Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonäölliset asiat, jotka muissa ihmisissä ärsyttävät

Vierailija
04.12.2013 |

Listaa tähän ketjuun sellaisia pinnallisia asioita, joissa ei ole mitään "yleimaailmallisesti" ärsyttävää, mutta joihin oma huomiosi aina vain kiinnittyy negatiivisesti (halusitpa tai et).

Minua ärsyttää ja suorastaan inhottaa kauheasti ienhymy, siis se, että hymyillessä näkyy kauheasti hampaita ja vielä hyvän matkaa ikeniäkin. Tiedän, että ärsytyksenaiheeni on pikkumainen ja häpeän sitä.

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan nähnyt aidon näköisiä tai edes hyvännäköisiä ripsienpidennyksiä. Itse tykkään taivuttaa ripsiäni kaarelle ja ylöspäin, jotta saan silmiä ''enemmän auki'', mutta nämä ripsienpidennykset lähinnä pienentävät ja sulkevat silmiä kun töröttävät lähes suoraan eteenpäin. Pahimpia ovat ne kun on vain muutama hassu ripsi jäljellä, hyi. Piste iin päälle ja viimeisetkin luonnollisuuden rippeet vievä lisä nämä timantit sun muut vielä silmäkulmassa.

Huonosti kiinnitetyt hiustenpidennykset. Näitä näkee varsinkin teineillä, eli omia hiuksia ei ole leikattu, väriätty (tai vaihtoehtoisesti pidennyksiä väriätty) tai muotoiltu niin, että pidennykset sulautuisivat omaan tukkaan. Klipsut ja sinetit näkyvät. Välillä joudun puremaan huulta ja pitämään kädet tiukasti taskuissa jos vaikka bussissa edessäni istuu joku jolta klipsut paistavat kilometrin päähän, tekisi aina mieli mennä vähän korjailemaan :D

Huonosti muotoillut ja/tai piirretyt kulmakarvat. Viivotinkulmat (laita viivotin silmien yläpuolelle, vedä suora viiva, pyyhi keskeltä vähän pois - valmis!), ò__ó ja ó__ò -kulmat. Liian pitkät kulmat. Liian lyhyet kulmat. Liian kaukana toisistaan olevat kulmat. Suttuiset kulmat. Eripari kulmat. Näitä riittää!

Korkokengät ihmisellä, joka ei niillä osaa kävellä!! Jos on pakko ostaa ne metrin korot, niin eikö niillä vois vaikka kotona harjotella pari päivää! :D Siskoni sisäänajoi ja 'koekäytti' aikoinaan hääkenkänsä siten, että käytti niitä kotona aina kun mahdollista. Ei tule hääpäivänä rakkoja jalkoihin ja osaa jo kävelläkin niillä :p

Vierailija
42/126 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mua nyt kenenkään ulkonäössä ärsytä mikään. Nyt tutka päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 02:24"]

En ole vielä koskaan nähnyt aidon näköisiä tai edes hyvännäköisiä ripsienpidennyksiä. Itse tykkään taivuttaa ripsiäni kaarelle ja ylöspäin, jotta saan silmiä ''enemmän auki'', mutta nämä ripsienpidennykset lähinnä pienentävät ja sulkevat silmiä kun töröttävät lähes suoraan eteenpäin. Pahimpia ovat ne kun on vain muutama hassu ripsi jäljellä, hyi. Piste iin päälle ja viimeisetkin luonnollisuuden rippeet vievä lisä nämä timantit sun muut vielä silmäkulmassa.

Huonosti kiinnitetyt hiustenpidennykset. Näitä näkee varsinkin teineillä, eli omia hiuksia ei ole leikattu, väriätty (tai vaihtoehtoisesti pidennyksiä väriätty) tai muotoiltu niin, että pidennykset sulautuisivat omaan tukkaan. Klipsut ja sinetit näkyvät. Välillä joudun puremaan huulta ja pitämään kädet tiukasti taskuissa jos vaikka bussissa edessäni istuu joku jolta klipsut paistavat kilometrin päähän, tekisi aina mieli mennä vähän korjailemaan :D

Huonosti muotoillut ja/tai piirretyt kulmakarvat. Viivotinkulmat (laita viivotin silmien yläpuolelle, vedä suora viiva, pyyhi keskeltä vähän pois - valmis!), ò__ó ja ó__ò -kulmat. Liian pitkät kulmat. Liian lyhyet kulmat. Liian kaukana toisistaan olevat kulmat. Suttuiset kulmat. Eripari kulmat. Näitä riittää!

Korkokengät ihmisellä, joka ei niillä osaa kävellä!! Jos on pakko ostaa ne metrin korot, niin eikö niillä vois vaikka kotona harjotella pari päivää! :D Siskoni sisäänajoi ja 'koekäytti' aikoinaan hääkenkänsä siten, että käytti niitä kotona aina kun mahdollista. Ei tule hääpäivänä rakkoja jalkoihin ja osaa jo kävelläkin niillä :p

[/quote]

jollain pervolla tavalla mä olen samaa mieltä.. vaikken ärsyynny. Lähinnä mietityttää, että jos yksi asia tehdään oikein, miksei sitten kaikki.

Ja tuo kenkä homma niin totta. Mun neljäsluokkalainen valmistautui koulunsa itsenäisyyspäivän tarjoiluihin ja hän halusi uudet kengät jalkaan. (siis neloset ovat tarjoilijoita koko koululle) OK, jos pärjäät niiden kanssa sen kymmenen metriä mitä on etuovelta keittiöön, niin saat laittaa.

Yllättäen, viiden sentin koroilla kävely ei ollut helppoa. En muihin ulkonäkö juttuihin puutu, mutta kengillä pitää osata kävellä!

Vierailija
44/126 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Eihän kukaan ulkomuodolleen mitään voi! Miksi ihmeessä jonkun ulkomuoto ärsyttää jotain?  En ymmärrä.

Vierailija
45/126 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla niin ohuet huulet, että melkeinpä ei ollenkaan!

Vierailija
46/126 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Samaa mieltä olen,  korkokengillä  pitää osata kävellä!  Ryhti ja polvet suorassa!

Vierailija
47/126 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomista kasvavat, pitkät karvat jotka saavat rehottaa vapaana (joskus jopa useampi karva/luomi). Yök.

Vierailija
48/126 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kiitos ;)

Vierailija
49/126 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomat halpaketju vaatteet. Miehillä jackandjones naisilla only.

Vierailija
50/126 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ryhti ja löysä olemus

Vierailija
51/126 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä te ihan pokkana listaatte oikein ranskalaisilla viivoilla asioita, jotka toisten ulkonäössä ärsyttävät tai oikein "oksuttavat"... Ja olette vielä olevinaan fiksujakin. Uskomatonta.

Vierailija
52/126 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää suomalaisten naisten lyhyeksi kynityt punaisenkukertavaksi värjätyt tukat. yök! miksei suomessa voi olla naisellisempia hiustyylejä?

Vierailija
53/126 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaiset ja/tai kampaamattomat hiukset. Eikö voi edes kammata, pestä tai laittaa pipoa peitoksi kun lähtee"ihmisten ilmoille"?

Vierailija
54/126 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä ei ole leukaa tai jos hänellä on löysänä roikkuva, turpean näköinen ja kostea alahuuli.

Aiheuttavat välittäömästi inhon ja ärsytyksen väreitä.

Vierailija
55/126 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos pullistuvat silmät! 8-)

Vierailija
56/126 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaiset, tunkkaiselle haisevat vaatteet.

Vierailija
57/126 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sini saarela

Vierailija
58/126 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset, töhnäiset hampaat ällöttävät minua. On vaikea katsoa sellaista ihmistä kasvoihin hänen puhuessa.

Vierailija
59/126 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hampaa eli keltaiset, vinot ja reikäiset. Likaiset hiukset ja hilse. Huono ryhti nuorella terveellä ihmisellä. Kulmakarvat, jotka on nypitty piirreety tilalle uudet. Homeelle haisevat tai ryppyiset vaatteet. Linttaan astutut kengät. Ja ja ja... :)

Vierailija
60/126 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa peilikuvassa ruskeat läiskät hampaissa. Eivät ole reikiä tms hoitamattomuutta, vaan synnynnäisiä kiilleongelmia, mutta näyttävät kyllä siltä niin kuin olisi mädäntyneet tai syöpyneet jopa etuhampaat :(