Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolasin itseni kirjastossa :-(

Vierailija
03.09.2013 |

Eilen aamulla juuri ennen töihin lähtöä keräsin kotona hirveässä kiireessä kirjastoon palautettavia kirjoja, jotka sitten kävin palauttamassa kirjastoon. Sitten olin siellä kirjastossa hyllyjen välissä etsimässä uusia lainakirjoja itselleni, kun kirjastovirkailija tuli luokseni yksi palauttamistani kirjoista käsissään kertoen, että kyseessä oli oma kirjani :-(

Siis vähänkö tämä on noloa, kehtaanko minä enää edes mennä sinne kirjastoon enää uudestään, kun meinasin vahingossa palauttaa sinne OMAN kirjani kirjaston kirjan sijasta? Tämä ei edes ollut ensimmäinen kerta kun nolaan itseni siellä kirjastossa, sillä juuri muutama viikko sitten kun olin siellä kirjastossa lainaamassa kirjoja, niin ojensin ajatuksissani kirjastovirkailijalle kirjastokortin sijasta bussikorttia :-(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa tossa on? Mullekin on käynyt noin. Luulin ekaksi että se oma kirjasi olisi ollut joku "opas sadomasokismin iloihin" , mutta ihan tavallinen kirja?

Vierailija
2/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas noloa ;) Noinhan voi sattua kelle tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan oli hauska juttu! :) Ihan turhaan häpeilet.

Vierailija
4/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota tapahtuu kirjastoissa ihan päivittäin, omien kirjojensa lisäksi asiakkaat palauttavat kirjastoihin vahingossa eri kirjastojen kirjoja. Että eipä tuosta kannata kauheasti nolostua :)

Hyvä, ettet ehtinyt lähteä, niin sait kirjasi takaisin!

Vierailija
5/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule itse kävelin tänään monta tuntia housujen vetskari auki, ties kuinka monta kymmentä ihmistä nähnyt! Ja tämä on vielä totta... 

Vierailija
6/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kovin noloa. Ite unohdan jatkuvasti kirjastokorttiani siihen lukijaan, ja onhan se vähän noloa kun näkevät tietokoneelta kuinka monta kertaa korttini on löydetty...

Vierailija
7/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku voi ajatella tuon olevan noloa??

Mikä asiassa oli noloa?

Vierailija
8/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap 15 v.?

Vierailija
9/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kerran lapsena palautettiin serkun kanssa lainaamamme vhs-kasetti kirjastoon. Harmi vain kun oltiin epähuomiossa laitettu joku ihan muu video kotelon sisään, ts. palautettiin väärä filmi oikeassa kotelossa. Kirjastontäti oikein soitti meille kotiin myöhemmin ja pyysi palauttamaan oikean kasetin. En muista että olisi nolottanut, lähinnä vain "tekevälle sattuu"-tilanne.

(Kyseessä oli joku toinen lastenelokuva, mutta viitaten ylempään kommenttiin, olisi ollut siistiä jos filmi olisikin ollut joku "opas sadomasokistiseen nautintoon" , joku vanhempien nauhoitus :D )

Vierailija
10/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjumala, täähän on provo! (SANO ETTÄ ON!) 

Vierailija
11/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 17:20"]

Ei herranjumala, täähän on provo! (SANO ETTÄ ON!) 

[/quote]

No tietenkin tää on provo, en tajua kuinka tyhmää porukkaa täällä on kun jaksaa vastata ja lohduttaa. Voi saa...

Vierailija
12/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi on noloa, mun pitäs olla kuollu häpeään jo.

Terkuin lapsesta asti lainannut niin paljon kirjoja kirjastosta että vuosittain jää joitain palauttamatta pidemmäksi aikaa kun unohtuu pöydälle lojumaan. kun lopulta saan palautettua sakkoa on jo kertynyt kiitettävästi (muisyaakseni sitä tulee se kymmenkuntasenttiä per päivä), ja oikeastaan vuosittain joudun lopulta menemään virkailijan luo maksamaan sakot että saan lainausoikeuden takas (lainausoikeus täällä menee yli 5 euron sakkojen kerryttyä ja aika usein se maksamani sakko on toistakymppiä). Ja joo kyl mä hiukan häpeän kun alituiseen tulee sakkoja ja kirjaston tädit on tosi tuttuja, mutta ei silti niin paljon haittaa että lopettaisin käyntejä tai vajoaisin maan alle... :D

Vierailija
13/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita sattuu. Olen lukemattomia kertoja ojentanut kaupan kassalle bussikortin, yrittänyt maksaa bussissa plussakortilla, kirjastossa joudun tyhjentämään koko lompakkoni ja toteamaan että minulla ei nyt sit olekaan mitään kirjastokorttia, tulen huomenna uudelleen.

Ymmärrän todellakin sen nolostuksen tunteen. Kun PITÄISI esittää jotain järkevää aikuista muka, mutku mä en osaa!!!

Vierailija
14/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että pieraisit, kun kirjastossa oli hiljaista ja sitten kaikki nostivat katseensa sinuun.

Mutta nyt petyin. Ei tässä ollut edes Wagner-huumoria..

Vierailija
15/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tuossa nyt on se häpeän aihe ap???

Minä ojensin kerran ajatuksissani ruokakaupan kassalle terveyssiteen. SE oli noloa.

Vierailija
16/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö mun viillellä ranteet, sillä ojensin eilen K-kaupassa kassalle S-etukortin.

Vierailija
17/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 16:14"]

Ei oo kovin noloa. Ite unohdan jatkuvasti kirjastokorttiani siihen lukijaan, ja onhan se vähän noloa kun näkevät tietokoneelta kuinka monta kertaa korttini on löydetty...

[/quote]

Missä kirjastossa näitä muka näkee? :D Olen ollut töissä useissa kirjastoissa eikä ole koskaan tuollaisia tilastoitu.

Ja ap: tuollaisia juttuja tapahtuu päivittäin, joten älä häpeä. Kirjastonhoitaja/-virkailija ei ainakaan asiaa jää ajattelemaan tai muista enää huomenna koko asiaa.

T. Kirjastotäti

Vierailija
18/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi ylipäänsä nolostua tollaisesta ja sitten vielä kirjoittaa asiasta tänne pitkän sepustuksen... Pienet on aiheet.

Vierailija
19/19 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lainasin keväällä työkaverilleni erästä kaavakirjaa. Mieheni oli aikaisemmin ottanut alapäästäni kuvia ja teetimme niitä vähän pilke silmäkulmassa. Yhtenä iltana miehen tullessa lapsen kanssa kotiin sujautin yöpöydällemme jääneen kuvan tämän kaavakirjan väliin. Ajattelin että sitä kirjaa lapsi ei ainakaan selaa. Meinasin pyörtyä kun kirjan lainattuani ja kotiin palattuani muistin asian. Pengoin sydän hakaten koko kämpän ympäri ja mieskin auttoi kuvan etsinnässä. Meillä on töissä rentoa porukkaa mutta kirjaa lainasin pahimmalle jäykkikselle joka ei mainitse sanaa "seksi" varmaan edes vaimonsa seurassa. En ikinä voisi kuvitella hänen suuhunsa vaikkapa sanoja paneminen, pillu tai kortsu. No, mies palautti kirjan ja sieltä välistähän se minun toosani kuva löytyi. Hetken tuo nolotti mutta nyt olen niin kuin en olisikaan. Onneksi minulla on ihan siisti ja nätti alapää. :) Ja tämä on totta. Älä ap yhtään nolostele.