Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko miesten penikset vastanneet muuta ulkonäköä? Kokemuksia?

Vierailija
05.12.2013 |

Yleensähän tuo on aika standardi. Mutta itse olen nähnyt esimerkiksi sirolla ja kauniilla miehellä todella irstaan näköisen suonikkaan kalun. Jotenkin kiihotti se kontrasti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari suht vantteraa kaveria olen nähnyt alasti ja heillä oli todella pikkuinen pikkuveli. Hämmästyttävää kyllä.

Vierailija
22/27 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on attunut vain isomunaisia miehiä ne muutama elämässäni, mutta vaihtaisin ne kyllä mieluusti just sellasiin, joilla on jotain aivotoimintaakin!

Ei ole vitsi, vaan totta. Ja toinen isomunainen hallitsi koko elämääni vuosikausia. Hänellä kiersi niin se veri vaan siellä munissa - ei aivoissa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaikeus on se, että miehen pitäisi seurata fyysistä- ja mielenterveyttäkin vahingoittavaa pullisteluelämäntapaa, vaikka miehen oma luonto ajaisi herkkyyteen, haavoittuvaisuuteen ja pehmeisiin arvoihin. Ainoa tapa tuoda sitä kontrastia on sitten lätkäistä aika ajoin 20cm+ pöytään kompensoimaan. Tavallisen peniksen omaava mies ei saa siis olla oma itsensä, koska kaikki pullistelu ei kuitenkaan riitä kuitenkaan kuin enintään siihen ensimmäiseen seksikertaan asti, jolloin naisen odotukset murskaantuvat. Tunteellisella miehellä ei ole oikein varaa omille tunteilleen, koska hän ei voi yleensä kompensoida tunteellisuuttaan ja rakastumisen tunnettaan 'hyvällä seksillä' eli epätavallisen isolla mulkulla, joka sitten nostaa miehuuspisteitä huomattavan paljon ja mies saisi melkein olla oma itsensä.

-Mies 28v-

Vierailija
24/27 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on isokoinen bodari ja iso on kyllä molokin. Miehen salikavereitakin olen joskus saunassa nähnyt, eikä sielläkään kyllä näitä paljon puhuttuja pikkupeniksiä ole näkynyt.

Vierailija
25/27 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne todella kuumat kenen kanssa oon maannu on ollu alle averagemunia. Lihaksikkaita muuten ollu. Sellaset "ei niin kuumat" ts. Hieman erikoisemmalla tavalla hotit ollu isomunaisia.

plus yks joka heitti paljon vitsiä yms paljastui mikromunaksi.

Vierailija
26/27 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikalla ja pienikokoisella miehellä oli iso kalu, parilla pullerolla taas pienet.

Vierailija
27/27 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi hyvinkin. Täysi mulkku oli koko mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi