Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä jumppa-aikataulustani?

Vierailija
03.12.2013 |

MA: 1 tunti kahvakuulaharjoittelua, 1 tunti bodypumppia, 1 tunti muokkausta

TI: lepo

KE: 1 tunti bodypumppia

TO: 1 tunti kahvakuulaharjoittelua

PE: lepo

LA: lepo

SU: 1 tunti kahvakuulaharjoittelua

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellissimo!

Vierailija
2/10 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten liikut lepopäivinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et mahda olla ihan parhaimmillasi tuolla maanantain kolmannella tunnilla? tai sitten teet lihastyön niin vähäisin vastuksin, ettei se juuri rasita... Mutta muuten hyvä, maanantaille riittäisi yksikin harjoitus täysillä tehtyä. Ja varmaan aerobiset harjoitukset ovat sitten erikseen -- tai vähintään kavelet/hölkkäät/pyöräilet sinne jumppaan? Ainakin yksi tunnin mittainen aerobinen treeni tai pari puolituntista tekisi tuohon vielä terää.

T: pt

Vierailija
4/10 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, en tykkää kävelystä. Aerobista pitäisi lisätä kyllä. maanantain vedän kyllä ihan verenmaku suussa. olen 165cm, 57kg. Tavoite saada 5 kiloa pois.

Vierailija
5/10 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika Yksipuolista, teetkö mitään muuta noiden salijumppien lisäksi? Nelosen kanssa samaa mieltä, tunti voimaharjoittelua/päivä on sopiva, ja jos ei ole mitään fitness-kisa tavoitteita, kolme kertaa viikossa on sellaine ideaalimäärä, sitten muuta jumppaa parina päivänä. Pari lepopäivää ok. 

Vierailija
6/10 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti saat kiloja lisää, kun lihasmassa kasvaa. Jos nimenomaan haluat laihtua, lisää sitä aerobista.

Vierailija
7/10 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai on aika killeri, saa varmaan kropan tehokkaasti jumiin. Jos et pidä lenkkeilystä, niin zumba tai joku muu tanssillinen liikunta joka liikuttaa koko kehoa, olisi hyvä lisätä johonkin väliin tai jonkun tilalle. Uinti olisi myös sellainen.

Vierailija
8/10 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkoja yhdistelmätreenejä voi vetää, itsekin treenannut yhtenä päivänä 1h+2h vetoja. Jos olisin sinä, muokkaisin treeniohjelmassa lepopäivän yhdistelmää edeltävälle päivälle. Keskittyisin puhtaaseen lepoon ja kevyeen tankkaukseen, koska tuollainen harjoittelupäivä on erittäin kova jos sen haluaa vetää puhtaasti läpi. Itse olen yleensä ottanut yhdistelmäharjoittelupäivän ennen viikonloppua, alustettuna edellisellä lepopäivällä. Veren maku suussa vedettynä viimeiset toistot vielä menevät kun on tiennyt että kohta pääsee ulos pitämään hauskaa :)

-m28-

Vierailija
9/10 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kahvakuulatunnit on vaihtelevia ja monipuolisia, kolme kertaa viikossa tuntuu aika tylsältä vetää samaa hommaa. Mutta tietysti rajallisen ajan sitä sietää.

Vierailija
10/10 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi noin yksipuolista harjoitteua. Mun viikko on tälläinen:

Ma : Bodybalance + tunti juoksumatolla

Ti: Bodypump 

Ke: Tanssillinen tunti + Jooga

To: 1-2 tunnin lenkki

Pe:Bodybalance

La: Bodypump 

Su: Core + tunti juoksumatolla

Missä sun aerobinen liikunta ja kehonhuolto on ? En pidä varsinaisia lepopäiviä liikunnasta , mutta kerran kuussa mulla on yövuorovikko ja silloin en käy liikkumassa , eli mulla on 3 viikkoa vaihtelevaa liikuntaa, 1 viikko lepoa. Tuo viikko-ohjelma muokkautuu ihan mielialojen mukaan , mutta siitä pidän kiinni , että viikottain on 2 lihaskuntotuntia, 2 aerobista ja 3 kehonhuoltotuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi