Mitä aineita kirjoitit reaalissa siis yo-kirjoituksissa?
Kommentit (18)
Minä taisin vastata historian, biologian, maantiedon ja uskonnon kysymyksiin. Kirjoitin järkyttävän kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin silloin kauan sitten, kun reaali oli yksi koe, jossa sai vastata vapaavalintaisesti joko yhden tai vaikka kuinka monen aineen kysymyksiin. Vastasin biologian, kemian ja fysiikan kysymyksiin - noiden lisäksi olin varmuuden vuoksi lukenut myös maantieteen kirjat muistaakseni kertaalleen tärppien osalta, jos olisi tullut joku totaalilukko päälle, enkä olisi esimerkiksi osannut yht'äkkiä enää laskea :D.
Sama täällä. Vastasin psykologian ja biologian kysymyksiin.
Biologian. Tein ensimmäisen ainereaalin keväällä 2006. Jokerikysymys taisi olla entsyymeistä. Tai proteiinisynteesistä. Tai molemmista kombo. Sössin maailman helpoimman risteytystehtävän. Miten näitä voikin muistaa niin pitkän ajan takaa. Kävin myös myöhemmin täydentämässä kemialla, mutta siitä kokeesta en muista yhtään mitään.
Taisin vastata enimmäkseen historian ja biologian kysymyksiin, ja taisin minä jonkun yksittäisen maantiedon ja uskonnonkin kysymyksen valita, kun vaikuttivat helpommilta kuin historian kysymykset sillä kertaa.
Fysiikka, kemia, biologia ja maantieto
bilsaa ja psykkaa, ja yhden ussan kysymyksen kun se oli niin helppo.
Hyvin sai noista 10 kysymystä kasaan. Bilsassa oli vielä yksi jokeri (vaativa ja laaja tehtävä, josta sai normaalia maksimipistemäärää enemmän)
L pätkähti.
Kivikaudella 1985, jolloin reaali oli yksi ainoa koe, vastasin pelkkiin historian kysymyksiin. Lempiaine.
Kirjoitin vuonna 1975. Tarkoitukseni oli vastata pääasiassa historian kysymyksiin, mutta tajusin kokeessa, että en muista varmasti kysymyksiin liittyviä vuosilukuja. Vastasin sitten biologiaan, psykologiaan ja uskontoon.
Biologiaan, fysiikkaan ja kemiaan.
Kirjoitin silloin, kun reaali oli yksi koe. Vastasin ainakin biologian tehtävään, jossa kysyttiin eläinten talvehtimisesta. En muista mitään muuta koko ylioppilaskirjoituksista.
Kirjoitin silloin kauan sitten, kun reaali oli yksi koe, jossa sai vastata vapaavalintaisesti joko yhden tai vaikka kuinka monen aineen kysymyksiin. Vastasin biologian, kemian ja fysiikan kysymyksiin - noiden lisäksi olin varmuuden vuoksi lukenut myös maantieteen kirjat muistaakseni kertaalleen tärppien osalta, jos olisi tullut joku totaalilukko päälle, enkä olisi esimerkiksi osannut yht'äkkiä enää laskea :D.