Ulkonäölliset asiat, jotka muissa ihmisissä ärsyttävät
Listaa tähän ketjuun sellaisia pinnallisia asioita, joissa ei ole mitään "yleimaailmallisesti" ärsyttävää, mutta joihin oma huomiosi aina vain kiinnittyy negatiivisesti (halusitpa tai et).
Minua ärsyttää ja suorastaan inhottaa kauheasti ienhymy, siis se, että hymyillessä näkyy kauheasti hampaita ja vielä hyvän matkaa ikeniäkin. Tiedän, että ärsytyksenaiheeni on pikkumainen ja häpeän sitä.
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:47"]
Aika tiukkaa arvostelua tulee kanssaihmisistä täällä. Olen hieman järkyttynyt.
Itse olen tottunut luekmaan mm. Hommaforumia, jossa ei tormää ikinä vastaavaan ihmisten arvosteluun ulkoisten ominaisuuksien perusteella.
[/quote]
Aiiivan, onhan ihan kammottavaa sanoa että ärsyyntyy pesemättömyydestä tai töpselinenästä mutta ihan ok sanoa että kaikki tummatukkaiset ja ruskeasilmäiset miehet ovat rikollisia ja raiskaajia.
[/quote]
Yhtä ilkeä se noista muista synnynnäisistä ominaisuuksista on toista alentaa. Että turha nostaa itseäsi yhtään rasistin yläpuolelle. Ja Hommaforumilla arvostellaan politiikkaa, ei ulkokuorta.
[/quote]
Eli jos ihmistä ärsyttää vaikka oma töpselinenä niin se tekee hänestä rasistin mutta kaikkien Suomessa asuvien tummien miesten väittäminen raiskaajiksi on vain politiikasta keskustelemista. Olen lukenut hommaa ja se kiukutti ja tulin takaisin tänne, mene siis sinäkin takaisin hommalle palstapersu.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:37"]
Mun kaverilla on tosi ruma nenä! Se ihan oikeasti näyttää ihan sialta!
[/quote]
Moi M :)
[/quote]
Oot näppärä! Tunnistit pelkän yhden lauseen perusteella oman kaverisi. HekoHeko
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 18:59"]
Ihan ihmeissäni luen ketjua. Minua ei niin paljon ärsytä tai häiritse muissa ihmisissä mikään ulkonäöllinen seikka, että ajattelisin asiaa sen enempää.
Onko niin, että jos sellainen oikein ärsyttää, niin itsellä on melko varmasti joku vastaava asia, joka itselle jotenkin nolo? Kun muutama ainakin tunnusti itsessään olevan "virheen". Laitan siksi lainausmerkkeihin, että en pidä mitään sellaista virheenä.
[/quote]
Luulen, että monella näistä, joilla on joitain tiettyjä inhon kohteita, on oikeasti mielessä joku tietty henkilö josta eivät pidä ja kuvailevat hänen piirteitään.
Minunkin on vaikea samaistua ajatukseen, että voisi oikein ärsyyntyä jonkun toisen ihmisen ulkonäöllisistä piirteistä, ellei mukaanlueta jotain esim. kauheaksi värjättyjä hiuksia tms. jonka ihminen on itse aikaansaanut.
[/quote]
Tunnustan! Itsellä oli juuri tietty inhoamani julkisuuden henkilö kuvaillessani piirteitä.
Itsensä kauneusleikkauksissa pilanneet ihmiset. Enkä tarkoita niitä joilla jonkun onnettomuuden takia esim. on turmeltuneet kasvoista puolet tai ovat vakavan sairauden myötä menettäneet kehostaan jotain, mikä kaipaa korjausta. Se on ymmärrettävää ja hyväksyttävää. Se, että joku jo luonnostaan kaunis hlö menee ja leikkelee itseään muka vielä kauniimmaksi kuin on ja vetää ties millä myrkyillä rypyt sileiksi ja huulet turvonneiksi, niin siitä en pidä, en sitten yhtään.
Tämä ei liity edelliseen viestiin... kattelin vain iltiksen sivuja tuossa: Juha Lallukan naama.
Christy Turlingtonin, Jessica Bielin ja Angelika Kallion nenäpäät :( Kahden ensimmäisen huulissakin jotain kummallista, veikkaan että nenät on leikattu ja huuliakin venytelty.
Jostain syystä 2-kymppisiä oransseja feikkinaisia on taas sankoin joukoin liikkeellä. Miksi nähdä hullun paljon vaivaa tekorusketuksen, tekotukan, tekoripsien, tekotissien ja tekokynsien kanssa kun lopputulos on melkein Tuksu. Osalla näistä on jo naamaakin leikeltu (epäonnistuneesti) http://ilovehelsinki.files.wordpress.com/2013/05/img_6784.jpg