Miksi me naiset rakastutaan renttuihin?
Oon ite ihmetellyt tota kunnes sattui omalle kohdalle..
Olen nainen, joka on aina tehnyt töitä, hoitanut lapset ja muutenkin ole ns kunnon kansalainen. Tähän astiset mieheni ovat olleet samantyyppisiä, kun itsekkin olen.
Mutta nyt, olen salakavalasti rakastunut mieheen, josta järki sanoo, että minun pitää unohtaa hänet.
Hän käyttää alkoholia paljon, ajaa välillä humalassa, on väkivaltaista taustaa (on itse kertonut asiasta). On mustasukkainen ja siinä tuo väkivalta on tullut esille miehiä kohtaan. Hänellä on paljon kavereita ja on suosittu kaveripiireissä.
Sitten se toinen puoli jonka olen oppinut tuntemaan. Hän on oikeastaan ujo ja herkkäkin. On uskaltanut itkeäkkin seurassani. Hän harvoin kertoo, että tykkää, mutta se näkyy hänen käytöksestään, hän on se aktiivisempi osapuoli kaikin tavoin. Hän yleensä ottaa minuun yhteyttä. Hän on sanonut jo alussa, että ei halua sitoutua, mutta kuitenkin pitää päivittäin yhteyttä, käydään kahvilla, harrastetaan ihanaa seksiä. Hänessä on jotain mitä ei muissa miehissä ole ollut. Se on ehkä se hänen villi ja vapaa puolensa. Hän ei ole mikään itsestään selvyys.
Kertokaa omia kokemuksia renttuun rakastamisesta ja miten se loppui, jos siis loppui. Ja jos olet päässyt jotenkin yli rakastamisesta haluan kuulla miten sen teit?
Kommentit (79)
... ja sitten äiti herätti ja vaihtoi kuiviin
Tutkimus: Naiset kokee psykopaattisia piirteitä omaavat miehet huomattavasti puoleensavetävämpinä kuin miehet joilla ei noita piirteitä ole...
Kuulostaa varmaan trollaukselta, mutta tämä on ihan oikea tutkimustulos.
Ns. Dark Triad persoonallisuuspiirteet: Psykopatia (empatiakyvyttömyys), Macchiavellimaisuus (häikäilemätön manipulointi) ja narsismi. Näitä piirteitä omistavat miehet koetaan huomattavasti puoleensavetävämmäksi kuin miehet joilla noita ei ole.
DT (Dark Triad): Narcissism, Machiavellianism, Psychopathy
"- We create high and low male Dark Triad (DT) characters.
- We obtain ratings from women of the attractiveness of these characters’ personalities.
- Women rate the high DT personality significantly more attractive than the low DT."
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245
"Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä"
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…
Älä puhu meistä. Olet poikkeustapaus.
En tiedä, en ole itse koskaan rakastunut renttuihin vaan kunnon miehiin. Ja olen siis nainen.
Onhan siinä Tiger King- netflix sarjassakin ne päähahmot ihan oikeita ihmisiä eikä näyttelijöitä, ja puhtaita psykopaatteja ne ovat jokaikinen.
Naisia pörrää ympärillä kuin paskakärpäsiä ja vielä oikein tarjoutuvat tekemään näille miehille ilmaisia hommia. (Paitsi sen takatukkatyypin jonka mieltymys on miehissä).
Ja äijät tienaavat noilla laittomuuksillaan enemmän kuin keskiverto pörssiyhtiön pomo, useita miljoonia vuodessa.
Ainakin olen huomannut, että ne naiset, jotka ovat kasvaneet alkoholistivanhempien perheessä, itse hankkivat itselleen alkoholistipuolison. Se voi johtua siitä, että yleensä alkoholistien lapsilla on huono itsetunto eivätkä arvosta itseään.
Rakastuin renttuun. Komeaan sellaiseen. Nyt hän on jo edesmennyt.
Sisältä rikkinäiset, läheisriippuvaiset naiset rakastuvat renttuihin.
Käytännössä selittävä tekijä on miehen itsevarmuus joka usein noilla miehillä on näkyvänä piirteenä. Toki se on vain valhetta kuten jo mainitsitkin.
Mies52v
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin renttuun. Komeaan sellaiseen. Nyt hän on jo edesmennyt.
Seuraavassa elämässä sitten uudestaan. Mutta käytit väärää sanaa. Pidit hauskaa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä selittävä tekijä on miehen itsevarmuus joka usein noilla miehillä on näkyvänä piirteenä. Toki se on vain valhetta kuten jo mainitsitkin.
Mies52v
Toi on varmaan aivan totta. Hänkin näyttää ulospäin todella itsevarmalta. Hän tekee mitä tahtoo.
Aikaisemmat mieheni ovat olleet todella kohteliaita , ehkä liiankin kilttejä ja sitä kautta varmaan liian helppoja, jotta mielenkiinto olisi säilynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toimin tässä kaupungissa lääkärinä sisätautien osastolla. En ole rikkinäinen enkä läheisriippuvainen. Siltikin rakastuin renttuun.
Ehkä paras tapa päästä yli olisi tiedostaa, että pahimmassa tapauksessa voit joutua hakatuksi tuollaisessa suhteessa (jos kerta mies on väkivaltaan taipuvainen ja huomaat sen jo tässä vaiheessa). Jokaisella ihmisellä on tunteita, niin *rentuillakin*, joten hänen herkässä puolessaan nyt ei ole mitään ihmeellistä.
Ei kuulosta sellaiselta suhteelta, johon kannattaa jäädä itseään ja omia tunteitaan riskeeraamaan (etenkin jos koet olevasi rakastunut, jo nyt, ja hänellä ei edes halua sitoutua?), vaikuttaa loppuvan aika varmasti sydänsuruihin. Kyllä niitä hyviä ja kunnioittaviakin, itsevarmoja miehiä on, ei kannata valita huonoa kumppania vain siksi että se on jännää.
Renttujen kanssa on hauskempaa. Vieläkin tapailen satunnaisesti muutamaa, vaikka olen naimisissa lapseni isän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin tässä kaupungissa lääkärinä sisätautien osastolla. En ole rikkinäinen enkä läheisriippuvainen. Siltikin rakastuin renttuun.
Niinpä, ei se katso asemaa. Itsellänikin on vaikutusvaltaa ja luultavasti myös sitä itsevarmuutta, mutta näin on käynyt..
Oliko sinulla rakkautta ensi silmäyksellä vai pitempi aikainen tutustuminen? Itsellä oli usemman kk mittainen kissa/hirsikehikko, kunnes tajusin yhtäkkiä kuinka tärkeä miehestä on minulle tullut. Jos olisin tavannut hänet esim Tinderin kautta en ikinä olisi jatkanut tutustumista yksien treffien jälkeen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä paras tapa päästä yli olisi tiedostaa, että pahimmassa tapauksessa voit joutua hakatuksi tuollaisessa suhteessa (jos kerta mies on väkivaltaan taipuvainen ja huomaat sen jo tässä vaiheessa). Jokaisella ihmisellä on tunteita, niin *rentuillakin*, joten hänen herkässä puolessaan nyt ei ole mitään ihmeellistä.
Ei kuulosta sellaiselta suhteelta, johon kannattaa jäädä itseään ja omia tunteitaan riskeeraamaan (etenkin jos koet olevasi rakastunut, jo nyt, ja hänellä ei edes halua sitoutua?), vaikuttaa loppuvan aika varmasti sydänsuruihin. Kyllä niitä hyviä ja kunnioittaviakin, itsevarmoja miehiä on, ei kannata valita huonoa kumppania vain siksi että se on jännää.
Noin mun järkikin sanoo ja noin pitäisi toimia. Olen yrittänytkin, mutta aina palaan takaisin. Mieskin tietää mun heikot kohdat ja varmaan tarkoituksella tuolloin käyttää niitä hyväksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkäriys pelasta sinua läheisriippuvuudelta, jota et itse halua itsessäsi tunnistaa. Ensimmäinen helppo kortti on vetäytyä aseman tai kunnollisuuden taakse. Tutkiskele itseäsi hieman syvemmin.
En kyllä ikinä ole rakastunut renttuun, enkä aio tulevaisuudessakaan näin tehdä. En tunne minkäänlaista mielenkiintoa tämmöisiä miehiä kohtaan, joten tuskin ihan heti eteen tilannetta edes tulisi.
Hulluilla on hullujen jutut