Notkuuko teinisi kaupan eteisessä energiajuomaa ryystäen?
Tai kaupan oven edessä röökiä vetäen ja syljeksien, asiakkaille haistetellen?
Miksi?
Kommentit (5)
Ei, istuu kotona paskalla just nyt.
Mä en ymmärrä, että missä noita roikkuu, kun ei täällä Koivukylän kaupoilla ainakaan.. Vai onkohan ne tuolla vanhalla ostarillla? Siit en voi olla varma.
Eivät notku. Eivät haistattele ihmisille, eivät ole maistaneetkaan röökiä, eivätkä itseasiassa hörppyäkään energiajuomista.
Toinen viettää iltansa joko kotona tai sitten judosalilla. Toinen taas kotona tai uimahallilla.
Ei roiku kaupan teteisessä, vaan meidän omassa tuulikaapissa ja räkii virtuaalisesti AV-mammojen päälle.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:25"]
Olen muuten eräässä valintatalossa kaupungissa huomannut tuon "uuden" ilmiön: monta nuorta miestä notkuu tuulikaapissa ja juo jotain energiajuomaa. Eikä heitä voi häätää pihalle?
[/quote]
Eivät kai tottele henkilökunnan sanomisia, vartiointiliikkeen väkeä tänne kuntakeskukseen ei saa lähikaupungista kuin ehkä kerran päivässä eikä poliisistakaan ole apua kun eivät varasta niitä helv. energiajuomiaan tai käy asiakkaiden kimppuun.
Ärsyttää sen tupakansavu ja räkäklimpit ihan oven edessä. Ärsyttää se naureskelu ja vitun hokeminen.
ap
Ei onneksi, koska kauppaan matkaa 4km eikä ole vielä autoa. Olen muuten eräässä valintatalossa kaupungissa huomannut tuon "uuden" ilmiön: monta nuorta miestä notkuu tuulikaapissa ja juo jotain energiajuomaa. Eikä heitä voi häätää pihalle?