Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi miten alkoholi masentaa

Vierailija
27.09.2020 |

Parina iltana tuli otettua ja nyt huomaa selkeästi miten ajatukset eksyy inhottaviin asioihin ja mieli on vähän maassa. Eikä tullut edes mitään kännejä vedettyä vaan sellainen pieni hiprakka niin ettei aamulla tuntunut edes krapulaa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sama täällä ja sit huomaa pohtivansa että tämä masis menisi sillä ohi jos joisin pari...

Vierailija
2/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Pari päivää tässä on ryypätty ja ihan pelottaa, kun alkoholin vaikutus loppuu. Eilen jouduin lopettamaan rakkaan kissani ja luultavasti parun koko illan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön löpön.

Ei vain sovi sinunlaisillesi.

Teet jotain mitä et uskalla tehdä selvinpäin kuin alitajuisesti.

Kuten pettää...

Vierailija
4/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut juo joka viikonloppu, itsellä menee aina vähintään pari päivää niiden masisten voittamisessa, jos sitä jois joka viikonloppu niin sitähän olis masentunut viikosta toiseen, ehkä se joillekin vaikuttaa erilailla, tuli vaan itsekkin se jossain vaiheessa huomattua miten alkoholin kulutus vaikuttaa vielä päivienkin jälkeen mielialaan

Vierailija
5/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein tai liian paljon tai molempia.

Tai sitten alko vain ei sovi sinulle.

Vierailija
6/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön.

Kuten pettää...

Mitä hittoa pettäminen tähän liittyy? Ota lääkkeet

Vierailija
7/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia juomisen jälkeisenä päivänä pitää tehdä jotain mikä vie huomion pois siitä jälkiolosta. Katsoa telkkarista hömppää, leipoa, pelata, ihan mitä vaan. Muuten alkaa ajatukset juoksemaan negatiivisissa asioissa...

Vierailija
8/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkon jälkeinen ahdistus, masennus ja toivottomuus kestää myös sen pari päivää. Onhan se kiva olla hiprakassa, mutta ne jälkeiset olotilat ovat aivan kammottavia.

Vierailija
9/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusereita masentaa.

Vierailija
10/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian usein tai liian paljon tai molempia.

Tai sitten alko vain ei sovi sinulle.

Ei ainakaan että joisin liian usein tai liian paljon.

Vierailija
11/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa niin paljon, kun en kyennyt mennä pihalle vaikka oli kaunis ilma. Lymysin vaan sisällä verhot ikkunoiden edessä. Vapisenkin ihan saatanasti.

Oliko se känni sen arvoista? OLI!

Vierailija
12/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä alkon jälkeinen ahdistus, masennus ja toivottomuus kestää myös sen pari päivää. Onhan se kiva olla hiprakassa, mutta ne jälkeiset olotilat ovat aivan kammottavia.

Sen takia alkoholi koukuttaa koska kun noi olotilat iskee, ainoa mikä niihin auttaa on uusi juoma!!!!

Vierailija
13/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luusereita masentaa.

Ei tuo nyt varsinaisesti kellekään varmaan sen pahempaa oloa saanut, vaikka kuinka yrititkin.

Vierailija
14/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nautin juomisesta melkein enemmän kuin mistään muusta. Nykyisin ihan pari annostakin tuo heti masennuksen ja synkät ajatukset. Olen alkanut epäillä että Alko sekoittaa jotain myrkkyä näihin juomiin.

Vierailija
15/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaan vähäsen tissutellut viimeiset päivät ja nyt jo muisti prakaa esim. jääkaapissa oli majoneesi tuubi enkä muistanut että mistä olen ostanut sen. En myöskään muistanut avanneeni sitä, mutta se oli kuitenkin avattu. Sit pohdin ihan ahdistuneena olenko itse avannut sen, vai onko joku avannu sen kaupassa ja mahdollisesti laittanu sisään jotain myrkkyä.

Vierailija
16/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja masikset pahenee iän myötä. Vaikka jois vaan sen verran ettei krapulaa tuliskaan, niin seuraavana päivänä mieli on maassa ja esim. töiden teko kauhean hankalaa kun ajatukset pyörii vaan ikävissä jutuissa.

Vierailija
17/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pitäisi keksiä alkoholin tilalle mutta mitä?

Vierailija
18/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön.

Kuten pettää...

Mitä hittoa pettäminen tähän liittyy? Ota lääkkeet

Alkoholi poistaa estoja. Valtaosa väkivaltarikoksista ja pettämisistä tehty kännissä.

Vierailija
19/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti: yrtti.

Vierailija
20/43 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin miettinyt vaikka kuinka usein. Millä laillisella aineella rentoutua/nollata vähän päätä, mutta joka ei aiheuta koukkua eikä varsinkaan aiheuta mitään jälkitiloja?