Minkälainen ihminen syö irtokarkkeja ja miksi?
En vaan ole koskaan ymmärtänyt kuka niitä ostaa.
Kommentit (46)
Aika moni, ei niitä muuten tolla kapasiteetilla myytäisi. Itse vaan tykkään niistä - ei kai siinä mitään sen kummempaa syytä ole.
Joku, joka tykkää ?
Taas sarjassamme "millainen ihminen"- tyhmiä kysymyksiä toisten mieltymyksistä.
Minä. 43 -vuotias kahden lapsen äiti. Vaaleat hiukset, pituutta 178cm ja painoa 69kg. Tykkään elokuvista, lenkkeilystä ja autoilusta. Irtokarkit on siitä hyviä kun voi valita just ne mistä tykkää, eikä tule turhia ja pahoja karkkeja, kuten valmispusseissa.
Kävin ostamassa kilon irttareita lidlistä lauantaina kun on pennuilla karkkipäivä. Oli siis superlauantaitarjous, 4.95 kilo. Laitoin eilen esille n 150-200g kuppiin keittiön pöydälle, josta sitten hupenivat iltaan mennessä. Ensi lauantaina teen samoin.
Poistaa kummasti stressit kun laittaa aivot narikkaan ja vaikka lauantai-iltana avaa Netflixin ja ison irtokarkkipussin josta riittää viihdettä tunneiksi.
Ainakin itsellä toimii paremmin kuin edes alkoholi.
Toivottavasti kukaan ei korona-aikana niitä osta.
58-v. akateeminen työssäkäyvä perheenisä. Koska ne maistuvat hyvältä.
En voi laktoosi-intoleranssi vuoksi syödä suklaata, joten jos haluan jotain hyvää esim. leffaan, ostan irtokarkkeja. Syön karkkia harvemmin kuin kerran kuussa.
Minä, tavallinen nainen. Tykkään niistä ja syön lauantaisin kun sallin itselleni karkkipäivän. Olen tykännyt lapsesta asti irtareista, huom irtareista yhdellä ärrällä😊 Olen stadista kotoisin ja minua ärsyttää tuo sana irttari😊.
Tavallinen ihminen. Aloittajalla on taas paha mieli jostain ja tarve kokea paremmuutta edes jossain asiassa. Ihan inhimillistä, mutta turhaa, ainakin tässä foorumissa.
34v työssäkäyvä mies. Ostetaan vaimon kanssa elokuviin mennessä sen verran paljon että riittää seuraavallekin päivälle kun ovat niin hyviä. Sanon niitä irkkareiksi. Yleensä ostan aina niitä samoja hyväksi todettuja.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset
Tarkoitit kai epänormaalit ihmiset. Hyi raato kuka syö nistien ja lasten lääppimiä irttiksiä, joissa on epäterveellisiä sokereita, turhia kaloreita ja väriaineita.
Vierailija kirjoitti:
Poistaa kummasti stressit kun laittaa aivot narikkaan ja vaikka lauantai-iltana avaa Netflixin ja ison irtokarkkipussin josta riittää viihdettä tunneiksi.
Olet kai ylipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Lihava
TÄMÄ! XD
Vierailija kirjoitti:
Minä, tavallinen nainen. Tykkään niistä ja syön lauantaisin kun sallin itselleni karkkipäivän. Olen tykännyt lapsesta asti irtareista, huom irtareista yhdellä ärrällä😊 Olen stadista kotoisin ja minua ärsyttää tuo sana irttari😊.
Joo, se on irtari. Ei irttari tai vielä pahempi irtsari. Stadista minäkin.
Semmonen, joka tykkää niistä.
Siksi, että se tykkää niistä.
Olen 31-vuotias, normaalipainoinen, työskentelen fyysisellä alalla suurimmaksi osaksi miesten keskuudessa, ei ole lapsia, mutta koiria kolme yhden miehen lisäksi, oon mukava, tulen toimeen kaikkien kanssa, kohtelen kaikkia tasavertaisesti, hessu hopoksikin hieman haukuttu ja persoonalliseksi kehuttu. Kerran pari kuussa tulee irtokarkkeja ostettua, koska en viitti ostaa makean himoon suklaalevyä ja hedelmäkarkkipussia erikseen. Että esimerkiksi tällainen ihminen ostaa irtonamuja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kai ylipainoinen?
En,olen kehopositiivinen.
Lihava