Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todellista apua! Joku polttaa sisällä, isännöitsijälle on ilmoitettu,

Vierailija
27.09.2020 |

mutta ei reagoi. Valitanko turhasta? Onko kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧔🏿👌🏿

Vierailija
2/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa yhtiössä sitä on kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn aina polttamassa naapuriportaan kellaritiloissa. Sieltä ilmastoinnin mukana savu siirtyy alakerran asuntoihin n. 15 min viiveellä. Joten silloin olen j9 takaisin omassa raikkaalta tuoksuvassa asunnossani.

Vierailija
4/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaatia estämään savun kulkeutumisen asuntoosi. Ala kirjata koska haisee ja missä, lomake löytyy kun guukkeloit. Painostat ja otat yhteyttä terveysviranomaisiin.

Vierailija
5/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä sivulla tietoa https://suomenash.fi/tupakkapolitiikka/tupakkalaki/parveketupakointi/

eli et valita turhasta mutta ei ole yksiselitteisesti kiellettyä polttaa sisällä. 

Vierailija
6/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä onnistu kieltäminen jos ei kirjattu erikseen talon/yhtiön sääntöihin. Muuta pois tai kärsi.

Vierailija
7/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn aina polttamassa naapuriportaan kellaritiloissa. Sieltä ilmastoinnin mukana savu siirtyy alakerran asuntoihin n. 15 min viiveellä. Joten silloin olen j9 takaisin omassa raikkaalta tuoksuvassa asunnossani.

Thug Lief

🧢

🕶️

Vierailija
8/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20/80-laki pätee tässäkin. Viidennes suomalaisista saa pilata muiden hengitysilman. 

Työkaveri muutti savuttomaan taloon, jossa he eivät saa tupakoida, mutta röökinaapurit saavat. Röökaajat muuttivat taloon aikaisemmin. 

Todella harva polttaa, joten valtaosa asuinrakennuksista voisi olla savuttomia ja haisunäädillä olisi oma asuinalue jossain. 

Vierailija
9/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä. Tupakointi on kivaa mutta se todellakin saa asunnon haisemaan tunkkaiselta. Taidan itsekin ottaa käyttöön tuon saman strategian.

Vierailija
10/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä huomaavainen, ettei parvekkeella polta.

Vierailija
11/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä onnistu kieltäminen jos ei kirjattu erikseen talon/yhtiön sääntöihin. Muuta pois tai kärsi.

Mutta savu ei saa levitä muihin asuntoihin, aiheuttaa syöpää.

Vierailija
12/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20/80-laki pätee tässäkin. Viidennes suomalaisista saa pilata muiden hengitysilman. 

Työkaveri muutti savuttomaan taloon, jossa he eivät saa tupakoida, mutta röökinaapurit saavat. Röökaajat muuttivat taloon aikaisemmin. 

Todella harva polttaa, joten valtaosa asuinrakennuksista voisi olla savuttomia ja haisunäädillä olisi oma asuinalue jossain. 

Puhut vähän mutta asiaa. Viidennes on valittajia. Itse en polta mutta ei mua naapurien polttaminen haittaa tai muutenkaan puutu niiden elämään kuin valittajat.

Vierailija
13/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hajuaisti helpottaisi elämää. 

Vierailija
14/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea! Samalla voi kuivattaa ja tuulettaa naapurirapussa pistävän hajuiset salihousut ja tossut yön yli.

Vierailija
15/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ! Mihin valittaisin , kun sipuli löyhkää käytävällä ? Eikö sitä voisi lailla kieltää , silmät alkaa vuotaa ..nyyh !--------------Ja naapurin akka  peseytyy hajuvedellä ,säästävät vettä n niin niitten tapa .

Vierailija
16/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sille mitään voi, ap.

Ainoa mitä voit, on muuttaa pois.

Ja mitä se tupakointia haittaa, jos omaan asuntoosi ei tule savua tuosta polttamisesta?

Vierailija
17/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono hajuaisti helpottaisi elämää. 

Se on helppoa. Ala polttamaan.

Vierailija
18/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle voin valittaa, kun rappukäytävässä tuoksuu aina erilaiset ruuat, kun tulen kotiin 17.30 töistä.

Otanko yhteyttä isännöitsijään?

Tarvitsen todellista apua.  Jotkut laittavat ruokaa keittiössään.

Vierailija
19/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä sille mitään voi, ap.

Ainoa mitä voit, on muuttaa pois.

Ja mitä se tupakointia haittaa, jos omaan asuntoosi ei tule savua tuosta polttamisesta?

Savu nimenomaan leviää omaan asuntooni. Ei kai minua muuten voisi vähempää kiinnostakaan. Aivan rauhassa saisi polttaa, mutta niin, ettei haju leviä muihin asuntoihin.

Vierailija
20/29 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi segregaatiota josta halutaan nyt kaikin keinoin eroon. Paremminkin asia tulee muuttaa niin että joka rapusta löytyy kiintiötupakoija, -alkoholisti, -narkkari yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän