Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi amk-opiskelijakortti, mihin lukuvuositarra laitetaan?

Vierailija
11.10.2013 |

Tämä on varmaankin vähän väärä foorumi kysymykselleni, mutten jaksa rekisteröityä tämän takia demin keskustelupalstalle :)

Aloitin opinnot yliopistossa ja sain vasta nyt opiskelijakortin. Hain tietenkin saman tien lukuvuositarran koululta. Näytin kortin ja henkkarit ja sain tarran itse liimattavaksi korttiin. Nyt kotona aloin miettiä, että mihin kohtaan tarra laitetaan?

Ennenvanhaan edellistä tutkintoa suorittaessani tarra laitettiin kortin etupuolelle, mutta nyt tässä uudessa kortissa etupuoli näyttää pankkikortilta ja kortin takana on kuva, nimi, oppilaitos, opiskelijanumero, syntymäaika ja 3 tyhjää ruutua. Laitetaanko tarra tuollaiseen ruutuun?

Koululta ei saa enää ketään kiinni ja olen huomenna lähdössä junalla reissuun -> kortin on oltava käyttökunnossa että saan alennuksen. Olisiko palstalla uusia amk- tai yo-opiskelijoita tai sellaisia, joiden lapsilla on moinen kortti. Apua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei siis amk-opiskelijakortti vaan se Frankin myöntämä kortti, joka on käsittääkseni sama yo- ja amk-opiskelijoille.  ap.

Vierailija
2/5 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sait sen tarran itse liimattavaksi? En usko. Nythän voisit liimata sen ihan mihin vaan ja kenen tahansa korttiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä mä itsekin ihmettelen että miksi ne antoi mulle vain sellaisen irrallisen pienen tarran käteen! Olin vähän hoo moilasena tyrkyttämässä korttia, mutta tarran antanut tyttö vastasi vain puhelimeen ja näytti siltä, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Mä sitten laitoin kortit ja tarran lompakkoon ja lähdin kotiin. Olin kyllä itsekin tollo kun en tajunnut tätä asiaa siellä.

Vierailija
4/5 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin neliöihin.

Vierailija
5/5 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Päädyin laittamaan tarran neliöön kortin taakse. Jos ei mennyt oikein niin maksan sitten huomenna normaalin hinnan ja käyn maanantaina selvittelemässä asiaa. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän