Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko miesten penikset vastanneet muuta ulkonäköä? Kokemuksia?

Vierailija
05.12.2013 |

Yleensähän tuo on aika standardi. Mutta itse olen nähnyt esimerkiksi sirolla ja kauniilla miehellä todella irstaan näköisen suonikkaan kalun. Jotenkin kiihotti se kontrasti.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikilla, pitkäjäsenisillä, sini-, harmaa- tai vihreäsilmäisillä miehillä on isoimmat.

Vierailija
2/27 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 01:50"]Miehen vaikeus on se, että miehen pitäisi seurata fyysistä- ja mielenterveyttäkin vahingoittavaa pullisteluelämäntapaa, vaikka miehen oma luonto ajaisi herkkyyteen, haavoittuvaisuuteen ja pehmeisiin arvoihin. Ainoa tapa tuoda sitä kontrastia on sitten lätkäistä aika ajoin 20cm+ pöytään kompensoimaan. Tavallisen peniksen omaava mies ei saa siis olla oma itsensä, koska kaikki pullistelu ei kuitenkaan riitä kuitenkaan kuin enintään siihen ensimmäiseen seksikertaan asti, jolloin naisen odotukset murskaantuvat. Tunteellisella miehellä ei ole oikein varaa omille tunteilleen, koska hän ei voi yleensä kompensoida tunteellisuuttaan ja rakastumisen tunnettaan 'hyvällä seksillä' eli epätavallisen isolla mulkulla, joka sitten nostaa miehuuspisteitä huomattavan paljon ja mies saisi melkein olla oma itsensä. -Mies 28v-[/quote]

Kirjoitat vähän vaikeaselkoisesti, mutta sanoisin että yleistyksiähän nämä kaikki täällä tuppaavat olemaan. Kyllä kaikken viehättävin mies on nimenomaan se, joka ON oma itsensä. En tiedä keitä nämä "pullistelijoita" kaipaavat naiset ovat, mutta aivan varmasti jokaiselle vastakappale löytyy :o)

Tunnen erään  hyvinkin "androgyynin" miehen, joka on äärimmäisen puoleensavetävä (varustuksestaan en tiedä, enkä haluakaan tietää) piirteineen (luonteenpiirteineen siis). Oikeastaan meillä kaikilla voisi olla helpompaa ilman stereotyyppisiä odotuksia.

N43 ikuinen "poikatyttö"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole, ei sitten yhtään :) kropan muoto ja malli ei kerro tippaakaan peniksen koosta. Suurin näkemäni on ollut lyhyellä, mutta lihaksikkaalla, aivan valtava. Pieni yli 190 hoikalla miehellä.

Vierailija
4/27 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempi ja raamikkaampi mies, sitä pienempi (yleensä). Tämä oman ja tyttökavereiden suht laajan otannan tulos :) Aina sitä toivoo, mutta yleensä pettyy. Muuten pitkät isot miehet olisivat ihania.

Vierailija
5/27 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoimmat on ollut keskikokoisilla miehillä. Nyt olen rakastunut pitkään, melko lihaksikkaaseen, pitkäsormiseen mieheen jolla on keskivertoa pienempi, tosi söpö kikkeli. Hänellä on myös lapsekkaat kasvot.

Vierailija
6/27 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöimmällä miehellä oli kolme penistä ja suurin oli 120-senttisellä, 480-vuotiaalla kääpiöllä, jonka nimi oli gimli. gimlin oli vaikes ensin kiihoittua, kun kansansa naiset ovat parrakkaita. Iso-h naamari ja joulupukin parta saivat valtavan tapparan kohoon kuin taisteluissa uruk-haita kohta konsanaan.

Vierailija
7/27 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina on kaikki näyttäneet ihan mulkuilta. Sekä ylhäältä että alhaalta.

Vierailija
8/27 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis yleensä miehillä on ollut lyhyt esinahka, joten terska oli aina näkyvillä. Nykyinen on kaikista komein ja hyvä kroppaisin, ja hänellä terska jää piiloon jos ei ole koko komeudessaan. En pettynyt, mutta yllätyin kun ensimmäistä kertaa sellaisen näin:D toimii loistavasti ja olen tottunut. Parhain kyrpä .

Vierailija
9/27 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.. Kaikki peenikset ovat vastenmielisen näköisiä. Pöheikössä kahta säkkiä surullisena raahava toukka. Ei todellakaan herätä mitään kiihotusreaktioita.

Vierailija
10/27 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 03:23"]

Hyi.. Kaikki peenikset ovat vastenmielisen näköisiä. Pöheikössä kahta säkkiä surullisena raahava toukka. Ei todellakaan herätä mitään kiihotusreaktioita.

[/quote]

Tämän mä kyllä plagioin mun päiväkirjaan! ;D

Vierailija
11/27 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suurempi reikä sitä suurempi pitää olla nyrkki. Hyvät naiset älkää antako rasioidenne venähtää niin että tuuli sinne tuivertaa, vaan treenatkaa niin silloin teistä voi nauttia normaalitkin miehet. Mies 15 cm.

Yleensä venähtäneet rasiat ovat läskien naisten ongelma...öyk sanon minä.

Vierailija
12/27 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 01:13"]

No tottakai se, että sirompi mies, niin hänen penis näyttää suuremmalta. Se johtuu täytää optisesta harhasta, koska normaalikokoinen penis näyttää isolta pienikokoisella ihmisellä. Omalla rotevalla miehelläni, joka on yli 190 cm, on n. 15 cm (on ihan mitattu), joka omalla tapaa näyttää hassulta ja pieneltä, mutta kovin olen tyytyväinen silti. :) Ihan omien kaverisuhteiden pohjalta olen empiirisesti huomannut, että naiset yliarvostavat lyhyiden miesten peniksiä ja aliarvostavat pidempien miesten peniksiä.

Mutta siis lyhyesti: peniksen koko ei ole millään tapaa riippuvainen miehen muun koon kanssa.

Onpa teillä täällä puheet jos miehet käyttäisivät näin paljon aikaa teidän reikien tutkimiseen ja väljähtäneisen vittujen analysointiin meitä pidettäisiin sovinisteinä. Mutta miehenä sanottakoon että yleisesti ottaen mitä isompi mies sen suurempi muna. Kaikki on silloin vain isompaa jalatkin. 

Iso muna tarvitsee kaverikseen suuren vitun ja päin vastoin. Siksi minulla itselläni on tapana valita hoikkia ja urheilullisia neitoja parikseen on nääs reijätkin kunnossa. (16cm) Lätisevä piereskelävä pillu on syvältä.

Vierailija
13/27 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas tätä naisten höpinääää... Vertaillaanko pimperoita? Väittäisin, että kaikilla edes vähän ylipainoisilla on tosi väljä reikä ja sitten taas hoikilla on tiukka kuten minulla!!

Ps. Molemmat eksäni olivat lyhyitä (alle 180cm) ja pienimunaisia. Nykyinen kaksmetrinen miehen kokoinen omaa kyllä todella mukavan kokoisen pikkuveljen! Eli minun otannalla pitkillä iso muna, lyhyillä ei..

Vierailija
14/27 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 03:23"]

[/quote]

Ilmoitit meille juuri rämeikössä piileksivän mikromunan määritelmän. Palaamme uudestaan asiaan, kunnes olet kohdannut ensimmäisen kunnon pythonisi. Ystävällisin terveisin AV.

Vierailija
15/27 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi naisille; kyrpiä on kahdenlaisia. On isoja levossa ja jäykistyvät siihen mittaan myös. Sitten on niitä "pienempiä" joita hyväillessä kalu turpoaa ja kasvaa huomattavasti. Siinä sitten huomaa oman vaikutuksensa mieheen..

Itselläni kasvaa kalu kiihottuessaan tuplapaksuuteen ja kolminkertaiseen pituuteen, eli 5cm > 15cm

Vierailija
16/27 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Mulla on ihan vastaavia kokemuksia! Mitä pidempi, sirompi ja laihempi mies, sen suurempi molo. Sen lisäksi mitä isompi habaneeromies jolla nousee rauta, niin sen pienempi tai ohuempi tappi.

Vierailija
17/27 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua tuo, että monella lihaksikkaalla, joskin suht lyhyellä (alle 180) on pieni! Ovatko kasvattaneet lihaksia, jotta ei kullin pituus häiritsisi? Itse tapasin kerran aivan ihanan kehonrakentajamiehen, oli vähän minua pidempi, just joku 180... mutta muna oli ehkä 13cm? Jotenkin siihen kehoon olisi sopinut sellainen edes perusmuna. Itse olen ainakin tottunut johohkin 16cm+.

Vierailija
18/27 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai se, että sirompi mies, niin hänen penis näyttää suuremmalta. Se johtuu täytää optisesta harhasta, koska normaalikokoinen penis näyttää isolta pienikokoisella ihmisellä. Omalla rotevalla miehelläni, joka on yli 190 cm, on n. 15 cm (on ihan mitattu), joka omalla tapaa näyttää hassulta ja pieneltä, mutta kovin olen tyytyväinen silti. :) Ihan omien kaverisuhteiden pohjalta olen empiirisesti huomannut, että naiset yliarvostavat lyhyiden miesten peniksiä ja aliarvostavat pidempien miesten peniksiä.

Mutta siis lyhyesti: peniksen koko ei ole millään tapaa riippuvainen miehen muun koon kanssa.

Vierailija
19/27 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, koska mulla on ollut vain 3 miestä ja kaikilla on kyllä ihan oikeasti ollut isompi kuin tuo keskiverto.

Kahdella komeimmalla oli pitkä, mutta kaikkenin ihanimmalla oli paksukin ja melkein yhtä pitkä.

Vierailija
20/27 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro ja kaunis mies???? HMm....

Pieni poika, homppeli???

Ei ole olemassa siroja ja kauniita MIEHIÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä