Ulkonäölliset asiat, jotka muissa ihmisissä ärsyttävät
Listaa tähän ketjuun sellaisia pinnallisia asioita, joissa ei ole mitään "yleimaailmallisesti" ärsyttävää, mutta joihin oma huomiosi aina vain kiinnittyy negatiivisesti (halusitpa tai et).
Minua ärsyttää ja suorastaan inhottaa kauheasti ienhymy, siis se, että hymyillessä näkyy kauheasti hampaita ja vielä hyvän matkaa ikeniäkin. Tiedän, että ärsytyksenaiheeni on pikkumainen ja häpeän sitä.
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 14:13"]
Jos ihmisellä ei ole leukaa tai jos hänellä on löysänä roikkuva, turpean näköinen ja kostea alahuuli.
Aiheuttavat välittäömästi inhon ja ärsytyksen väreitä.
[/quote]
Hahhaa! Perheen kesken aina nauretaan näille, kun meidän perheessä äidin puolelta tulee pieni leuka ja isän puolelta turpea alahuuli. Tunnistaa ainakin kuuluvansa sukuun. :D
nimim. olematon leuka ja paksu alahuuli
[/quote]
Pahoittelen, toivottavasti en loukanut! Olen siis tuo, joka tuon vastasi.
Itse olen ylilihava ja minulla on tyypillisen suomalainen harmaa lirutukka, jota en jaksa leikata. Melkein persaukseen asti, mutta aina kiinni, kun on niin ohut ja kaksihaaraisilla. Yhhyh!
Ei ole suomalaiset kaunista kansaa, mutta onneksi sentään synkkää ja ikävää.
huono ryhti, pitkä kaula jonka päässä pieni pää ilman leukaa, roikkuva alahuuli, jokerisuu.
Älkää nyt olko noin nuttura tiukalla, eihän tässä ketään syrjitä tai kohdella eri tavalla siltikään! Kirjoitin tuon viestin 39 ja kerroin vain rehellisesti, mitkä häritsee, mutta en anna sen näkyä ja tärkeämpää on tietenkin se muu ihminen, vaikka olisi kaikki nuo ulkonäkö ominaisuudet.
Naisissa:
-Iso leukka ja leveät leukaperät
-Leveä nenä (saa olla tuulenhalkoja muttei leveä pottunenä)
-Tiukka suu
-Huonot kulmakarvat (esim huonosti piirretyt tai väärin nypityt)
-Mustat hiukset vaaleapiirteisellä ihmisellä
Miehissä:
-Punakat kasvot
-Isot huulet
Kaikilla:
-Ulkonevat hampaat
-Suuret sieraimet
-Leuattomuus
-Alaspäin valuvat suupielet (nämä itselläni)
Valkea läiskä etuhampaissa. Mulla on itsellänikin tällanen, eli läiskä on hohtavan valkoinen.. Hävettää hymyillä :(. En tiedä mitä sille voisi tehdä..
Mustassa tukassa vaalea tyvikasvu. Näyttää siltä, että tyyppi kaljuuntuu. Olemattomaksi nypityt kulmakarvat, jotka sitten piirretään. Näyttää kamalalle. Joillakin naisilla olisi luonnostaan (tai siis pienen siistimisen jälkeen, hajakarvat vaan pois) ihan ok kulmakarvat, miksi ne pitää nyppiä ja piirtää "uudet" tilalle?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 15:38"]
Naisissa:
-Iso leukka ja leveät leukaperät
-Leveä nenä (saa olla tuulenhalkoja muttei leveä pottunenä)
-Tiukka suu
-Huonot kulmakarvat (esim huonosti piirretyt tai väärin nypityt)
-Mustat hiukset vaaleapiirteisellä ihmisellä
Miehissä:
-Punakat kasvot
-Isot huulet
Kaikilla:
-Ulkonevat hampaat
-Suuret sieraimet
-Leuattomuus
-Alaspäin valuvat suupielet (nämä itselläni)
[/quote]
Mä olen tämän kirjoittajan horrortapaus. Mulla kun on (naisena) leveät kulmikkaat leukaperät, leveä kolmiomainen nenä, ulkokulmistaan alaspäin osoittavat huulet, ulkonevat etuhampaat sekä luonnostaan mustanruskeat hiukset ja erittäin kalpea iho.Ai niin ihokin on vielä punakka jos en meikkaa.
ei oikeastaan mikään muu kuin miehillä pelkät viikset. jos on myös parta, niin viikset eivät haittaa, mutta ilman partaa ne aiheuttavat puistatusta.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 15:44"]
Valkea läiskä etuhampaissa. Mulla on itsellänikin tällanen, eli läiskä on hohtavan valkoinen.. Hävettää hymyillä :(. En tiedä mitä sille voisi tehdä..
Mustassa tukassa vaalea tyvikasvu. Näyttää siltä, että tyyppi kaljuuntuu. Olemattomaksi nypityt kulmakarvat, jotka sitten piirretään. Näyttää kamalalle. Joillakin naisilla olisi luonnostaan (tai siis pienen siistimisen jälkeen, hajakarvat vaan pois) ihan ok kulmakarvat, miksi ne pitää nyppiä ja piirtää "uudet" tilalle?
[/quote]
Tuo on fluoroosia, minullakin on :( Se on tullut fluorihammastahnan käytöstä, suurimpaan osaan tahnoista tungetaan sitä paljon enemmän kuin mille olisi oikeasti tarvetta.
Hahhaa, minulla on juuri tuollaiset olemattomien kulmakarvojen tilalle piirretyt viivat tai sitten olen reteästi kokonaan ilman kulmakarvoja :D Harmittaa, kun omani ovat luomusti olemattomat, mutta varmaankin kaikki kuvittelevat minun nyppineen niitä liikaa.
Eipä oikeastaan mikään ärsytä, mutta jos mietin niin tänään ärsytti nuorten pukeutuminen, tai lähinnä äidillisesti olin huolissaan kun nuoret kulkee niin kevyissä vaatteissa. Teinitytöllä oli jalassa converset, nilkat paljaana, mustat ohuet leggingsit ja lyhyt takki.....hrrrr....
Ehkä joksus myös ällöttää Louis Vuittonin rumat kangaslaukut joissa pitää niin näkyvästi olla se merkki esillä. Mutta ei nekään nyt niin hirveesti ärsytä, tulee vaan mieleen että ihmisen täytyy olla typerä että maksaa tuosta kammotuksesta isot rahat.
Kaikenlaiset koholla olevat luomet ja nystyrät iholla. En voi edes katsoa niitä suoraan.
mua ärsyttää tekoripset siks et kaikki luulee mun ripsiä sellasiks! Ripset osuu kulmakarvoihin ihan yhellä kahella kerroksella ripsiväriä ja aina saan kyselyjä siitä onko ne aidot.
Mut oikeesti mulle on ihan sama miten kukaki itteä koristaa :D
Se jo jonkun mainitsema korkokengillä polvet koukussa käveleminen on kyllä paha. Kannattaisko tyytyä vaan mataliin kenkiin jos ei osaa kävellä koroilla?
Mua ärsyttää isot nenät (erit. pitkät, leveys ei niinkään haittaa). Mulla itsellä on sellainen.
Sekä leuattomuus (jos on tosi paha sellainen) että pitkä, eteenpäin työntyvä leuka on vähän ikäviä mun silmään.
pienet naiset joilla on pitkä "punainen" luonnon laineikas tukka joka on yritetty värjätä yhdellä väripurkilla ja hoitoainetta koskaan nähnykkää. Yleensä jotain luomiväriä joka ei sovi vaatteisiin. kissan silmät meikattu muttei yhtään meikkivoidetta (sininen luomiväri + moni värinen iho on jotain niin kamalaa) naama on kapea ja sellaset oikeesti luulee, et ne on jotenki seksikkäitä :D tunnen monta kyseisenlaista naikkosta.
Ylimielinen tai vihainen tapa katsoa muita.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:47"]
Aika tiukkaa arvostelua tulee kanssaihmisistä täällä. Olen hieman järkyttynyt.
Itse olen tottunut luekmaan mm. Hommaforumia, jossa ei tormää ikinä vastaavaan ihmisten arvosteluun ulkoisten ominaisuuksien perusteella.
[/quote]
Aiiivan, onhan ihan kammottavaa sanoa että ärsyyntyy pesemättömyydestä tai töpselinenästä mutta ihan ok sanoa että kaikki tummatukkaiset ja ruskeasilmäiset miehet ovat rikollisia ja raiskaajia.
Sellanen barbara streisand tyylinen koukkunenä on paha! Tekee ihmisestä ilkeen näkösen (varsinkin yhdistettynä teräviin silmälaseihin). Muutenkaan en pidä liian terävistä kasvojenpiirteistä naisella, miehellä eri.
Nukkaset vaatteet,karvaiset vaatteet,kireät vaatteet lihavilla,farkut missä peppu näyttää hirveeltä,keltaiset hampaat,kaksoisleuka,
Korkea otsa ja iso nenä.pieni ihminen jolla ylisuuret rinnat+tekorusketus. Listaa voisin jatkaa. Kiitos ja anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:47"]
Aika tiukkaa arvostelua tulee kanssaihmisistä täällä. Olen hieman järkyttynyt.
Itse olen tottunut luekmaan mm. Hommaforumia, jossa ei tormää ikinä vastaavaan ihmisten arvosteluun ulkoisten ominaisuuksien perusteella.
[/quote]
Aiiivan, onhan ihan kammottavaa sanoa että ärsyyntyy pesemättömyydestä tai töpselinenästä mutta ihan ok sanoa että kaikki tummatukkaiset ja ruskeasilmäiset miehet ovat rikollisia ja raiskaajia.
[/quote]
Yhtä ilkeä se noista muista synnynnäisistä ominaisuuksista on toista alentaa. Että turha nostaa itseäsi yhtään rasistin yläpuolelle. Ja Hommaforumilla arvostellaan politiikkaa, ei ulkokuorta.
On kyllä vaikea suomalaisen näyttää hyvältä, kun ihmisiä ärsyttää jos tukka on leikattu, tai siis kynitty, lyhyeksi. Toisaalta ärsyttää myös jos se on pitkä, sillä varsin usein se on silloin suomalaisella liian ohut, eli siimatukka. Jos sitten laittaa hiuslisäkkeet jotta olisi tuuheampi, niin ne lisäkkeetkin ärsyttävätä. Värjääminenkin on kovin vaikeaa, kun punainen ainakin on kielletty ja tummassa taas se huono että kun maantienvärinen juurikasvu pukkaa niin näyttääkin kaljuuntuvalta. Ja tyvikasvuhan näkyy jo 4 viikon päästä värjäyksestä ja vähintään 6 viikkoa väliä värjäykseen yleensä suositellaan.
Suomalainen pullea pottunokka löysinen poskineen, olemattominen leukoineen ärsyttää,mutta toisaalta myös kovemmat piirteet lähellä olevinen silmineen ja eteenpäin työntyvine leukoineen ärsyttävät.
Ei oo suomalaisella siimatukalla kyllä mitään jakoa näissä kisoissa. Voittaa ei vaan voi.