On se järkyttävää, ettei Usassa nainen saa vieläkään päättää omasta kehostaan abortinvastustajien takia
Maa on oikeasti kehitysmaa monessa muussakin suhteessa.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Naisenkin tulee ottaa vastuu harrastamastaan seksistä
Eli miehet saa vetää paljaalla ja naisella on hirveät paineet ettei vain tulisi vahingossa ehkäisyn läpi raskaaksi?
Miehillä on niin paljon helpompaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeuksiin kuuluu myös oikeus elämään.
Entä naisen oikeus elämäänsä?
No naisellahan on oikeus elämäänsä muttei toisen elämään.
Jos nainen pakotetaan olemaan raskaana ja synnyttämään vasten tahtoaan ei hänellä ole oikeutta omaan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse miettiä abortteja kun ei ole levittelemässä haarojaan jokaiselle vastaantulijalle. Huvittavaa kun aborttikeskusteluissa saa vaikutelman että jokainen aborttia haluava olisi raiskattu kun sitä ylikorostetaan. Kuitenkin raskaaksi tulo johtuu lähes poikkeuksetta omista valinnoista ja valinnoista seuraa vastuu. Jos on valmis levittämään jalkansa voi myös synnyttää lapsen.
Olin seurustellut mieheni kanssa jo 5 vuotta, kun ehkäisy petti ja tulin raskaaksi ja tein abortin.
Toivottavasti miehesi jätti tuollaisen lapsensurmaajan.
Olemme edelleen onnellisesti yhdessä ilman huutavia mukuloita, kiitos vain kysymästä :) Tuosta abortista on nyt 3 vuotta aikaa. Elämäni parhain päätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei enää ole pelkkä naisen keho kun uusi ihminen on laitettu alulle sinne. Siellä on toinenkin ihminen ja jolla on oikeuksia heikoimapanakin. Abortti on MUR ha.
Se nainenkin on aikoinaan ollut sikiö, jolla teidän mielestä on oikeuksia. Missä ne oikeudet nyt ovat?
Olisipa minutkin abortoitu aikoinaan. Tai no, äitini ja mieheni ovat ihania ihmisiä mutta muuten on elämäni ollut todella todella rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miehilläkin olla oikeus tappaa lapsensa.
Miehet saavat heittää siittiönsä vaikka kondomin sisään, jonne ne jäävät kuolemaan. Lapsen tappamista sekin on. Tai ainakin törkeä heitteillejättö ja törkeä kuolemantuottamus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On epäonni syntyä naiseksi tähän p*skaan maailmaan!
Kui? Ei koske asevelvollisuus, syrjäytyminen on naisena mahdotonta ja työpaikatkin saatte aina. Lisäksi elätte pitempään. Vaihdetaanko rooleja?
Sinun ei miehenä tarvitse perustella täällä sitä, miksi sinulla on oikeus omaan kehoosi. Sinun OMAAN hel*etin kehoosi. Vuonna 2020.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse miettiä abortteja kun ei ole levittelemässä haarojaan jokaiselle vastaantulijalle. Huvittavaa kun aborttikeskusteluissa saa vaikutelman että jokainen aborttia haluava olisi raiskattu kun sitä ylikorostetaan. Kuitenkin raskaaksi tulo johtuu lähes poikkeuksetta omista valinnoista ja valinnoista seuraa vastuu. Jos on valmis levittämään jalkansa voi myös synnyttää lapsen.
Olin seurustellut mieheni kanssa jo 5 vuotta, kun ehkäisy petti ja tulin raskaaksi ja tein abortin.
Olemme edelleen onnellisesti yhdessä ilman huutavia mukuloita, kiitos vain kysymästä :) Tuosta abortista on nyt 3 vuotta aikaa. Elämäni parhain päätös.
Öh, olen itsekin lapseton mutta kyllä perheellisetkin voivat olla onnellisia. Eikä lapset koko elämäänsä huuda. Ne tietääkseni kasvavat.
Toki nainen saa päättää omasta kehostaan. Abortissa on kyse myös toisen ihmisen kehosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miehilläkin olla oikeus tappaa lapsensa.
Miehet saavat heittää siittiönsä vaikka kondomin sisään, jonne ne jäävät kuolemaan. Lapsen tappamista sekin on. Tai ainakin törkeä heitteillejättö ja törkeä kuolemantuottamus.
Siittiö on miehen omia soluja. Munasoluja on naisen omia soluja.
Sikiö on uuden ihmisyksilön soluja.
"Pro-life" abortinvastustajat ovat usein samoja henkiilöitä ketkä kannattavat kuolemantuomiota. Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, olen itsekin lapseton mutta kyllä perheellisetkin voivat olla onnellisia. Eikä lapset koko elämäänsä huuda. Ne tietääkseni kasvavat.
Öh, väitinkö niin? Väitinkö etteivät olisi? Minulla on perheellisiä ystäväpiirissä ja he ovat todella onnellisia, senkus ovat ja minä olen onnelinen näin. Öh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, väitinkö niin? Väitinkö etteivät olisi? Minulla on perheellisiä ystäväpiirissä ja he ovat todella onnellisia, senkus ovat ja minä olen onnelinen näin. Öh.
Miksi tuo öh toteamus oli niin kamala asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten onnelliseksi veikkaisit pariskunnan joka ei lapsia halua joilla sellainen kuitenkin olisi?
Ap, kun nainen ja mies paneskelevat, siitä on otettava vastuu. Se tapahtuu niin että aikuistuu ja hoitaa lapsensa. Vastuuta ei paeta mur haamalla ihmisiä. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
"Pro-life" abortinvastustajat ovat usein samoja henkiilöitä ketkä kannattavat kuolemantuomiota. Hmm.
"Pro-choice" ihmiset kannattavat syntymättömien viattomien ihmisten vapaata tappamista mutta usein pitävät sarjamurhaajienkin elämää niin arvokkaana ettei sitä saa lopettaa.
Saahan se omasta kehostaan päättää. Lapsen elämä voikin olla toinen juttu ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kun nainen ja mies paneskelevat, siitä on otettava vastuu. Se tapahtuu niin että aikuistuu ja hoitaa lapsensa. Vastuuta ei paeta mur haamalla ihmisiä. Kasva aikuiseksi.
Kasva aikuiseksi on turha tälläisiin kommentteihin. Enemmänkin tule pois siitä satumaailmasta jossa elät.
Lue vaikka uutisia koska et selvästi ymmärrä edes oman maasi tapahtumia saatikka sitten USA:n.
Vierailija kirjoitti:
Toki nainen saa päättää omasta kehostaan. Abortissa on kyse myös toisen ihmisen kehosta.
Juuri näin. Sitäpaitsi nainen teki jo päätöksen harrastaessaan seksiä.
Ehkä käsittääkin. Abortin vastustajille on hyvin tavallista haluta sivuuttaa myös lasten oikeudet.
Kentien heidän unelma olisikin että lapset ja naiset sullotaan kätevästi yhden lain alle jossa luetellaan mihin kaikeen heillä EI ole oikeutta ja loput lait kertoisikin mitä kaikkea miehet saa vapaasti tehdä.