Mitä löytyy sinun bucket lististäsi?
Eli mitä haluaisit vielä tehdä tai kokea ennen kuolemaasi?
Itse haluaisin ainakin vuokrata vuodeksi huvilan Toscanasta, viettää yö revontulien loimussa sellaisessa lasi-iglussa sekä vaeltaa kaikissa Suomen kansallispuistoissa.
Inspiroidutaan!
Vain asiallisia vastauksia, kiitos.
Kommentit (307)
- Haluaisin kokea muutamia rauhallisia vuosia, jossa mieleni olisi suht tyyni ja luottavainen, enkä koko ajan pelkäisi kaiken (elämän ja itseni) tuhoutumista.
- Haluaisin vielä kirjoittaa ja lukea muutaman kirjan.
- Päästä jonnekin mökille ja katsoa järveä.
- Nähdä suosikki joukkueeni menestyvän.
- Saada vielä kerran nähdä ja halata minulle yhtä tärkeää ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Se on bukeé lista, uskokaa jo!!
B-u-c-k-et, bukeé!
Saada se mies, jota olen 3,5 vuotta jo rakastanut. Sitten tehdä kaikenlaisia asioita hänen kanssaan. Nyt kun teen niitä yksin tai muiden kanssa, niin tuntuu ihan puolivaloiselta.
Vaihtoehtoisesti, voisin lakatata rakastamasta häntä.
Yhtä epätodennäköisiä molemmat vaihtoehdot...
Tavoitteena ennen kuolemaa
- käydä isoäitien ja -isien synnyinseuduilla (mm. Menetetty karjalassa ja länsi-suomessa)
- tehdä kaksi isoa pyöräreissua, määränpäät ei niin tärkeitä mutta esim yksi pohjois-amerikassa ja toinen euroopassa
- autoreissu pohjois-norjassa/lapissa ylipäänsä
- nähdä linnunrata
- oppia puhumaan sujuvasti espanjaa, venäjää ja arabiaa (sekä ylläpitää jo opittuja kieliä)
- kokeilla jousiammuntaa, kiipeilyä (kunnon varusteiden kanssa) ja surffausta
- oppia laitesukeltamaan kunnolla
- osallistua nomad games'iin katsojana
- viedä naiseni Sintraan
- mennä naimisiin
- lapsia lisää
-
"bucket lististäsi"
Mitä kieltä tämä on?
Mulla on oikeastaan vai yksi ja se on se että ostaisin hyvällä omallatunnolla suklaapatukan marketista ja söisin sen. Olisin onnistunut laihduttamaan ylimääräiset 10+ kiloa ja olisin onnistunut olemaan sitä ennen pitempään sokerilakossa. En ikinä itse osta herkkuja, mutta koko ajan niitä tulee ihan liikaa eteen. Mies täyttää pakastinta jäätelöllä. Jatkuvia kekkereitä joilla on "pakko" maistella herkkuja. Nytkin mies syö tuolla suklaata.
Tällä hetkellä vain yksi. Pitäisi hommata se ämpäri. Pitäisiköhän mennä jonottamaan jonnekin?
Mikä helkutin ämpärilista? Opettele ap (ja hengenheimolaiset samaten) kirjoittamaan suomalaiselle palstalle ihan puhdasta suomea, jos osaat. Jos kuvittelet, että nuo pari englannin ja suomen sekaista sanaa luovat kuvan sinusta fiksuna ihmisenä, niin pahastipa erehdyt.
Sunbeam Imp, edes huonona aihiona.
Mun lista, ikää 45v
-Muutto lappiin kotimaisemiin (toteutumassa ensi vuonna)
-Löytää vielä kerran ihminen rinnalle, jonka kanssa tuntuu hyvältä olla
-Haluan nähdä että lapset aikuistuvat ja pääsevät omiin elämiinsä kiinni ja ovat onnellisia
-Oma pieni talo lapissa
-Maksaa kaikki velat pois, tämän jälkeen en ikinä ota enää velkaa
-Matkusteluinto on laantunut mutta kerran elämässä haluaisin päästä johonkin trooppiselle saarelle, kauas kaikesta
-
Ihan oikeasti ajattelin käydä Saharassa pieraisemassa ja katsoa, katoaako se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on bukeé lista, uskokaa jo!!
B-u-c-k-et, bukeé!
Eli mitä aiot tehdä ennen kuin potkaiset bukeén nurkkaan? Bukeén päällä seisominen onkin miellyttävämpää kuin ämpärin.
mulla ei ole mitään baket listaa. elän päivä kerrallaan ja otan vapaa ajasta kaiken irti jaksamisen mukaan.
Olen tehnyt jo kaiken mistä lapsena ja nuorena haaveilin. On omakotitalo, rakastava vaimo ja lapset. Mitä muuta voi elämältä toivoa?
No. USA:n länsirannikolta voisin ajaa vielä itärannikolle ja aloittaa pianonsoiton.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti ajattelin käydä Saharassa pieraisemassa ja katsoa, katoaako se.
Tämä testattu ja kyllä se katosi. Tosin ajettiin mönkijällä, joten ei sitä ehtinyt kauheasti etsiä.0
Tajusin että naisten listoilta harvoin löytyy muiden ihmisten hyväksikäyttämistä, jos koskaan.