Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivinen ja halukas seksielämä- onko teillä semmosta?

Vierailija
12.10.2013 |

Itse olen kovasti ollut innokas ensimmäiset 10 vuotta. Nyt en enää jaksa innostua passiivisesta naisesta. Jäi nuorena panematta muitten kanssa, oletteko muut naiset aktiivisia ja innokkaita? Todellakaan ei tekis mieli rikkoa perhettä, enkä usko ruohon olevan vihreämpää naapurissa....mutta mietin vain Anu Saagimin sylitanssia...entäs jos pilaan elämäni estoisen naisen rinnalla.

Ihan tavis mies

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useampia seksikumppaneita kuin nykyinen oma mieheni. Olen aktiivinen ja halukas, joskaan en 5-kymppinen niin kuin Saagim.

Sen kun vaihdat vaimosi toiseen, jos onnistut. Aina on riski, että jäät sinkuksi koko loppuelämäksesi.

Vierailija
2/10 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole aktiivista seksielämää, vaikka sellaisen haluaisinkin. Ollaan alle 40-v. pari, mies haluttomampi osapuoli. Itse olen erittäinkin halukas, tykkään estottomasta ja iloisesta meinigistä, flirtistä ja kaikesta hieman tuhmasta ;) Nautin saada seksiä eri tavoin ja eri paikoissa, mieluiten useamman kerran viikossa... Tykkään olla kotosalla aina kauniina ja käyttää seksikkäitä mekkoja ja alusasuja. Ulkomuotoni herättää kyllä muiden miesten huomion, mutta oma mieheni on vaisumpi vuosi vuodelta. En enää edes uskalla tehdä aloitteita kovin usein, vaikka mieli tekisikin. Mies ahdistuu, jos olen liian aktiivinen. En edes muista, milloin hän olisi ollut aloitteellinen tai ilmaissut selvästi haluavansa seksiä kanssani. Se tekee kyllä surulliseksi.

Miksi se usein tuntuu menevän niin, että ihmiset päätyvät yhteen aivan vääränlaisilla haluilla varustettun kumppanin kanssa? Minulle miehen vähäiset halut alkoivat selviämään vasta kun olimme jo kuutisen vuotta olleet yhdessä. Ei varmaan vaan jaksa sama nainen enää kiinnostaa :( En tiedä miten herättää miehen halut uudelleen, kaikki alkaa olla jo kokeiltu.

Tsemiä ap, kyllä meitä aidosti halukkaita naisiakin löytyy! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, haluan noin kolme kertaa viikossa. onko se sitten halukasta keski-ikäiselle, tiedä en.

Vierailija
4/10 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:04"]

Sen kun vaihdat vaimosi toiseen, jos onnistut. Aina on riski, että jäät sinkuksi koko loppuelämäksesi.

[/quote]

Ei ensimmäistä kannata jättää ennen kuin seuraava on varmistettu.

Vierailija
5/10 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja sinä voit hankkia ihan sen oman naises kanssa sen myös. Puhu ja kuuntele. Sitten toteutatte.

Vierailija
6/10 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:15"]

On. Ja sinä voit hankkia ihan sen oman naises kanssa sen myös. Puhu ja kuuntele. Sitten toteutatte.

[/quote]

Ollaan kyllä keskusteleva pari...myös tästä aiheesta. Mua ei vaan enää innosta tehtä aloitteita, masentaa toi passiivisuus. Tiedän että moni nainen "herää" vanhetessaan...mutta jotenkin tuntuu et sitä voi olla jo aika kyyninen tai masentunut siinä vaiheessa.

Miksi miehen vastuulla että tämä asia korjaantuu? Entä jos en jaksa korjata tätä vaimoni kanssa? Rouva jää yksin ja mä lähden etsimään innokkaampaa seuraa? Sit varmaan akkaa harmittaa.

ap

Vierailija
7/10 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, aktiivisemmaksi ja innostuneemmaksi käy koko ajan. :)

Seksiä n. 5x/vko, jos vaan ollaan samaan aikaan paikalla.

M40N38, 20v yhdessä.

Vierailija
8/10 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee kausittain. En oo pitänyt sitä mitenkään erityisen outona, ennemmin pitäisin sitä outona että "kuivia kausia" ei koskaan olisi.

Me puhutaan asiasta avoimesti ja molemmat tiedostaa että tää on taas tilapäistä ja seksielämä on taas ihan erilaista kun esim. pikkuvauva-aika on ohi (tai joku muu kausi mikä vaikuttaa seksielämään) ja meillä se kyllä aina normalisoituukin.

Jos tilanne uhkaa mennä siihen että seksielämä ei toivu niin me ihan tietoisesti lisätään läheisyyttä. Ja siis ihan vaan läheisyyttä, ei seksiä. Sellaisen kosketuksen, halailun ja muun lisääminen tuo itsestään sitä kipinääkin takaisin. Sen voi vaikka sopia puolison kanssa että molemmat panostaa toisen koskettamiseen ilman painostusta seksiin.

En usko että kumppania vaihtamalla päästäisiin tästä "ongelmasta" (lainausmerkit siksi, että koemme tuon olevan normaalia ihmiselämässä eikä ongelma sinänsä), vaikka se aluksi saattaisi tuntua siltä, sillä uuden suhteen alkuhuuma on aina aikamoinen.

Vierailija
9/10 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä haluat olla vaimosi kanssa, niin te teette työtä tän asian eteen. Jos sä haet syytä etsiä uusi kumppani, ei sun päätä varmaan saisi käännettyä vaikka teidän seksielämä yhtäkkiä paranisikin? Jotenkin sun kirjoitus kuulostaa siltä että oot jo puoliksi päättänyt että haet uutta kumppania, eli kannattaa varmaan sit kertoa vaimolle ja lakata tuhlaamasta teidän molempien aikaa?

Toinen vaihtoehto olis tietty puhua siitä kuinka iso ongelma se sulle todella on, siis kuollut seksielämä, ja kuinka sä todella haluat että teette jotain asian eteen. Ja otat sen vaimon kainaloon iltaisin ja oot sille hellä. Herättelet sen muistamaan minkälaista hellyys on, se seksi palaa sieltä itekseen.

Vierailija
10/10 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut miehelleni luvan käydä huoran luona kerran kuukaudessa + saa seksiä joka viikko. Mies vain kaipaa vaihtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan