auta, vaik laitan joka 2. pv. Suunkautta estro attaa heti, ekasta pilleristä lähtien, 2mg, (2/10 mg) yhdistelmä tabl. Tosin kuivuuden voipi aiheuttaa myös kilpparivajis, mut medithyroxin lääke myös närästää niin pahasti et piti lopettaa se, yritän myöh. uudelleen sitäkin. Voi tätä vaikeutta....

Mutta siis olet käynyt verisuoniultrassa? Mulla oli ihan huomattavat kohjut, vaikkei päälle näkyny kuin vähän.

Olen käynyt ultraamassa verisuonikirurgilla mehiläisessä. Ei mitää tukoksiin viittavvaa.

Vierailija
30/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko udella, miten niin epävirallisesti estrogeenia..?

Vierailija
31/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro omista tavoistani tai keinoistani, mutta ken haluaa voipi yrittää tilata ulkomailta netistä, kaiketi ihan virallisestikin verkkoapteekeista. 

Koska kansa nousee tätä poliisivaltiota vastaan?!! Odotan sitä päivää.

Vierailija
32/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai ole THL:llän tai poliisivaltion kätyri tai myyrä? Ethän?

Vierailija
33/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kerro omista tavoistani tai keinoistani, mutta ken haluaa voipi yrittää tilata ulkomailta netistä, kaiketi ihan virallisestikin verkkoapteekeista. 

Koska kansa nousee tätä poliisivaltiota vastaan?!! Odotan sitä päivää.

Onko aivan kohtuuton ajatus että ihminen saisi päättää OMISTA asioistaan? Asioista, jotka eivät koske muita ihmisiä millään lailla?!! Jos täällä ei olisi läheisiä muuttaisin lentona johonkin esim. Intiaan tai  Afrikkaan tai Turkkiin. Siellä on sentään suht vapaata, tai ainakin pystyy lahjomaan viranomaisia sadakseen haluamansa.

Vierailija
34/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukka joka laitetaan jalkaan toimenpiteen jälkeen oli liian löysä. Ehkä olisi hyvä olla saada oikea koko mutta kun hain toisen sukan tilalle, sekin liian löysä. Väittivät syyn olevan jaloissani.

Minä siis en teettänyt sukkaa ja minulle tehtiin myös pääsuoneen lasrilla toimenpide jnka piti estää suonikohjut

Vierailija
35/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukka joka laitetaan jalkaan toimenpiteen jälkeen oli liian löysä. Ehkä olisi hyvä olla saada oikea koko mutta kun hain toisen sukan tilalle, sekin liian löysä. Väittivät syyn olevan jaloissani.

Minä siis en teettänyt sukkaa ja minulle tehtiin myös pääsuoneen lasrilla toimenpide jnka piti estää suonikohjut

Ok...Kiitos paljon vastauksestasi ❤❤ Sanoivatko että oikeanlaisen sukan puuttuminen oli syynä? Epäiletkö syyksi itse että laser meni pieleen? Laser on eri kuin lämpökatetri, mutta samaa yritetään kummassakin.

Vierailija
36/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaahdotettiin ja sain syvälaskimotukoksen...jos teet pitkää päivää

Seisomatyössä....älä vaahdota

Hei, mehiläisen verisuonikirurgi EI suositellut missään tapauksessa vaahdotusta, haittoina esim. että tulee todella usein takaisin kohjut!!! Mainostetaan helppona ja nopeana ja edullisena, mut ei kuulemma kannata.

Tai eivät tienaa sillä niin hyvin. Bisnes on bisnestä.

Sivusta vaan tiedoksi, että humalassa on paljon estrogeenia, siitä infuusiota, siis humalan kuivatuista kävyistä. Toinen juttu, muinoin ihmiset hoitivat kohjujaan hevoskastanjauutteella. Saa luotaistuotekaupoista. Myös luomua omenaviinietikkaa sisäisesti ja ulkoisesti. Kamomilla auttaa turvotukseen, tulehdustilaan. Sitä voi sivellä iholle ja juoda tietty normaalisti kamomillateetä. Netistä löytyy ainakin engl. paljon juttua näistä.

Vierailija
37/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok...Kiitos paljon vastauksestasi ❤❤ Sanoivatko että oikeanlaisen sukan puuttuminen oli syynä? Epäiletkö syyksi itse että laser meni pieleen? Laser on eri kuin lämpökatetri, mutta samaa yritetään kummassakin.

Ja että sulla tehtiin pääsuoneen eli syvään laskimoon? Mulla pinnallinen laskimo vain, on siis ultrattu kaikki.

Vierailija
38/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mehiläisen verisuonikirurgi EI suositellut missään tapauksessa vaahdotusta, haittoina esim. että tulee todella usein takaisin kohjut!!! Mainostetaan helppona ja nopeana ja edullisena, mut ei kuulemma kannata.

Sivusta vaan tiedoksi, että humalassa on paljon estrogeenia, siitä infuusiota, siis humalan kuivatuista kävyistä. Toinen juttu, muinoin ihmiset hoitivat kohjujaan hevoskastanjauutteella. Saa luotaistuotekaupoista. Myös luomua omenaviinietikkaa sisäisesti ja ulkoisesti. Kamomilla auttaa turvotukseen, tulehdustilaan. Sitä voi sivellä iholle ja juoda tietty normaalisti kamomillateetä. Netistä löytyy ainakin engl. paljon juttua näistä.

Humalassa on siis estroa, hyvä tietää sekin. Kiitos. Myös raskaana olevan tamman virtsassa on, joten ei hätää kun on hevostuttuja. Teen mitä tahansa saadakseni nuoruuden tason takaisin. Mutta onneksi siis olen saanut hankittua ihan tablettejakin. Toki on oltava varovainen  itse kunkin ettei osta mitään rotan myrkkyä tms. jota myydään jossain hämärissä paikoissa  lääkkeinä.

Vierailija
39/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohjut ovat aina infektioperäinen ongelma. Suosittelen esim. antibioottihoitoa, hyvä verisuoniantibiootti on Zithromax/atsitromysiini sen pitkän puoliintumisajan vuoksi. Tosin sillä on raportoitu myös haittavaikutuksia juuri sydän/verisuonitautia kärsvillä, koska osuu mikrobipesäkkeisiin verisuonissa ja siitä syntyvä immunopatologia voi aiheuttaa tukoksia. Toisaalta sitä ei voi välttääkään, jos on päästänyt tilanteen niin huonoksi. Vähän kun rassaat putkea, jos seinämiin on kertynyt mikrobien aiheuttamaa karstaa, niin se irtoaa, ja jos paakku on liian iso niin olet ongelmissa.

Vierailija
40/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humalassa on siis estroa, hyvä tietää sekin. Kiitos. Myös raskaana olevan tamman virtsassa on, joten ei hätää kun on hevostuttuja. Teen mitä tahansa saadakseni nuoruuden tason takaisin. Mutta onneksi siis olen saanut hankittua ihan tablettejakin. Toki on oltava varovainen  itse kunkin ettei osta mitään rotan myrkkyä tms. jota myydään jossain hämärissä paikoissa  lääkkeinä.

Osa rohdoista närästää pahasti. Onneksi olen voinut käyttää serrapeptasea, blockbuster.all clear. myoomieni kutistamiseen. Robert Redfern Natural health.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme