Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette Syöpäjärjestön röökimamma-kampanjasta?

Vierailija
04.12.2013 |

http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/2013120317792613_rb.shtml

Mä en oikein tiedä mitä mieltä olla tästä. Aiheellisesti nyt tietenkin ollaan oikeassa mutta onko tämä todella paras tapa toteuttaa tällainen valistuskampanja? Mikäköhän firma tän on suunnitellut?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 13:07"]

Mä en oikein tykkää noista kauhuvalistuskampanjoista noin yleensä. Useimmat ihmiset turtuvat niihin, herkimmät saavat turhaa ahdistusta ja lopulta ne vain lisäävät yleistä vitutusta. Ja jos nyt on ihan pakko syyllistää, niin myös lapsen isää sitten! Menee se savu sieltä iskänkin röökistä lapseen ihan yhtä lailla.

[/quote]

En minä ainakaan lähde mieheni mukaan pihalle tupakkaa haistelemaan.

Vierailija
22/23 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahojen tuhlausta tehdä minkäänlaista mainosta tuosta. Suomessa saa kyllä kaiken tiedon niistä haitoista neuvolasta. Olisi voinut käyttää järkevämmin Ray:n rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tupakoivia ja päihteiden käyttäjä äitejä pitäisi silittää päästä nätisti, ettei niille vaan tulis paha mieli. Jos pystyy tupakoimaan tai juomaan raskausaikana, niin luulisi silloin kykenevän myös vastaanotttamaan kritiikkiä toimintatavoistaan.

Ihan hyvä mainos siis. Ja ihan turha lässyttää, että "voi voi kun meitä nyt syyllistetään ja eihän kukaan ole täydellinen."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi