Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öö just.. Naapurin 50v pariskunta saa esikoisensa.

Vierailija
05.12.2013 |

Naapuriin muutti pari vuotta sitten vähän alle 50v pariskunta. Ihmeteltiin miehen kanssa, miksi sellaiseen asuntoon muuttaa lapseton pariskunta. Neljä makuuhuonetta ja muutenkin tosi tavallinen lapsiperheen asunto.

Nyt rouva kertoi olevansa raskaana, vauva syntyy helmikuussa.

Siis ymmärrän, ettei lapsia tule toiveesta ja takana saattaa olla pitkät lapsettomuushoidot jne. Mutta jos saa esikoisen tuossa iässä.. Ovat jo eläkkeellä, kun lapsesta tulee täysi-ikäinen.

Mies on nyt 50v, rouva 44v.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte naapurien iät?! Ei mulla ole hajuakaan, onko meidän naapuriperheen pariskunta, joilla on 2v poika ja noin 16v tyttö, kolmikymppisiä, nelikymppisiä vai viisikymppisiä. Mun mielestä on paljon ihmisiä, joista on hirmu vaikea arvioida, kuinka vanhoja ovat.

Vierailija
42/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä vanhana vanhemmaksi tulemisessa ole mitään muuta haittaa kuin että tarvii lukulasit iltasatua lukiessa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:16"]

Ei tästä vanhana vanhemmaksi tulemisessa ole mitään muuta haittaa kuin että tarvii lukulasit iltasatua lukiessa;)

[/quote]

Minä, joka sain vauvan 48-vuotiaana pystyn vielä iltasadunkin lukemaan ilman lukulaseja : ) Joten mikäs hätä tässä.

Vierailija
44/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 12:00"]Ap:n laskukaavan mukaan 24-vuotias on kolmikymppinen ja 34-vuotias nelikymppinen. Kumpihan ap näistä on, sulle vanhuus tulee aikasemmin kuin meille muille:))

[/quote]

Jos ap on 14 ja toivoo olevansa jo parikymppinen?

Vierailija
45/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 11:49"]

Synnärilä pari vuotta sitten mun huonekaveri oli 49v ja sai kaksoset. Eli lapsien 1v päivänä äipällä 5-kymppiset. Naisella harmaat hiukset ja näytti ihan mummolta!

[/quote]

mun työkaveri on 34 v ja hänellä on pikimustat hiukset ja paljon harmaita raitoja.

Minkä mittari on harmaat hiukset ?

Aika jännä tämä tarina, sillä mä tiedän tasan tarkkaan yhden naapurin iän. Hänellä on 2 varsin räpätätimäistä lasta, kertovat kaikki perheen asiat kuka vaan heitä jaksaa kuunnella ja tämä vanhempi kertoi hänen äidinsä täyttäneen 30 v ja minkälaiset juhlat ovat tulossa.

Miten ap edes on saanut selville naapureittensa iät ? Esitelläänkö nykyään naapurit toisilleen tässä on Maija, asunnosta 17, hän on 44 vuotias ja saa esikoisen helmikuussa ? vai onko tarina vaan keksitty juttu ?

Vierailija
46/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moi! Minunko naapuri se täällä kirjoittelee. Tuu käymään kahvilla niin jutellaan lisää!

Vierailija
47/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16:sta: mitä koulua sä olet käynyt kun sulle 44+13=65? Vaikka miten lasken niin en saa aikaiseksi kuin 57, mut mä oonkin lukenut lukiossa vaan lyhyen matikan...

Vierailija
48/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä saa kyllä päivän parhaat naurut jos ei olisi vakava asia. Ei paljon päätä pakota pariskunnalla. Itse tulin mummoksi tuonikäisenä. Jotkut vaan luulevat olevansa ikinuoria, naurettavaa. Lasta käy sääliksi, mutta sitähän eivät mummopappa vanhemmat ajattele pätkääkään. Olisi ollut kamalaa jos itsellä olisi ollut noin vanhat vanhemmat lapsena.

Vierailija
49/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa ap tulisi kertomaan mitä naapureiden elämä ylipäänsä hänelle ja hänen miehelleen kuuluu.

Ja miten niin joku asunto on "tyypillinen lapsiperheen asunto" jos siinä on vaikka neljä huonetta, miksei se voisi sopia lapsettomalle pariskunnalle? Ihmiset voivat haluta kirjastoa, työhuonetta jne. Monissa kodeissa on muutakin rekvisiittaa kuin 50 tuuman taulutelkkari. 

Vierailija
50/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:32"]

Tästä saa kyllä päivän parhaat naurut jos ei olisi vakava asia. Ei paljon päätä pakota pariskunnalla. Itse tulin mummoksi tuonikäisenä. Jotkut vaan luulevat olevansa ikinuoria, naurettavaa. Lasta käy sääliksi, mutta sitähän eivät mummopappa vanhemmat ajattele pätkääkään. Olisi ollut kamalaa jos itsellä olisi ollut noin vanhat vanhemmat lapsena.

[/quote]

Uskoisin, että sinulla ja monella muulla kävisi enemmän sääliksi lastani, jos en häntä olisi ottanut silloin kuin olin 48-vuotias.

Vierailija
51/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kiinteistö- Kaisa on n. 43-44 v. Ja vaaveli sillä.

Vierailija
52/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 11:49"]

Synnärilä pari vuotta sitten mun huonekaveri oli 49v ja sai kaksoset. Eli lapsien 1v päivänä äipällä 5-kymppiset. Naisella harmaat hiukset ja näytti ihan mummolta!

[/quote]

El ei laittanut myrkkyjä päähänsä (värjännyt tukkaa) raskaana ollessaan. Fiksu nainen, samaa ei voi sanoa monestakaan parikymppisestä tulevasta äidistä...niillä kun rööki roikkuu huulessa ja taukoa sen verran että seuraavan sytyttää.

Vierailija
53/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennekin lapsi saattin vanhempina. Oma äitini oli 42 v kun minä synnyin, ystäväni äiti 43 ja kälyni äiti 48 v. Ja kai ihminen saa ostaa minkäkokoisen asunnon haluaa. Ystävälläni, perheettömällä naisella, on yli 100 m2 asunto, jossa 3 makkaria, yksi hänelle, yksi työhuoneeksi ja yksi vierashuoneeksi. Ja toinen ystäväni, perheetön mies rakensi itselleen ison omakotitalon.

Vierailija
54/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 11:49"]No höh, Brooke Logankin tuli raskaaksi, vaikka on 50v. Itse olen 62v ja meillä käytetään ehkäisyä.

[/quote]

Et halua lapsia;?

Vierailija
55/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 11:49"]No höh, Brooke Logankin tuli raskaaksi, vaikka on 50v. Itse olen 62v ja meillä käytetään ehkäisyä.

[/quote]

Et halua lapsia;?

[/quote]

Lapsen mummokin jaksaisi hyvällä tsägällä vielä leikkiä pikkuisen kanssa, jos vaikka olisi itse saanut 62-v. rouvan parikymppisenä.

Oma mummoni ajeli autoa vielä 85-vuotiaana ja teki kaikkea mahdollista yli 90-vuotiaaksi.  Ihan pikkasen vaikea kuvitella mummoani jonain 'mummoutuneena' nelikymppisenä pelkästään. Suorastaan häijyä tekee ajatuskin.

Vierailija
56/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole mitään sitä vastaan, että muut hankkivat lapsia vielä yli nelikymppisenä - oli syynä siihen sitten mikä tahansa. Henkilökohtaisesti vain pelottaa lisääntyneet riskit iän karttuessa. Kun on siunattu jo kahdella terveellä lapsella, pelottaa että kolmannen kanssa menisi metsään. Ikää on nyt 40 v. ja kolmatta lasta ei meidän perheeseemme olla hankkimassa.

Vierailija
57/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naapureillasi on nyt oikea aika lapselle, parempi silloin, kuin liian aikaisin. Itse olen 23 ja iisäni melkein 69. 

Vierailija
58/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 11:24"]

No, se lapsi nyt kuitenkin syntyy, olit sinä mitä mieltä tahansa. Kiva että vanhemmat muutti isompaan asuntoon ja ovat ilmeisen onnellisia esikoisensä syntymästä. Kautta aikojen naiset on lapsia tehneet päälle 40v. joten ei tuo nyt oikeesti mitenkään ihmeellistä ole. Mun äiti oli 43v. nuorimmaisena syntyessä. Nyt tuo nuorin on jo kohta 30v. mies ja äiti porskuttaa edelleen hyvissä voimin. Eikä näytä veli pahemmin kärsineen vanhasta äidistään. 

Annapa muiden elää omaa elämäänsä ja keskity sinä omaasi. Tuskin sinä siitä lapsesta huolehtimaan joudut, joten sikäli nettipäivittelysi on turhaa.

[/quote]

Kaikkien realististen laskelmien mukaan silloin ei enää kukaan voi jäädä eläkkeelle, koska eläkerahat ovat loppuneet. Tämä siis sivuhuomautuksena. : )

Vierailija
59/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen ahdasmielinen ikärasisti, olet tainnut "mummoutua" ennen aikojasi ;-)

Vierailija
60/66 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kerropa ihan huviksesi ammattisi/koulutuksesi. Kiva, että olet lisääntynyt hyvissä ajoin, mutta epäilenpä, että sinulla olisi ollut mitään (muuta) annettavaa tälle yhteiskunnalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan