Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ystävät kutsuu vain miehen..

Vierailija
05.12.2013 |

Miehen ystävät kutsuvat vain miehen kylään, loukkaantuisitteko?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehellä kai ihan joitakin perusteitakin epäilyilleen, kaverit ovat miehelle selittäneet suhteestamme aikoinaan ihmeellisiä epäilyitä eli että mieheni olisi ns. tossun alla, alistettu kotona tms. Näin ole kyllä ole, mutta muutama on yrittänyt minullekin kännissä päin näköä selittää että alistan varmaan miestäni. Sairasta. Meillä on lisäksi ollut pari ikävää tilannetta miehen kavereiden kanssa. Näistä on päästy yli, ainakin me keskusteluun osallistuneet, muista en tiedä. Juorut ovat voineet kulkea. En vaan ole sitä porukkaa joka tumput suorana kuuntelee että nainen joka antaa miehen tarjota vaikka ruuat on prostituoitu (kun olimme porukalla syömässä).

Porukan daamit kai kokevat että pidän heitä jotenkin alempiarvoisena ja väheksyn heitä. Miehenikään ei tiedä, mistä tämä ajatus on peräisin mutta sitkeässä on. Miehen bestiksen vaimo ei kai tosiaan pidä minusta, en tiedä miksi ja mies on sitä kysynytkin mutta ei osannut selittää syytä. Ei vaan pidä. Eli kyllä miehellä ihan perusteita on, mutta minusta miehen pitäisi vaatia kunnon käytöstä kavereilta tai sitten hyväksyä ettei minun tarvitse kuunnella huonoa käytöstä heiltä, hyväksyä tilanne ja mennä yksin.

Nyt mies on nyrpeänä eikä uskalla edes kysyä, ovatko kutsut yhdelle vai kahdelle jne. Minulla ei sinänsä ole suurta hinkua roikkua porukassa mukana em. syiden takia, mutta koen silti loukkaavaksi ettei kutsuta edes silloin kuin kaikkien muiden puolisot mukana eli olen ainoa jota ei kutsuta. En kyllä kehtaisi jättää kenenkään vaimoa kutsumatta, tuntuu aika lapselliselta.

Vierailija
2/28 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhdellä miehen kavereista on sellainen vaimoke, että kukaan ei halua häntä mukaan. Siksi kutsutaan vain mies, koska ei jakseta sen vaimoa. Mies tietää tämän ja tulee mielellään "vanhaan porukkaan" jättäen vaimonsa kotiin. Saa olla rennommin eikä tarvitse miettiä, mitä facebookiin taas päivittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä tuommoisiin kutsumatta jättämisiin on yleensä ihan oikea syy, ei sitä muuten kehtaa olla kutsumatta... Eli silloin sitä ihmistä ei ihan oikeasti haluta sinne, jos kehdataan jättää kutsumatta. Ja silloin voi myös olettaa, että ei paljon kiinnosta kyseisen ihmisen tunteet asian tiimoilta...

Vierailija
4/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku miesten ilta vai kutsutaanko kaikki muut puolisoineen?

Vierailija
5/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai?

Ei kukaan jaksa koko iltaa varoa sanomisiaan naispuolisen läsnäolijan vuoksi jos on tarkoitus rentoutua. 

Vierailija
6/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:35"]

Onko se joku miesten ilta vai kutsutaanko kaikki muut puolisoineen?

[/quote]

Tämä ja se, mikä on suhteenne, vaikuttaa oleellisesti asiaan. Oletteko tapailleet 2 viikkoa vai oletteko naimisissa?

Vierailija
7/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän nyt riippuu, minkälaiset kyläilyt on tarkoitus pitää. Minä kutsun usein oman vanhan "bestikseni" kylään kahville, en hänen miestään. Eikä hän kutsu kuin minut. Koska me olemme ne kaverit, eivätkä miehemme. Joskus he ovat käyneet yhdessä, esim. lasten synttäreillä, koska ovat kummeja jne. Mutta omia ystäviä tavataan meilläkin vain yksittäin, ei perheinä yleensä.

Vierailija
8/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vähän riippuisi siitä, kuinka hyvin tuntisin nämä miehen tuttavat ja onko minun edes järkevää lähteä sinne. Osa miehen kavereista on kyllä sellaisia, että ymmärtävät ettei meillä oikein ole mitään yhteistä eli toisin sanoen touhuilevat miestenjuttuja, kuten autonkorjuuta tai kalastusvälineitten vertailua tms. Jos taas olisivat vaikka perhetuttuja, voisin ihmetellä jos ei minua koskaan pyydettäisi mukaan kahvistelemaan. Oletko varma, ettei miehesi ole se, joka jättää sinut kutsumatta?

Toisaalta taas, en minäkään erikseen kutsu ystävieni miehiä meille. Tietävät, että ovat tervetulleita ja osan miehet käyvät meillä ja toisten taas eivät. En ole osannut sitä sen enempää ihmetellä.

Vierailija
9/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään tarkennusta? aina joka tapauksessa vaikka muiden 10 naista olisi siellä vai pelkästään yhtenä vkl kuukaudesta waaaaaat?

en loukkaantuis, mut jos selkeesti kaikkien muiden emännät sais mennä mut mä en nii kyllä miettisin, et mikä mussa on vialla.

Vierailija
10/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan avopari, oltu yhdessä ja asuttu yhdessä 5v, kihloissa ollaan. Miehen kavereilla bileet joihin muiden vaimot tulee, miehen mukaan minua ei ole kutsuttu eikä kuulemma koskaan kutsuta nykyään. En tunne miehen kavereita hyvin, mutta eipä niihin näin tutustukaan. :( Nyt mies epäröi minun ottamista mukaan koska ajattelee että olen ei-toivottu vieras. Esim. mies viestitteli kaverille joka laittoi miehelle että sun pitää tulla jossain vaiheessa kattoo kuopusta. Eli mies kutsuttiin yksin kylään..

Vierailija
11/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen oli siis ap. Miesten keskinäisiin iltoihin en siis edes haluaisi mukaan mutta nykyään ei kutsuta pariskuntailtoihinkaan. Miestä asia vaivaa mutta ei kehtaa kysyä oliko kutsu kahdelle. Oletti että yhdelle.

Vierailija
12/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 15:48"]

Äskeinen oli siis ap. Miesten keskinäisiin iltoihin en siis edes haluaisi mukaan mutta nykyään ei kutsuta pariskuntailtoihinkaan. Miestä asia vaivaa mutta ei kehtaa kysyä oliko kutsu kahdelle. Oletti että yhdelle.

[/quote]

Siis miehesi ei uskalla kysytä kaveriltaan tai vaan ilmoittaa, että 'Pirkko' tulee mukaan. Tai mitä tapahtuu jos menet vaan?? Jos ne luulee ettei sua kiinnosta niitten seura?

Vierailija
13/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa oudolta toiminnalta miehen kavereiden taholta! Voisiko olla, että kaverit ei erikseen mainitse sinua, mutta pitävät päivänselvänä, että kutsu koskee molempia, koska muutkin tulee pariskuntina? Jos se, että kutsu koskee molempia on niin päivänselvää, että sitä ei edes erikseen mainita? Miehet saattaa vaan laittaa viestin, että "tuparit meillä la klo 18" eikä siinä sen kummemmin mainita puolisoita tai sitä, ketä tarkalleen ollaan kutsumassa.

Jos olette kuitenkin jo viisi vuotta asuneet yhdessä, niin oletko jossain vaiheessa ollut tässä porukassa mukana? Vai et koskaan? Miksi mies epäilee, että nimenomaan sinua ei haluta kutsua?

Vierailija
14/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että vika on miehessäsi. Jos kyse on pariskuntaillasta, on kaveri voinut tarkoittaa kutsun kummallekin, vaikka ei välttämättä ole sitä rautalangasta vääntänyt. En ymmärrä, miksi miehesi ei voi asiaa ystävältään tarkastaa. Tuskin kukaan ilman syytä kutsuisi kaikki muut puolisoineen mukaan ja yhden ilman puolisoa.

Vierailija
15/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tosi epävarma näiden asioiden kanssa, koska olettaa etteivät hänen ystävänsä pidä minusta. Syystä jota en ymmärrä, mies ei uskalla kysyä oliko esim. tämä bilekutsu molemmille vai vain miehelle.

Suhteen alkuaikoina kävin jonkin verran erilaisissa miehen kavereiden juhlissa, en kuitenkaan kaikissa. Tästä mies epäilee, etä hänen ystävänsä ajattelivat etten halua tutustua heihin. Halusin, mutta en nyt aina jaksa mennä ja on omiakin menoja. Viime vuosina miehen mukaan kutsuissa ei ole kuulemma eritelty enää minua. Kenelläkään näistä miehen kavereista ei ole koskaan ollut esim minun s-postia, mutta en pidä sitä erikoisena koska ei minunkaan kaverit tiedä mieheni s-postia tai viestittele hänelle suoraan.

Mies epäilee että olen joskus ollut liian suorapuheinen eikä kutsua siksi tipu. Ihan hyvin nämä ystävät voivat luulla, ettei minua kiinnosta heidän seura. Olen miestä ehdottanut pyytämään heitä kyläänkin, mutta ei pyydä. Epäilee etteivät halua tulla.

Vierailija
16/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua sinua sinne, mies vielä vähemmän. Mene omien kavereidesi kanssa, jotka rakastavat ns. suorapuheisuuttasi.

Vierailija
17/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Antaa miehenkin välillä olla ystäviensä kanssa, kun en minäkään tuota ota kavereitani nähdessä kolmanneksi pyöräksi roikkumaan :)

Vierailija
18/28 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehen ystävät myös sinun ystäviäsi? Jos eivät, miksi sinut pitäisi kutsua?

Vierailija
19/28 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että joko miehes häpeää sua, ei ole varma teidän suhteesta, ei halua juhlia kanssasi tai sillä on siellä toinen hoito mistä hänen kaverinsa tietävät. En muuten ymmärrä miksi sinä et voi mennä miehesi kanssa juhlimaan kun siellä on niitä kavereiden vaimojakin. 

Vierailija
20/28 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on siis perinteinen nainen, pähkäilee ja kuvittelee, mitä toiset ajattelevat ja sitten toimii noiden omien mahdollisesti harhaisten kuvitelmien perusteella? Aika ikävää häneltä siirtää omat epävarmuutensa tuolla tavalla sinun huoleksi, en minä ainakaan puolisolle sanoisi, jos epäilisikin että joku kaverini ei hänestä pidä. Vai onko kaveripiiri jotenkin sellainen, että miehesi varoo sitä ja on hyvin huolissaan kavereidensa mielipiteestä? Eikö miehesi ole kaveripiirin kunnollinen jäsen? 

Ainakin tilanne kertoo sen, että miehesi on enemmän huolissaan kaveripiirin mielipiteistä kuin sinun, se on vähän huolestuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi