Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen lopettajaa pidetään usein huonona ihmisenä

Vierailija
28.09.2020 |

Ja kaikin tavoin kelvottomana. Suhteessa kun pitäisi pysyä, kasvaa ja kehittyä, jos ei muuten niin lasten takia, jos sellaisia on.

Mutta entäs jos ei omista henk koht syistä johtuen pysty kasvamaan sillä tavoin, että oma olo olisi hyvä suhteessa ollessa? Entä jos on sillä lailla ”vaurioitunut” ihminen, mutta ei tajua sitä kuin vasta kun suhdetta on kestänyt jo vuosia?

Ratkaisun olisi ilmeisesti oltava hampaan yhteen pureminen ja joka kiven kääntäminen, väkisin viihtyminen, väkisin hellyyden, läheisyyden ja seksin ”antaminen/tuottaminen”.

Mutta onko oikein sille toiselle osapuolellekaan vastaanottaa väkisin ylläpidettyä parisuhdetta? Mitä iloa siitä on? Vai pitääkö vain FEIKATA ENEMMÄN?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka pitäisi? Nykyäänhän kaikki eroavat.

Vierailija
2/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinä kyllä kuvittelet. K-pää on tietysti k-pää jättäjänäkin, mutta muuten parisuhteen lopettajia on aivan kaikenlaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, vaikka pidettäisiin. Lähdin suhteesta, kun rakkaus loppui. Tosiasia oli, että ex oli lopettanut suhteen ajat sitten eikä juuri edes puhuttu toisillemme. Loppui sitten minunkin rakkaus. En välitä yhtään mitä muut ajattelee. Nyt on hyvä.

Vierailija
4/6 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäjä voi monesti olla se viisaampi ihminen ja usein onkin. En jäänyt suhteisiin miesten kanssa jotka ottivat minulta enemmän kuin saivat eli ei mikään ihme että jätetty ihminen kiukuttelee. Usein ovat niin itsepäisiä ja itsekkäistä etteivät näe omaa napaansa edemmäksi tai näe ettei toista voi omistaa ja tukahduttaa. Monilla on kasvun paikka edessä, jättäjällä kuin jätetylläkin.

Vierailija
5/6 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, vaikka pidettäisiin. Lähdin suhteesta, kun rakkaus loppui. Tosiasia oli, että ex oli lopettanut suhteen ajat sitten eikä juuri edes puhuttu toisillemme. Loppui sitten minunkin rakkaus. En välitä yhtään mitä muut ajattelee. Nyt on hyvä.

Sinulla ei ehkä katkaissut lähisuku välejä eron takia?

Minulla meni suhde äitiin ja siskoon siksi, että meillä oli aviokriisi. En halunnut sanoa, että se johtuu mm. siitä ettei minulla ole mitään seksuaalista itsemääräämisoikeutta avioliitossa. Heidän mielestään olen nykyajan hemmoteltu ja itsekäs minä-minä-ihminen, joten minun kanssani ei tarvitse olla.

Vierailija
6/6 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso ei miellytä, katso peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä