Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opet: tunnistatteko oppilaistanne mahdolliset homoseksuaalit?

Vierailija
05.12.2013 |

miten on

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pöydälläni on hälytin joka alkaa ulvoa ja vilkuttaa punaista valoa kun on homoja luokassa.

Vierailija
2/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Pyrin tunnistamaan syrjityt ja kiusatut kyllä, mutta en erottelemaan homoja tai heteroita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Homoushan on geenivirhe. On siis ihan havaittavissa,

Vierailija
4/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 21:07"]

Joo. Pöydälläni on hälytin joka alkaa ulvoa ja vilkuttaa punaista valoa kun on homoja luokassa.

[/quote]

:D :D onko tämä nyt se gaydar, mistä puhutaan?

Vierailija
5/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan mieleen tämä http://www.youtube.com/watch?v=ay1sKCzWsMc loistava parodia Niina Mikkosesta jossa se puhuu homoista koulussa ja opettajan vastuusta. Hajoan :D

Vierailija
6/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti tunnistan, mutta en aina. Poikia helpompi tunnistaa kuin tyttöjä.

Vierailija
7/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ala-asteikäisistä joistakin, pojista lähinnä. olen itse seurustellut sekä miesten että naisten kanssa, joten ehkä tähän tulee kiinnitettyä huomiota helpommin. Olemuksen lisäksi pojissa on yksi aika selkeä merkki, mutta jätän sen sanomatta monestakin syystä. Kivoja lapset ovat, ei kai tuolla ole loppujennlopuksi mitään väliä!

Vierailija
8/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 21:21"]

Joo, ala-asteikäisistä joistakin, pojista lähinnä. olen itse seurustellut sekä miesten että naisten kanssa, joten ehkä tähän tulee kiinnitettyä huomiota helpommin. Olemuksen lisäksi pojissa on yksi aika selkeä merkki, mutta jätän sen sanomatta monestakin syystä. Kivoja lapset ovat, ei kai tuolla ole loppujennlopuksi mitään väliä!

[/quote]

sano nyt vaan. Miksi et voi sanoa?

Vierailija
9/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 21:07"]

[/quote]

:D :D onko tämä nyt se gaydar, mistä puhutaan?

[/quote]

Sehän se. Työsopimuksen kirjoituksen yhteydessä sellaisen saa.

Vierailija
10/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joistakin tunnistaa. Tosin itse opetan ammatillisessa koulutuksessa ja moni sen ikäinen ei enää edes peittele asiaa millään lailla.

Vierailija
11/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojista huomaan helpommin, tytöistä en niinkään. Lesbotutka ei hälytä aina edes kollegoistakaan.

Vierailija
12/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tunnistaa? Varmaan muutkin kuin opettajat voivat tunnistaa homon jo lapsena. Mitä väliä sillä on? Ei kai sellasen miettiminen päässään loukkaa ketään?

Vierailija
13/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt se selkeä merkki. Mietityttää onko oma homo ja oikeesti ei haittaa onko vai eikö. En viitsis kysyä kovin heppoisin perustein.

Vierailija
14/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt se selkeä merkki. Mietityttää onko oma homo ja oikeesti ei haittaa onko vai eikö. En viitsis kysyä kovin heppoisin perustein.

Vierailija
15/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos se olisikin sinun lapsesi, haluatko tietää?

Vierailija
16/16 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tunnistavani kyllä. En tosin ole koskaan kysynyt asiasta keneltäkään, koska mitäpä sillä on väliä. Lähinnä toivon vain muiden oppilaiden olevan suvaitsevaisia sellaisen oppilaan suhteen, sillä hekin kyllä huomaavat toisinaan. Onneksi se ei nykypäivänä enää ole mikään iso juttu ja nuoret ovat entistä suvaitsevaisempia. Ja tosiaan pojista on helpompi huomata. Toki muutkin voivat sen huomata kuin opet, mutta opettajat kuitenkin tapaavat massoittain saman ikäryhmän edustajia, joten meillä on kai ehkä tietyllä tapaa etulyöntiasema tässä asiassa. Ja kyllä monella (pojalla) on eräs selkeä merkki tässä suhteessa, ei tosin kaikilla ja tietysti poikkeuksia aina on.