Poikakaveri kehui seksiä eksänsä kanssa
Juteltiin niitä näitä kun yhtäkkiä mainitsi miten upeaa heillä oli sängyssä ja kuvaili jotain seksitemppua ja sanoi, että sä et osaa sitä yhtä hyvin kuin eksä. No mä loukkaanuin tästä aika pahasti ja sanoin että joskus vois opetella pitään suunsa kiinni. Mies sanoi, että olen hullu kun noin pienestä asiasta loukkaannuin. Olisitko sinä loukkaantunut?
Kommentit (28)
No pikkupojat nyt on tuollaisia. Ne pitää opettaa tavoille.
Kehu sinä toki exiesi taitoa sekä varustusta myös. Eikä siis mitään paineita, kuhan mainitset että exällä muuten oli tosi iso ja se osasi käyttää sitä aika pirun paljon paremmin kuin sinä.
AP:n poikaystävä on jurpo. Normaali fiksu mies ei puhu noin, idiootti kyllä. Ja kaikkea ei välttämättä kannata uskoa, tiedän miehen joka (puhui p*skaa) kertoi tyttöystävälleen että exä oli aina herättänyt hänen suihinotolla --> tyhmä nainen uskoi sen ja toki halusi olla yhtä hyvä... Voi jeesus.
tuosta menkkalakana pesu-jutusta en ole saanut sittemmin poikaystävää siis nykyistä miestäni muistuttaa (mitä vittuillessan suutuspäissäni teen) koska hän hermostuu siitä muistuttelusta.. :-D hävettääköhän häntä nykypäivänä sanomansa ja on aikuistunut vai mikä on että hermostuu??
Jostain kumman syystä näitä idiootteja tuntuu olevan liikkeellä enemmänkin. Mies, jota tapailin (huom imperfekti) kehui kuinka hänen joku ex seksikumppani oli lesbo kunnes harrasti seksiä juuri hänen kanssaan. Voi jeesus ja maria.
Minä en ymmärrä muutenkaan miksi ensitsistä seksijutuista pitäisi kertoa. Oma mieheni on tlitellyt surkeita kokemuksia ja vaikka homman huipennus olisikin ollut, että oli liian kännissä ettei seissyt, niin ei siitä silti tule muuta kuin riitaa minun kanssani. Liikaa yksityiskohtia, ei tarvitse avautua.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:01"]
Jostain kumman syystä näitä idiootteja tuntuu olevan liikkeellä enemmänkin. Mies, jota tapailin (huom imperfekti) kehui kuinka hänen joku ex seksikumppani oli lesbo kunnes harrasti seksiä juuri hänen kanssaan. Voi jeesus ja maria.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:01"]
[/quote]
:D
[/quote]
varmaan taivaan lahja naisille :)
Jos nukutte vierekkäin vielä, niin alat ensi yönä huokailemaan isolla äänellä jonkun vieraan miehen nimeä, huokailet kuinka ihanalta tuntuu, ettei saa lopettaa ja vedät kunnon kiljunnat lopuksi niin ettei varmasti jää epäselväksi mitä unta olevinaan näit. Sen jälkeen "heräät" ja ihmettelet ääneen kuinka olikin elävän tuntuinen uni, ihan kuin silloin ennen! :) Saattaa miehellä mennä hetki ennen uneen pääsyä..