Olisitko mielummin 155 cm vai 165 cm pitkä?
Olisitko mielummin 155 cm pitkä vai 165 cm pitkä?
Kommentit (74)
Tjaa, olen 156 senttimetriä pitkä oikeasti. Mutta olisi mukava ylettyä ylähyllylle ja silmäni ovat yleensä muiden rintojen tasolla haha. Mutta toisaalta monista ihmisistä on söpöä, kun olen tällainen pätkä, eikä kukaan mies ole ollut lyhyempi kuin minä.
Hauska lukea näitä vastauksia. Aina väitetään, että miehet suosivat pieniä naisia, ja sitten kuitenkaan naiset eivät halua olla pieniä.
Niin, ja turha tulla kirjoittamaan, että 165 cm tarkoittaa pientä :).
En osaa vastata tuohon. Olen 190cm.
165, mutta jos valittavana olisi 175 tai 165, niin valitsisin 165. Minusta on hyvä pituus olla 160-170 cm.
Olen 166 cm enkä ole koskaan haikaillut olevani pitempi tai lyhyempi. Eli valitsen tuon 165cm.
Olen 188 cm. Ja elämä on todellakin mukavampaa pidempänä kuin pätkänä. Eli jos noista pitäisi valita niin ehdottomasti 165!
155cm
Tämä on annetuista vaihtoehdoist lähempänä omaa pituuttani, jossa viihdyn. En toivoisi olevani pidempi.
165, mutta jos saisi valita niin 175
155. Mitä ihmeellistä on olla 165? Melkein kaikki on sen pituisia. 155 senttisenä olen miesten mielestä ihanan pieni. :) Aina on vientiä riittänyt ja lähes kaikki ovat maininneet pituuteni (tai siis lyhkäisyyteni) yhdeksi viehettäväksi piirteeksi. Toki tiedän että on miehiä jotka tykkää pitkistä naisista.
Nykyinen miehenikin melkein ensitapaamisella istutti minut moottoripyöränsä kyytiin ja oli sitä mieltä, että koska olin sen mallisen pyörän matkustajaksi juuri sopivan lyhyt, niin olen vaimoainesta. Ja mies on itse 185cm. :D
165, mieluusti paljon pidempi. 155 en haluaisi mistään hinnasta olla.
155. Oikeesti oon tuosta vielä pari cm lyhyempi, en tarvii lisäsenttejä vaan oon oikein tyytyväinen itseeni näin :)
No 165 toki, ei tarvisi lyhentää kaikkia housuja ja lyhyet jalat rajoittaa myös hameita ja takkeja sekä saappaita. Mut tää mun 170 on kyl paras.
155 koska olen 153 senttiä pitkä eikä tästä kauheasti enää kasveta eikä onneksi tarvitsekaan.
155cm olen ja haluankin olla, ikinä ei ole ikäviä kommentteja muilta tullut, enkä myöskään koe alemmuuskompleksia tai näe lyhykäisyyteni haittaaavan arjessa.
Olisin mieluummin 165 cm. Sen takia, että on helpompi ylettyä korkealla sijaitseviin esineisiin, ja siksi että luulenpa että voisin tuntea oloni hieman turvattomammaksi lyhyempänä vaikkapa myöhään illalla ulkona yksin liikkuessa. Ja siksikin, että olen muutenkin nuoren näköinen ja jos olisin 155 cm pitkä, minua luultaisiin liian nuoreksi ja sitä en haluaisi. Pituuteni on nyt 168 ja pari lisäsenttiäkin voisin haluta. 170 cm olisi ihanteellinen. Vaikka on tämä nykyinenkin pituus riittänyt ja korkkarit jalassa sitä tuntee olevansa jopa pitkä.
165, kuten olenkin. Ihan on riittävästi vientiä ollut. Hassua, että se edes on jonkun kriteeri :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 18:38"]
No mä olen sitten ainoa joka olisi ennemmin 155 :D Nyt 159 tai 160 ja joskus tunnen itseni jättiläiseksi ollessani jonkun pienemmän ja siromman seurassa. Epämiellyttävä tunne :)
[/quote]
Ei sinulla kauheasti noita jättiläiskokemuksia voi olla.
Sitäpaitsi jos tuolle linjalle lähdet, niin olet 155 cm pitkänäkin liian pitkä joihinkin verrattuna.
Minä olen 150 cm ja olisin mieluiten 165 cm. Inhottaa, kun on koko elämä haukuttu lyhyydestä.