tuleeko huomenna veronpalautusta?
Kommentit (27)
Ai juu, 50 e tulee. Olin unohtanut koko palautuksen.
Ai ne tulee huomenna :) paria kymppiä vaille tonni tulossa ja taas tulee todella tarpeeseen :)
2500e mulle ja miehelle 300, tulee kyllä loistavaan saumaan meille :)
Eilen meni 500e, visalla kuittasin...
Tulee tulee, reilu 500 euroa. Ainut että niitä ei voi törsätä, mies jäi just työttömäksi ja ekat korvaukset kestää.
Eilen meni tilitä ensimmäinen erä jälkiveroista, helmikuun alussa toinen. Ei paljon naurata.
Järkyttäviä summia teille palautetaan. Ettekö osaa säätää prosenttianne oikein?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 11:31"]
mulle 500e.
[/quote]
Mulle 2300 euroa. Olen lastenhoitaja.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:16"]
[/quote] Niin, no, itselläni esim 50e/kk enemmän käteen tuhlattaisiin vain, 600e kertasummana veronpalautuksena on paljon kivempaa =)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:16"]
[/quote]
Minä olen yrittäjä, enkä voi etukäteen arvioida, mitkä kulut menevät verotuksessa läpi ja mikä on todellinen lopullinen vuositulo.
Tuloni ovat suhteellisen säännölliset ja osaan arvioida muutaman tuhannen euron tarkkuudella tuloni. Sen ilmoitan verottajalle ja saan ennakkoverolaput postissa. Vuoden lopussa lasken todelliset tulot, katson kuluja ja hankintoja ja teen toukokuuhun mennessä verotuslaput.
Nyt en olisi saanut mitään, ellei yhtä työkonetta olisi hyväksytty verotuksessa. Se meni läpi, joten saan vähän yli 2000 euroa takaisin.
Ei mitään hajua. Jos tilille ei ole huomenna tullut rahaa, pitänee odotella mahdollista maksumuistutusta mätkyistä.