Huomenta vaan
Kommentit (27)
Huomenta oli viideltä, nyt on hyvää aamupäivää.;)
Huomenta! On jälleen aika olla vihainen!
Päivän enkeliviesti:
Kaikki on hyvin tänään. Aurinko nousee ja laskee iltaa kohden. Tunnustele energioitasi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! On jälleen aika olla vihainen!
Angry bird, miksi näin tänään?
Mieli ja mielikuvitus ovat tärkeitä asioita. Millä mielellä sinä olet tänään? Mitä olet viimeksi kuvitellut mielessäsi?
Olen tänään vuoden taas vanhempi. Hyvää syntymäpäivää minulle.
Mietin juuri milloin saisi kirjoittaa omia juttuja instaan. En ole piirtänytkään aikapäiviin. Piirtäminen kanavoimalla on ihan hauskaakin. Joskus olen piirtänyt ihan kivojakin kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiotte tehdä tänään?
Raivota.
Lähetin HSL:lle matkustajatyytyväisyyskyselyyn vastauksen. Nyt aamupuurolle. Sitten syömään lounasravintolaan eläkeläisten lounasta ja sieltä yhteen tilaisuuteen. Loppuillan ehkäpä bussissa matkaten vihkoon rustailen juttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivota.
Miksi ja kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Lähetin HSL:lle matkustajatyytyväisyyskyselyyn vastauksen. Nyt aamupuurolle. Sitten syömään lounasravintolaan eläkeläisten lounasta ja sieltä yhteen tilaisuuteen. Loppuillan ehkäpä bussissa matkaten vihkoon rustailen juttuu.
Mitä rustailet ja mikä tilaisuus on kyseessä? Kiinnostaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivota.
Miksi ja kenelle?
Kaikille ja aina.
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään vuoden taas vanhempi. Hyvää syntymäpäivää minulle.
Hyvää syntymäpäivää Sinulle! Mää tykkään enempi nimipäivistä koska silloin ei vanhene.;)
Hyvää huomenta. Itselläni krapula, avasin siiderin. En koskaan raivoa, tai sekoile täällä. Olen mies, joten yritän pitää puolianne yliksen toksisuutta vastaan. KIitos minä - Raimo Antero ja Ovet- parempi humppabädi, kuin Eläkeläiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rustailet ja mikä tilaisuus on kyseessä? Kiinnostaa paljon.
Tilaisuus on vaitiolovelvollisuuden piirissä. En tiedä vielä mitä rustailen. Sitä mitä mieleen juolahtaa. Sillä vihko rustailu varmaan kannattaa aloittaa. Yritän vähentää digitaalisessa ympäristössä roikkumista siten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivota.
Miksi ja kenelle?
Kaikille ja aina.
Ok. Kivaa päivää sulle kuitenkin!
Huomenta. Mitä kuuluu?