Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi me naiset rakastutaan renttuihin?

Vierailija
27.09.2020 |

Oon ite ihmetellyt tota kunnes sattui omalle kohdalle..
Olen nainen, joka on aina tehnyt töitä, hoitanut lapset ja muutenkin ole ns kunnon kansalainen. Tähän astiset mieheni ovat olleet samantyyppisiä, kun itsekkin olen.

Mutta nyt, olen salakavalasti rakastunut mieheen, josta järki sanoo, että minun pitää unohtaa hänet.
Hän käyttää alkoholia paljon, ajaa välillä humalassa, on väkivaltaista taustaa (on itse kertonut asiasta). On mustasukkainen ja siinä tuo väkivalta on tullut esille miehiä kohtaan. Hänellä on paljon kavereita ja on suosittu kaveripiireissä.

Sitten se toinen puoli jonka olen oppinut tuntemaan. Hän on oikeastaan ujo ja herkkäkin. On uskaltanut itkeäkkin seurassani. Hän harvoin kertoo, että tykkää, mutta se näkyy hänen käytöksestään, hän on se aktiivisempi osapuoli kaikin tavoin. Hän yleensä ottaa minuun yhteyttä. Hän on sanonut jo alussa, että ei halua sitoutua, mutta kuitenkin pitää päivittäin yhteyttä, käydään kahvilla, harrastetaan ihanaa seksiä. Hänessä on jotain mitä ei muissa miehissä ole ollut. Se on ehkä se hänen villi ja vapaa puolensa. Hän ei ole mikään itsestään selvyys.

Kertokaa omia kokemuksia renttuun rakastamisesta ja miten se loppui, jos siis loppui. Ja jos olet päässyt jotenkin yli rakastamisesta haluan kuulla miten sen teit?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos kiltti mies vaikuttaa liian helpolta niin mitä tällaisen miehen kannattaisi tehdä?

Esittää, että nainen ei kiinnosta tai että nainen kiinnostaa vain seksimielessä eli olla ns panomies?

Vai pitääkö naista yrittää dissata jotenkin? Kertokaa jotain konkreettisia neuvoja.

Vierailija
62/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole rakastunut mihinkään väkivaltaisiin renttuihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteisiin vetoavuus, naisen hoiva- ja pelastamisvietti, mies vaikuttaa aluksi täysin päinvastaiselta kuin miksi osoittautuu, romanttiset eleet

Vierailija
64/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuus ja hoivavietti. Itselläni ihastus on aina loppunut kyllä helposti, jos toinen ei ole yhteiskuntakelpoinen ja aikuinen. Ei todellakaan jaksa mitään mieslasta ottaa riesakseen, olipa seksi miten hyvää tahansa tai kahden kesken olisi mukavaa.

Kerran nuorena olin treffeillä miehen kanssa, joka kotioloissa oli aivan ihana. Sitten menimme ravintolaan syömään ja hän käyttäytyi kuin sika, joi useita oluita ruoan kanssa ja alkoi v*ttuilla tarjoilijalle jne. Häpesin silmät päästäni sitä käytöstä. Paljastui myös vastaavia väkivaltakuvioita ja päihdeongelmaa. Väistin luodin, kun tiemme nopeasti erosivat. Ei ollut edes mikään syrjäytynyt vaan hyvässä asemassa, koulutettu ja päällisin puolin fiksun oloinen tyyppi.

Mun kokemukset jännämiehistä on myös tällaisia. Olen tavannut miehen joka vaikuttaa todella ihanalta, kohteliaalta ja asialliselta, mutta sitten alkaakin paljastua asioita. Yhdeltäkin löytyi huumeneula. Ei ollut mitään mulle kertonut sellaisesta. Sitten on myös näitä ollut, joille alkoholi ei sovi, mutta silti sitä juodaan ja auotaan päätä muille. Ja monenlaista muutakin sankaria on tullut nähtyä.

Eli joo, olen rakastunut renttuihin, mutta en tiennyt heidän olevan sellaisia. Kyllä heti kun paljastui totuus niin ne miehet lensi kuin leppäkeihäät. Se mikä näissä on kauheeta, että se todellinen luonne tulee sitten siinä erotilanteessa esille ja se voi olla naiselle vaarallista. Ne voi jopa haluta kostaa. Mullakin yksi tuhosi omaisuuttani ja vei lompakostani rahat, mutta en tehnyt rikosilmoitusta koska en halunnut olla enää tekemisissä sen tyypin kanssa. Sitähän se sillä tosiasiassa yritti. Ajattelin, että menetetty raha oli pieni hinta siitä ettei tarvitse nähdä sitä ihmistä enää.

Ne naiset jotka tarkoituksella ja tietoisesti ovat renttujen ja rikollisten kanssa eivät itsekään voi olla ihan tervepäisiä ihmisiä. Kukaan itseään kunnioittava ei halua huonosti kohtelevaa kumppania vaan on mieluummin vaikka yksin.

Vierailija
65/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos kiltti mies vaikuttaa liian helpolta niin mitä tällaisen miehen kannattaisi tehdä?

Esittää, että nainen ei kiinnosta tai että nainen kiinnostaa vain seksimielessä eli olla ns panomies?

Vai pitääkö naista yrittää dissata jotenkin? Kertokaa jotain konkreettisia neuvoja.

Tätä et halua kuulla, mutta ole oma itsesi. Ei mitään esittämisiä, koska esittämällä päädyt vaan sellaisen naisen kanssa yhteen joka on sulle vääränlainen. Ei kaikki naisetkaan ole kivoja!

Usko tai älä, mutta tosi moni meistä naisista haluaa sen kiltin miehen, mutta kun nämä kilttiä teeskentelevät miehet tekee meistä tosi varovaisia. Saa aika monta kertaa pettyä.

Niillä naisilla on paljon helpompaa jotka haluaakin jonkun rikollisen tms, koska ne saa just sitä mitä tilaa, katsoo vaan jostain Alibin sivuilta tyypin ja rakastuu siihen. Se on ihan eri juttu kuin olla normaali tervepäinen nainen.

Vierailija
66/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Ainakin olen huomannut, että ne naiset, jotka ovat kasvaneet alkoholistivanhempien perheessä, itse hankkivat itselleen alkoholistipuolison. Se voi johtua siitä, että yleensä alkoholistien lapsilla on huono itsetunto eivätkä arvosta itseään.

Itse saalistan nimenomaan näitä muijia. Ovat helppoja ja jäävät myös koukkuun eli voin kohdella miten haluan, mutta silti ottavat aina uudestaan yhteyttä.

Vierailija
67/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältä rikkinäiset, läheisriippuvaiset naiset rakastuvat renttuihin.

Näin se näyttää menevän. Itsekin jouduin katkaisemaan välini yhteen lapsuudenystävääni, joka alkoi pyöriä huumeveikkojen ja linnakundien kanssa. Hän oli huonoista kotioloista ja tosi huonon itsetunnon omaava, ei käynyt töissä ja lihosi hirveästi, saarnasinkin siitä usein hänelle että miksei sulla ole minkäänlaista itsekunnioitusta. Annat vaan kaikkien kävellä ylitsesi. Välillä hän juoksi mun luokse turvaan niitä miehiään, sitten taas oltiin niin rakastuneita. 

Ihan käsittämätöntä. No eihän hänelle lopulta hyvin käynytkään..

Vierailija
68/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Ainakin olen huomannut, että ne naiset, jotka ovat kasvaneet alkoholistivanhempien perheessä, itse hankkivat itselleen alkoholistipuolison. Se voi johtua siitä, että yleensä alkoholistien lapsilla on huono itsetunto eivätkä arvosta itseään.

Itse saalistan nimenomaan näitä muijia. Ovat helppoja ja jäävät myös koukkuun eli voin kohdella miten haluan, mutta silti ottavat aina uudestaan yhteyttä.

Mikä sun diagnoosisi mahtaa olla? Ei ole normaalia käytöstä.

Vierailija
69/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Mikä sun diagnoosisi mahtaa olla? Ei ole normaalia käytöstä.

Kusipää. Ei täytä psykopaatin, sosiopaatin tai edes narsistin vähimmäistä oletustakaan. Ei edes epävakaa käy. Luuseri kusipää.

Vierailija
70/79 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on jo maininnut lapsuuden perhemallin ja huonon itsetunnon. Useimmiten se menee kai niin päin, että nuorena ja epävarmana haksahdetaan renttuun ja sitten kasvetaan ja viisastutaan, käydään terapiassa ja opitaan arvostamaan itseä, ja kas, miesmaku muuttuu. Aloittajalla mennyt ilmeisesti toisinpäin, mikä voi viitata siihen, että aiemmissa suhteissa on tullut takkiin tai ei koe saaneensa riittävästi huomiota. Jos lapset on jo tehty, voi myös olla sellainen vapautuneempi tunne, ettei hae mitään kunnollista kasvattajaa lapsille vaan voi mennä pelkästään omien seksuaalisten halujen perässä. Seksuaalinen vetovoima taas on lähinnä kemiaa, jota kahden ihmisen välillä joko on tai ei.  

Juuri toistepäin mulla on mennyt, kun yleensä nää jutut menee. Tähän asti olen ollut vain kunnollisten miesten kanssa, mutta nyt kuvioihin astui mies, jota en ottaisi elämään, jos ajattelisin vain järjellä. Lapset on jo tehty ja jo niin isoja, etteivät tarvitse isäpuolta ja tuskin tulen tätä miestä ikinä lapsille esittelemäänkään.

Meidän välillä on ollut semmoinen jännä jännite, jota ei ole muiden kanssa ikinä ollut. En tiedä onko se pelkkää seksuaalisuutta vai just sitä kemiaa, mutta se on estänyt sen, että en ole pystynyt unohtamaan miestä, vaikka olen yrittänyt..ap

Vierailija
71/79 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimus: Naiset kokee psykopaattisia piirteitä omaavat miehet huomattavasti puoleensavetävämpinä kuin miehet joilla ei noita piirteitä ole...

Kuulostaa varmaan trollaukselta, mutta tämä on ihan oikea tutkimustulos.

Ns. Dark Triad persoonallisuuspiirteet: Psykopatia (empatiakyvyttömyys), Macchiavellimaisuus (häikäilemätön manipulointi) ja narsismi. Näitä piirteitä omistavat miehet koetaan huomattavasti puoleensavetävämmäksi kuin miehet joilla noita ei ole.

DT (Dark Triad): Narcissism, Machiavellianism, Psychopathy

"- We create high and low male Dark Triad (DT) characters.

- We obtain ratings from women of the attractiveness of these characters’ personalities.

- Women rate the high DT personality significantly more attractive than the low DT."

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245

"Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä"

https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…

Mielestäni kuvaavaa on tuon viestisi saamat peukutukset. Eli vaikka totuus ja tiede läväytettäisiin naisten silmien eteen, on se liian kovaa kamaa, ja se halutaan kieltää. Denialismi.

Vierailija
72/79 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua v**uttaa, kun väitetään, että päihteillä yritetään vaimentaa jotain pahaa oloa.

Päihteillä yritetään pitää hauskaa, sitten tulee riippuvuus. Sitten tulee pahaa oloa, kun on riippuvainen ja aivokemiat rupee menemään vituralleen. Mutta on se päihteily silloinkin aika hauskanpitoa aika pitkään ainakin välillä, varsinkin jos riippuvuus ei ole mikään sata lasissa -juttu, vaan jotain hillitympiäkin kausia välillä on.

Vierailija
73/79 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on mies.

Vierailija
74/79 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on mies.

Joudun tuottamaan sulle pettymyksen. Ihan nainen oon. Ap

Vierailija
75/79 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Naiset rakastuvat renttuihin koska renttu luo käytöksellään mielikuvan miehestä jolla on heimoyhteisössä korkea status.

Renttu tekee mitä huvittaa silloin kun huvittaa. Naisen alkeellinen vaisto kertoo että koska mies käyttäytyy kuin heimopäällikkö, on hänen myös oltava sitä.

Rationaalisempi nainen painottaa valinnoissaan enemmän todellista statusta ja varallisuutta, eikä valitse renttua.

Mielenkiintoista kuinka näin muotoiltuna tämä 1212:n kommentti sai yläpeukkuja :D

Vierailija
76/79 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan vähitellen ymmärtää miksi kovikset ja jopa roistot kelpaavat.

Vierailija
77/79 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap on mies.

Joudun tuottamaan sulle pettymyksen. Ihan nainen oon. Ap

Milloin sinulle tehtiin sukupuolenvaihdosleikkaus Ap?

Vierailija
78/79 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Naiset rakastuvat renttuihin koska renttu luo käytöksellään mielikuvan miehestä jolla on heimoyhteisössä korkea status.

Renttu tekee mitä huvittaa silloin kun huvittaa. Naisen alkeellinen vaisto kertoo että koska mies käyttäytyy kuin heimopäällikkö, on hänen myös oltava sitä.

Rationaalisempi nainen painottaa valinnoissaan enemmän todellista statusta ja varallisuutta, eikä valitse renttua.

Todennäköistä on myös että heimopäällikköjen otteluissa nämä yksilöt pärjäisivät hyvin toistensa kumauttelussa.

Eli sellainen mies todennäköisesti voittaa muut tappelussa ja ylenee heimopäälliköksi.

Harvemmin näitä kisoja järjestetään nykypäivänä, mutta kyllä nainen erottaa rotevan heimopäällikön yleisestä habituksesta.

On muita pidempi ja ottaa mitä haluaa ja tekee mitä haluaa, ihan milloin vain ja missä vain.

Jos joku estelee niin siinähän estelee ja lentää ohjan perälle ihmettelemään märkiä pöksyjään!

Tönkköä nötkähtelevää salikävelyä, siitä sen näkee kuka on päällikkö.

Vierailija
79/79 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua v**uttaa, kun väitetään, että päihteillä yritetään vaimentaa jotain pahaa oloa.

Päihteillä yritetään pitää hauskaa, sitten tulee riippuvuus. Sitten tulee pahaa oloa, kun on riippuvainen ja aivokemiat rupee menemään vituralleen. Mutta on se päihteily silloinkin aika hauskanpitoa aika pitkään ainakin välillä, varsinkin jos riippuvuus ei ole mikään sata lasissa -juttu, vaan jotain hillitympiäkin kausia välillä on.

Mua taas vituttaa toi sun näkemys.

Kyllä niitä päihteitä yleensä otetaan siihen että on joutunut lapsena kokemaan kaikkea paskaa likaisten aikuisten taholta. Unohtamiseen.

Sun teorias on paska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi