Kannattaisitko Suomen liittymistä Norjaan, jos a) Norja kuittaisi Suomen velat ja b) suomi lisättäisiin Norjan viralliseksi kieleksi?
Kommentit (12)
Niillähän on jo suomenkielisiä (kveenit).
Norja tuskin haluaisi liittyä yhteen Suomen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pääsevät kalastamaan Itämerelle.
En. Ei kansallisvaltiot ole aivan sattumalta syntyneet.
Vierailija kirjoitti:
En. Ei kansallisvaltiot ole aivan sattumalta syntyneet.
Jostain syystä RKP ei tajua tätä.
Mulla on se nakemys että Suomi tullaan. Jossain vaiheessa pakko liittämään toiseen valtioon .
Pakkoliittaminen tulee varmaan siinä vaiheessa jos Venäjä hyökkää Suomeen ja vie osan joko pohjoisesta tai idästä tullaan naivettynyt Suomi Euroopan osalta liittämään Ruotsiin joka vastahakoisesti ottaa vastaan...
Tässä tilanteessa Suomi on alueita ja sotaa käyneenä valtiona vararikossa joka ei itse kykene selviämään velvoitteistaan kuten veloistaan ja kriittinen infra aikalailla tuhottu ettei suomella ole käytännössä enää edellytyksiä toimia itsenäisenä valtiona..
Näin tulee käymään jos kriisit eskaloituu sodaksi...miettikaa nyt kun varautuminenkin vie jo vararikkoon niin miten kävisi sotatila teessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on se nakemys että Suomi tullaan. Jossain vaiheessa pakko liittämään toiseen valtioon .
Pakkoliittaminen tulee varmaan siinä vaiheessa jos Venäjä hyökkää Suomeen ja vie osan joko pohjoisesta tai idästä tullaan naivettynyt Suomi Euroopan osalta liittämään Ruotsiin joka vastahakoisesti ottaa vastaan...
Tässä tilanteessa Suomi on alueita ja sotaa käyneenä valtiona vararikossa joka ei itse kykene selviämään velvoitteistaan kuten veloistaan ja kriittinen infra aikalailla tuhottu ettei suomella ole käytännössä enää edellytyksiä toimia itsenäisenä valtiona..
Näin tulee käymään jos kriisit eskaloituu sodaksi...miettikaa nyt kun varautuminenkin vie jo vararikkoon niin miten kävisi sotatila teessä.
Kyllä juu ja kun katsoo rysssäää, jonka laivasto tuhottiin sellaisen valtion toimesta jolla ei edes ole laivastoa
Heti! Norjalaiset eivät tosin huoli tällaista äärivelkaantunutta paskavaltiota, jossa ei osata kuin valittaa tukien pienuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsevät kalastamaan Itämerelle.
Ei taida olla kovin haluttavaa kun voivat kalastaa Atlantilla.
Kannttaisin ehdottomasti! Norjalle olisi kyllä niin huono diili, että eivät varmaan suostuisi. Täällä on tiet kuin Venäjällä, eläkepommi ja jättityöttömyys, Venäjän kanssa pitkä raja, velkapommi, ei tervettä yrityspohjaa, korjausvelkaa infrassa miljardeja jne. Tunnustakaa jo: emme ole mitenkään houkutteleva maana.
Joo se olisi hyvä homma.