Kuinka ottaa ero hyvästä miehestä?
Mieheni on paras mies mitä ikinä voisin toivoa. On järkevä, välittävä, ahkera, hoitaa oman osansa lastenhoidosta ja kotitöistä, rakastaa minua ja muutenkin kaikin puolin tyydyttävä. En kuitenkaan tunne häntä kohtaan siten, kuin aviopuolisoa kohtaan tulisi tuntea. Niinpä olen alkanut vikkuilemaan aidan toiselle puolen, mutten jotenkin uskalla erota niin hyvästä miehestä vaikken olekaan onnellinen elämääni.
Eli miten voisin erota hänestä kun haluaa tehdä kaikkensa jotta pysyisimme yhdessä ja lasten perhe pysyisi koossa. Olen puhunut tästä hänelle jo aiemmin, muttei minulla ole kiire ollut joten olen tässä roikkunut vielä, mutta nyt alkaa olemaan mitta täynnä.
Kommentit (85)
Ihan samalla tavalla kuin huonostakin miehestä.
Tuo valinta pitäisi tehdä ennen niitä lapsia.
Lapsethan tuossa on se pahin este.
Mikäli vaatii uudelta mieheltä ulkonäköä, älykkyyttä ja varallisuutta, niin AP saa varautua pitkähköön koeajoon, ennenkuin uusi mies uskaltaa sitoutua vakavasti ja tehdä lapsia. Tuolla historialla moni älykkäämpi mies ensin hakee luottamusta sen 5 vuotta vähintään ja naimisiin menee vain avioehdolla.
Hölmöläinen tietty voi mennä kuukauden seukkaamisen jälkeen, mutta todennäköisesti sitten joku tyhjänpuhuja ja taivaanrannanmaalari.
Vierailija kirjoitti:
Tuo valinta pitäisi tehdä ennen niitä lapsia.
Ennen lapsia oli hyvä tilanne, olin tyytyväinen elämääni.
Ap
En tiedä mitä mieltä olen 10 vuoden päästä jos teen nyt kumman vaan valinnan. Tietysti itselle voisi sopia se, että saisi vaikka sen 6kk aikaa elää ”sinkkuna” ja sitten palata miehen luo jos siltä tuntuu, mutta toisaalta en tiedä haluaako mies enää siinä vaiheessa yrittää tai haluanko minäkään. Se tietämättömyys tässä onkin pahinta.
Ap