Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi me naiset rakastutaan renttuihin?

Vierailija
27.09.2020 |

Oon ite ihmetellyt tota kunnes sattui omalle kohdalle..
Olen nainen, joka on aina tehnyt töitä, hoitanut lapset ja muutenkin ole ns kunnon kansalainen. Tähän astiset mieheni ovat olleet samantyyppisiä, kun itsekkin olen.

Mutta nyt, olen salakavalasti rakastunut mieheen, josta järki sanoo, että minun pitää unohtaa hänet.
Hän käyttää alkoholia paljon, ajaa välillä humalassa, on väkivaltaista taustaa (on itse kertonut asiasta). On mustasukkainen ja siinä tuo väkivalta on tullut esille miehiä kohtaan. Hänellä on paljon kavereita ja on suosittu kaveripiireissä.

Sitten se toinen puoli jonka olen oppinut tuntemaan. Hän on oikeastaan ujo ja herkkäkin. On uskaltanut itkeäkkin seurassani. Hän harvoin kertoo, että tykkää, mutta se näkyy hänen käytöksestään, hän on se aktiivisempi osapuoli kaikin tavoin. Hän yleensä ottaa minuun yhteyttä. Hän on sanonut jo alussa, että ei halua sitoutua, mutta kuitenkin pitää päivittäin yhteyttä, käydään kahvilla, harrastetaan ihanaa seksiä. Hänessä on jotain mitä ei muissa miehissä ole ollut. Se on ehkä se hänen villi ja vapaa puolensa. Hän ei ole mikään itsestään selvyys.

Kertokaa omia kokemuksia renttuun rakastamisesta ja miten se loppui, jos siis loppui. Ja jos olet päässyt jotenkin yli rakastamisesta haluan kuulla miten sen teit?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet masokisti. Ei sitä varten tarvi paskaa miestä ottaa, onhan niitä maksullisia palveluja.

Vierailija
22/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä koskaan ole viehättäneet rentut ja olenkin naimisissa kunnon miehen kanssa ja aion pysyäkin, jos se minusta riippuu. Sanoisin, että renttuihin ihastuvilta puuttuu yksinkertaisesti järkeä. Tai voihan sitä ihastua, mutta yhtään mihinkään ei renttujen kanssa pidä ryhtyä.

Toisaalta, aika monet miehetkin ihastuvat vähän epämääräisiin naisiin, kunhan nainen vain on kaunis. Monia tällaisia tiedän, mies olisi saanut hyvän ja kiltin ja kunnollisen naisen, mutta otti sen suositun ja kauniin naisen, jolle maistui alko, opiskelut eivät kiinnostaneet ja miehiä oli jonossa. Ero tietysti tuli jossain vaiheessa, yleensä sitten, kun tuli lapsia, mutta naista ei paljon lasten- ja kodinhoito napannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on kissa-/hirsikehikko(?), mutta oma elämänkokemus sanoo, että miehillä monet naisen kannalta kiinnostavat ominaisuudet liittyvät heikkouteen ja herkkyyteen.

Jos mies on luova, hauska, älykäs, rakastava, avarakatseinen, on myös mahdollista, että hän on tavallista hauraampi henkisesti. Hän ikäänkuin näkee maailman vääryydet selvemmin kuin tavan tunnekylmä mies. Tää on sitten täyttä mutua, kunhan pohdiskelen.

Ja tällainen hauras mies sortuu helpommin juoppouteen, huumeisiin ja muihin riippuvuuksiin, koska hän yrittää lääkitä pahaa oloaan keinolla millä hyvänsä. 

Vierailija
24/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on keksittyjä selityksiä , kun ei parempääkaan ole onnistunut saamaan. Pianhan sitä samaistuu , ihailemaansa henkilöön ! Juoposta puolisosta , useinkin tulee sala juoppo !! Eihän sitä muutoin kestä. Lapsetkin oppivat esimerkkien lailla , kalja maistuu ja viina virtaa. Siinä sitä renttuilu jatkaa kukoistustaan !

Vierailija
25/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisältä rikkinäiset, läheisriippuvaiset naiset rakastuvat renttuihin.

Toimin tässä kaupungissa lääkärinä sisätautien osastolla. En ole rikkinäinen enkä läheisriippuvainen. Siltikin rakastuin renttuun.

Ei lääkäriys pelasta sinua läheisriippuvuudelta, jota et itse halua itsessäsi tunnistaa. Ensimmäinen helppo kortti on vetäytyä aseman tai kunnollisuuden taakse. Tutkiskele itseäsi hieman syvemmin.

Ei pelastakaan, mutta ei edes tarvitse. Pärjään ihan itse enkä tarvitse yhtään ketään välttämättä. Itsehän minä tuon komistuksen jätin toisen riesaksi 😁

Vierailija
26/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppäviihde antaa nsidille sopivan kuvan näistä rent-siis mulkuista.

Olette helposti ohjailtavissa.

Vierailija
27/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haksahdin hirveään renttuun joskus 18-vuotiaana. En tiedä mikä mielenhäiriö silloin oli meneillään, oli ollut vaikea aika ennen tuota. Ihastuin toiseenkin renttuun tuon jälkeen. Sen jälkeen alkoi ihastuksen kohteet muuttua parempaan suuntaan. Isäni oli juoppo ja väkivaltainen äitiä kohtaan, en tiedä oliko tuolla seikalla vaikutusta asiaan. 

Nyt ihastun kunnollisiin, mutta pelkään jotain, en itsekään tiedä mitä. Pelkään jos he ihastuisivatkin takaisin. 

Vierailija
28/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta miehenä voisin kommentoida. Renttuihin on ehkä helpompi ihastua baarissa, kun saattavat olla itsevarmempia sekä mahdollisesti sosiaalisempia. Taas sitten ne jotka ihastuu renttuihin deitti maailmassa, ovat päättänyt mennä lauman mukana tinderiin. Ja tinderissä sitten kuvittelevat että pystyisivät karsimaan miehiä arvojen/luonteiden perusteella.

Vierailija
30/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni ja tuttavapiirini mukaan lähinnä sellaiset naiset, joilla on joko isättömyyden tai kaltoinkohtelun kokemuksia hakeutuvat näiden renttujen seuraan. Eihän se tietenkään ole näiden naisten oma syy, mutta käytöstään olisi hyvä peilata menneisyyteen. Jotain näistä rentuista haetaan, usein jännitystä ja eskapismia jotta omia tunnelukkojaan ei tarvitsisi kohdata tai yksinkertaisesti vain hoivattavaa kenet voisi "pelastaa".

Vierailija
31/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vain omasta puolestasi, äläkä viitsi leimata naisia yleisesti ottaen typeryksiksi. Jos joskus nuorempana olenkin sattunut työntämään käteni paskaan, niin olen hyvin nopeasti korjannut virheeni ja renttu on saanut jäädä lehdelle soittelemaan. Minä arvostan vain fiksuja ja kunnollisia miehiä ja sellaisen kanssa olen myös suhteessa. t. n49

Vierailija
32/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis oikeen mieli laittaa kuva omasta rentustani, kun se vaan on niin komea!

Vierailija
33/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät rentut kiinnosta, eikä minulla ole mitään tarvetta yrittää muuttaa tai parantaa ketään. Et voi pelastaa ihmistä itseltään,ei kiitos jännämiehille.

Vierailija
34/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä selittävä tekijä on miehen itsevarmuus joka usein noilla miehillä on näkyvänä piirteenä. Toki se on vain valhetta kuten jo mainitsitkin.

Mies52v

Toi on varmaan aivan totta. Hänkin näyttää ulospäin todella itsevarmalta. Hän tekee mitä tahtoo.

Aikaisemmat mieheni ovat olleet todella kohteliaita , ehkä liiankin kilttejä ja sitä kautta varmaan liian helppoja, jotta mielenkiinto olisi säilynyt. Ap

Kukaan ei voi olla liian kiltti. Tuo kuulostaa siltä kuin kerjäisit turpaasi ja kitiset kun mies ei ole hakannut. Sitten olisi sopivan ilkeä. Sinulla pysyisi mielenkiinto kun nyrkillä olisi avustettu.

Vierailija
35/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisältä rikkinäiset, läheisriippuvaiset naiset rakastuvat renttuihin.

Toimin tässä kaupungissa lääkärinä sisätautien osastolla. En ole rikkinäinen enkä läheisriippuvainen. Siltikin rakastuin renttuun.

Eikös lääkäri tiedä, että sisäinen rikkinäisyys tai läheisriippuvaisuus ei ole mitenkään yhteydessä lääkäriyteen, oli sitten sisätautien osastolla töissä tai ei.

Vierailija
36/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rakastuvat renttuihin koska renttu luo käytöksellään mielikuvan miehestä jolla on heimoyhteisössä korkea status.

Renttu tekee mitä huvittaa silloin kun huvittaa. Naisen alkeellinen vaisto kertoo että koska mies käyttäytyy kuin heimopäällikkö, on hänen myös oltava sitä.

Rationaalisempi nainen painottaa valinnoissaan enemmän todellista statusta ja varallisuutta, eikä valitse renttua.

Vierailija
37/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet narsistin otteessa. Juokse jo nyt, eikä sitten vasta turvakotiin.

Vierailija
38/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mihinkään väkivaltaisiin renttuihin rakastunut, mutta pari kertaa kyllä sellaisiin työhaluttomiin, vetelehtiviin taivaanrannan maalareihin, josta se "miksi naiset aina rakastuvat renttuihin" biisikin kertoo.

He olivat kilttejä, aitoja ihmisiä jotka näyttivät tunteensa, toinenkin kirjoitti kirjoja ja runoja ja minä pöljä olin ihan myyty. Toinen soitti kitaraa ja lauloi, taas olin ihan myyty.

Mutta mitään he eivät saaneet aikaiseksi. Haaveiltiin vaan, kämppä oli kuin kaatopaikka vaikka olisi kaiket päivät aikaa siivota, unirytmiä ei ole olemassakaan, päihteitäkin kuluu.

Ehkäpä ihastuin heissä siihen vapauteen ja rohkeuteen kapinoida oravanpyörää vastaan. En silloin ajatellut heidän olevan renttuja vaan hienoja ihmisiä. Mutta sitten kun ei kiinnostanut hoitaa raha asioita, oltiin velkaa sinne tänne, laskut jäi maksamatta kun haaveileminen on tärkeämpää, alkoi totuus valjeta minulle. Ei tuollaisten kanssa voi elää normaalia perhe-elämää, hauskanpitoseuraksi sopivat ainoastaan.

Mielikuvaani piirtyi ajatus jossa näin itseni Turhapuron vaimona, käyn itse töissä ja mies vasta herää kun tuun töistä kotiin. Minä maksan laskut ja siivoan kodin.

No, onneksi järkiinnyin ajoissa.

Vierailija
39/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olette "hieman" yksinkertaisia. Siksi.

Vierailija
40/79 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...ajaa välillä humalassa..."

En koskaan ikinä milloinkaan voisi rakastua ihmiseen, joka tekee näin. Rattijuopot ovat eläinrääkkääjien ohella minulle sitä alinta kastia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi