Olisitko mielummin 155 cm vai 165 cm pitkä?
Olisitko mielummin 155 cm pitkä vai 165 cm pitkä?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 19:07"]
En osaa vastata tuohon. Olen 190cm.
[/quote]
Toivottavasti olet mies...
Jos noista täytyisi valita, niin ehdottomasti 165cm. Todellisuudessa olen 175cm, enkä senttiäkään antaisi pois, olen niin tyytyväinen pituuteeni :)
Mieluummin 165cm. Oikeasti 172cm ja siihen oikein tyytyväinen.
165 cm.
Olen 170 cm ja käytän usein 10 cm korkoja, mahtavaa pyyhältää ohi miehistä jotka jäävät käppänöinä kuolaamaan perään.
Säälittää ne piskuiset 155 senttiset naiset, mittasuhteetkin yleensä ovat niin että ovat persjalkaisia, ja sitä vielä korostavat lättänä-kengillä ja pillifarkuilla, vaikka vaatisi ehdottomasti korkokengät ja hieman levenevän lahkeen.
155, olen nyt 154. Vituttaahan se välillä kaupassa kun ei onnistu ostamaan juttua ylähyllyltä eikä mistään löydy pidempää miestä siihen hätään asiaa antamaan. Aika harvoin niin käy. Naisethan ei mielellään auta toista naista. Oma mies kliseisesti päälle lähemmäs 190, tykkään pitkistä.
Mistähän tämä(kin) gallup kumpuaa? Miksi, oi miksi...
155cm. Olen itse 153cm pitkä ja olen niin sujut pituuteeni, etten haluaisi yhtäkään lisäsenttiä itselleni :)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 07:28"]
ainoat, jotka vastaavat 155 ovat jo nyt niitä pätkiä ja yrittävät puolustella että kääpiönä olo on seksikästä. Sorry, mutta suomalainen lyhyt harvoin on mikään petite, siro ranskatar tai Eva Longoria, vaan persjalkainen käppänä.
[/quote]
Mitä vikaa on persjalkaisuudessa? Olen varmaan ainut, joka haluaisi olla sellainen :D
155 varmaan myös täällä. Nyt jotain noiden kahden väliltä, lähempänä kuitenki 155. Nykyinen ihan hyvä pituus enkä toivo olevani pidempi.
Vierailija kirjoitti:
165. Olen 167 ja oikein tyytyväinen pituuteeni. Olen naisena keskimittainen, minua ei väheksytä työelämässä lyhyyden takia kuten olen valitettavasti huomannut joitakin lyhyempiä kavereitani väheksyttävän, yletyn useimmiten ottamaan hyllyiltä sen mitä haluankin, ja useimmat miehet ovat silti joko yhtä pitkiä tai pidempiä.
Eikös 167 ole aikuisten naisten keskimitta, eli ei pitkä mutta ei lyhytkään?
155. Olen 170cm ja se on valitettavasti ihan liikaa naiselle (ainakin minulle). Olen hoikka ja kaunis, mutta miehille ilmaa, koska en pituuteni takia ole taskuprinsessa. Työelämässä pituudesta toki voi olla apua, mutta en näe sitä kovinkaan suurena etuna.
Vierailija kirjoitti:
Musta jotenkin on aina huvittavaa, miten mun äiti, joka on
niin jaksaa melkein aina mainita mun pienuudesta (166cm) vaikka se ei itekkää ole kuin sen 170cm
170cm nainen on pidempi kuin suurin osa muista naisista, ja todella moni mieskin jää lyhyemmäksi. Turha varmaan kommentoida äitiäsi lyhyeksi, kun hän kuitenkin on a)pidempi kuin sinä ja b)pidempi kuin keskiverto nainen ja moni mies.
En osaa sanoa, kumpikin näyttävät omaan silmään saman pituisilta kun olen itse 180 cm. Oishan se kivaa olla pieni, niin kehtaisi käyttää korkkareita