Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan viimeistä milliä myöten täynnä miehiä. Kaikki ovat niin julmetun epäluotettavia (en vaihda naisiin, hyh)

Vierailija
14.04.2025 |

Tässä ei edes ole väliä etnisyydellä (joskin minulla on melko rajattu kiinnostus. Tai tavallaan laaja, mutta ei koske esimerkiksi som., ara. yms)

Olen niin hel-ve-tin täynnä sitä, että koskaan, ei kos-kaan voi luottaa yhtään mihinkään. Vaikka kuinka "etsisi" miehiä, jotka etsivät aitoa suhdetta (väittävät niin), silti ikinä, ikinä, i k i n ä ei voi luottaa siihen, että maanantaina alkanut keskustelu on käynnissä vielä saman viikon lopulla. Siis aivan järjettömän naurettavaa pelleilyä. En muokkaa kuviani, ehkä korkeintaan laitan joskus mustavalkoiseksi. Olen kasvosokea, mutta jopa minä kykenen näkemään peilistä ja videolta, että olen kuvieni näköinen. Enkä usko yhtään, että siitä on edes kyse. Ulkonäkönihän nimenomaan saa aina paljon huomiota ja kehuja, jopa siihen pisteeseen asti, että yritän pitää mahdollisimman pientä määrää kuvia näkyvillä, ettei keskustelu voisi edes vahingossa pohjautua niihin. Ei edes alitajuisesti. Olen kuullut olevani "salaper ja mystinen", on epäilty feikiksi monet kerrat ja vaikka sun mitä. Se mitä epäilen on se, että miehet huomaavat että minulla on älyä päässä. Eli jos joku esimerkiksi etsii pelkkää sänkyseuraa, mutta esittää muuta, hän todennäköisesti huomaa aika pian ettei minua voi huijata sänkyyn. Samoin minä osaan týkittää sellaista tekstiä (halutessani), että miehet eivät osaa edes odottaa sitä. Tämä piirre tulee esiin vasta, kun olen jo pidemmän aikaa niellyt vítutùstanì ja mies jatkaa todella tympeällä linjalla. Silloin minulla napsahtaa ja voin sanoa peroaa ihan mitä tahansa tuntematta yhtään huonoa omatuntoa.

Olen vain niin loputtoman väsynyt tähän. Niin loputtoman väsynyt. Kun yhtään mikään ei tehoa, eli toisin sanoen pidä näitä epäluotettavia miehiä kaukana minusta. En vain KÄSITÄ miten tämän kaavan voisi saada katkeamaan?! Yritän nyt jo kaikkeni, etten tuhlaisi aikaani tuollaisiin, mutta kun se ei ikinä auta. Aina lopputulos on sama. Olen niin väsynyt!!!!!

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

**Salaperäinen

Vierailija
2/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peroaa... Periaatteessa. Hemmetti tätä luuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pläp, pläp, plää!

Vierailija
4/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä juttelen yhden kanssa. Hän on kyllä todella erilainen kuin muut. Tai no mistäs minä tiedän mikä totuus taas vaihteeksi on, mutta ainakin vaikuttaa siltä. Harmittaa vain, että hänellä on lapsia. Ei se ole välttämättä turn off, mutta ei varmasti ainakaan turn on. Se on varmaa se... Tuo mies juttelee kyllä asiallisesti ja on mukavan oloinen, mutta aika vähän puhelee kuitenkin. 

Vierailija
5/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne luotettavat on tylsiksiä?

Vierailija
6/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut ilmeisesti jostain deittisovelluksesta. Valitsit sitten vain niitä 5% laatikkoleuka-avaruuskirurgeja, etkös vain?

Vierailija
7/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne luotettavat on tylsiksiä?

Luotettavat ja luotettavat... En pidä enää yhtään ketään luotettavana. Kyllä sellaiset liian imelät ovat tylsiä. Sellaiset, joista huomaa etteivät saa koskaan ketään joten heidän täytyy oikein hiomalla hioa joka ikinen viesti viimeisen päälle täydelliseksi, kysellä robottimaisesti kysymyksiä ja vastaukset ovat sellaista tekoälytyyppistä "liian täydellistä" roskaa.

Vierailija
8/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät eivät myöskään keksi kepposia.

Vierailija
9/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ehkä kiinnittää huomio siihen että onko Suomessa ollenkaan sopivaa. Harvassa hyvän arvomaailman omaavat, ettei sano naiselle mitään outoa. Juoko alkoholia joku mies, bilettääkö vaan ja naisia. Henkinen kehitys? Primitiivinen ja sivistynyt on erilainen tavallaan. Onko töissä, ehtiikö se mies muuta.

Vierailija
10/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen ap mamma. Taas yksi, joka kuvittelee,  että keskustelu Tinderissä on lupaus suhteesta. Miehet katoaa, kun huomaavat, miten seko olet.

Vierailija
11/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sinulta ennen kuin vaihdat naisiin vielä peppuseksiä?

Vierailija
12/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä kuvista puhut jos miesystävää olet etsimässä? Eiköhän siinä vaiheessa olla mahdollisimman pian näkemässä oikeassa elämässä, eikä vain lärpätetä jossain sosiaalisessa mediassa? Miksi sun pitää kerätä ärsytystä?

En nyt ihan oikeasti ymmärrä sun ongelmaasi. Jos näet nämä miehet ihan oikeassa elämässä vaikka pari päivää siitä kun olette alkaneet juttelemaan niin mikä sun ongelmasi on? Vai ihanko oikeasti haet parisuhdetta näkemättä ihmistä mahdollisimman nopeasti ja luomalla päiväkausia jotain haavekuvaa tyypistä ja sitten kiukuttelemalla jos ei olekaan just sellainen kuin ajattelit? 

Vierailija
13/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsät eivät myöskään keksi kepposia.

Niin, se on ainoa hyvä puoli. Minulle riittäisi vain se, että joku sanoisi esim. että okei, etsin oikeasti vain sänkyseuraa. Muutama sana, ja kaikki muuttuisi. Voisin vain ajatella, että kuspää, ja unohtaa. Mutta se että ei sanota yhtään mitään, vaan yhtäkkiä vain kadotaan kuin tuhka tuuleen. Se jos mikä saa veren kiehumaan.

Vierailija
14/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ehkä kiinnittää huomio siihen että onko Suomessa ollenkaan sopivaa. Harvassa hyvän arvomaailman omaavat, ettei sano naiselle mitään outoa. Juoko alkoholia joku mies, bilettääkö vaan ja naisia. Henkinen kehitys? Primitiivinen ja sivistynyt on erilainen tavallaan. Onko töissä, ehtiikö se mies muuta.

Suomalaisiin päin en enää edes katso. Oikein mielelläni nappaisin ulkomailta jonkun, mutta silloinkin ongelmaksi tulee kaukosuhde ja siihen liittyvät haasteet. Ja se, että onko mies ylipäätään halukas muuttamaan Suomeen, koska minä haluan matkustaa, en muuttaa.

Vierailija
15/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri tästä syystä hain aviomieheni ulkomailta ja olen erittäin tyytyväinen "mamupatjailuun"; kyllä puhutaan ja pussataan eikä tarvitse katsella Turhapuron näköistä jakojäännöstä. 

Vierailija
16/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä kuvista puhut jos miesystävää olet etsimässä? Eiköhän siinä vaiheessa olla mahdollisimman pian näkemässä oikeassa elämässä, eikä vain lärpätetä jossain sosiaalisessa mediassa? Miksi sun pitää kerätä ärsytystä?

En nyt ihan oikeasti ymmärrä sun ongelmaasi. Jos näet nämä miehet ihan oikeassa elämässä vaikka pari päivää siitä kun olette alkaneet juttelemaan niin mikä sun ongelmasi on? Vai ihanko oikeasti haet parisuhdetta näkemättä ihmistä mahdollisimman nopeasti ja luomalla päiväkausia jotain haavekuvaa tyypistä ja sitten kiukuttelemalla jos ei olekaan just sellainen kuin ajattelit? 

Pikasuhteita kuin pikaruokaa, maistellaan ja yökätään. Treffipalstat pullollaan karkkiosaston tapaan. Silmät harillaan tehdään valintoja ja taas eteenpäin. Taitaa olla parasta lähteä vaikka tansseihin, kuten ennenvanhaan pariutuessa.

Vierailija
17/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri tästä syystä hain aviomieheni ulkomailta ja olen erittäin tyytyväinen "mamupatjailuun"; kyllä puhutaan ja pussataan eikä tarvitse katsella Turhapuron näköistä jakojäännöstä. 

Samasta syystä hain vaimoni ulkomailta. Elämäni paras päätös. 

Vierailija
18/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi edes vastaan sinulle, mutta vastaan tämän kerran. Minä satun arvostamaan omaa aikaani sen verran, etten jaksa vaivautua tapaamaan ketään tietämättä hänestä yhtään mitään. Minä en halua käyttää aikaani keneen tahansa, tajuatko?

Vierailija
19/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en edes katso suomalaisiin miehiin päin, että... 

Ap

Vierailija
20/82 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun sillä etnisýýdellä ei ole mitään väliä. Käytös on aina samaa. Aina. Olen niin hemmetin loppu tähän. Niin väsynyt, niin vihainen, niin turhautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi