Tädittely ärsyttää..
Ärsyttääkö muita tädittely? Mua alkoi tänään ärsyttää oikein todella kun eräs vanha äijä (asiakas) kutsui mua tädiksi, jopa kahdesti ja vielä parin muun ihmisen kuunnellessa.
En ole todellakaan tätimäinen olemukseltani millään tavoin, äijä yritti kai olla vitsikäs tai sitten kutsuu kaikkia naisia tädeiksi, en tidä. Ärsyttävää silti. Lapsille voin olla täti, se ei ärsytä mutta että vanhoille äijille, se on liian paksua.
Joo, on tässä PMS oireetkin niin ottaa kaikki päähän muutenkin, grrrr.
Kommentit (19)
Sä olet vanha tantta ja ilmeisesti näytätkin siltä. Se on väistämätöntä ja osui nyt sun kohdalle.
No olen tosi vanha juu, kyseistä äijää varmaan 40 vuotta nuorempi. Että näin.
Ja sitä paitsi vaikka olisinkin vanha, niin silti tuollainen tädittely inhottaa. Taidat itse olla varsinainen tantta, tai ainakin idiootti :)
Mites muut?
ap
Sua ei saa täditellä, mutta sä saat äijitellä? Missä käytöstavat?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:59"]
[/quote]
Tuskin se sitä päin naamaa äijjitteli. Pälli!
- ei ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:59"]
[/quote]
Tuskin se sitä päin naamaa äijjitteli. Pälli!
- ei ap
[/quote]
Kiitos tuesta 3. Joskus saa vääntää rautalangasta näille joillekin urpoille. ap
Mää olen ollut täti kolmevuotiaasta asti, joten minua ei tädittely ole koskaan haitannut. Rouvittelu ehkä sitten enemmän. :D
No paljonpa auttaa täällä kiukutella. Olisit ottanut esiin siinä yhteydessä ja kysynyt, miksi mies kutsuu sinua tädiksi. Sittenpä olisi asia selvinnyt.
Mulla on sitten itsellä joku päänsisäinen ongelma, kun ärsytti tämän vanhan miehen tädittely. Tytöttelykin olisi ehkä ärsyttänyt. Vaikeaa :) Eihän täti edes ole mikään negatiivinen sana, ja lapsille olenkin mielelläni täti mutta jotenkin itseäni vanhemmalle miehelle en olmiellä olevani täti. ap
Ärsytykseen auttaa henkinen kypsyminen. Sitä vaan ei saa apteekista.
mua ei häiritse, mutta kaveri kerran ärsyyntyneenä tiuskasi, ettei ole muksus täti.
tilanne oli siis, että nainen ja lapsi ohittivat kaveriani ja mua kaupassa. Tää nainen sanoi muksulle, että mennääs tuosta tätien ohi.. Sitten kaveri kimpaantui. Mekin silloin biletamineissa parissakymmenissä. :D
Vastaavassa tilanteessa äitini on myös kimpaantunut, ettei ole lapses mummo. Äitini oli vielä alta viidenkympin ja verisesti loukkaantui mummottelussa.
Tytöttely myös passais mulle.
ps. samaista kaveria myös on lapsi sanonut hevoseksi. Kamulla on sellainen yläikenet paljastava nauru, että joku lapsi oli tuumannut "hevonen" ja osoittanut kaveria. Silloin niin sana valmis yatäväni jäi hiljaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:11"]
No paljonpa auttaa täällä kiukutella. Olisit ottanut esiin siinä yhteydessä ja kysynyt, miksi mies kutsuu sinua tädiksi. Sittenpä olisi asia selvinnyt.
[/quote]
Hassua, olen aina luullut että tämä on aihe vapaa-palsta, jonne voi kirjoittaa aiheesta kuin aiheesta ja vaikka kiukutellakin jos siltä tuntuu, se meinaan auttaa kummasti. En nyt viitsinyt siinä tilanteessa alkaa tinkaamaan miksi kutsuu tädiksi, ehkä olisi pitänyt kysyä. ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:11"]
[/quote]
Hassua, olen aina luullut että tämä on aihe vapaa-palsta, jonne voi kirjoittaa aiheesta kuin aiheesta ja vaikka kiukutellakin jos siltä tuntuu, se meinaan auttaa kummasti. En nyt viitsinyt siinä tilanteessa alkaa tinkaamaan miksi kutsuu tädiksi, ehkä olisi pitänyt kysyä. ap
[/quote]
Mä olisin kysynyt :=)) Olisin kysynyt että mikä saa miehen nimittämään minua, 25-vuotiasta naista, tädiksi?
ohis
No mua taas rouvitellaan, vaikka olen neiti. Ja eräs äiti puhui minusta täti nimellä, kun olin lasten kanssa leikkipuistossa.
Jos se mies vaikka arveli että ap on täti, siis jonkun täti ihan oikeasti?
Hiton retardit.
Kuinka tyhmältä kuulostaisi "annapa raha reippaasti kassanaiselle" tai "kysytäänpä naiselta"
Mieluummin tytöttelyä kuin tädittelyä/teitittelyä, kiitos. t. 24-vuotias nainen
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:22"]
Mieluummin tytöttelyä kuin tädittelyä/teitittelyä, kiitos. t. 24-vuotias nainen
[/quote]
Mutta kun et ole tyttö enää, olet nainen. Lapset ihmettelevät, miksi aikuista naista kutsuttaisiin tytöksi kun on jo nainen. Ja nainen on sama kuin täti. Lapsille ihan luonnollista täditellä naisia minusta.
Vanhoille ukoille ei ole.