Jos nyt joutuisit vaihtamaan etunimesi, mikä olisit?
Leikitään, että joutuisit vaihtamaan etunimesi. Ei nyt ajatella vaihtoon liittyviä ongelmia, kuten virastoihin ja kavereille ilmoittaminen, vaan pelkästään sitä, millaisen nimen itsellesi haluaisit. Olisiko se sinua jotenkin kuvaava, esim. luontonimi vai joku sinusta muuten kaunis nimi?
Itse olisin Hilla Tuuli Talvikki.
Minulla on nyt jo oikeasti erikoinen nimi, siksi noin suomalainen. :)
Kommentit (103)
Joku lyhyt nimi, koska koen, että sukunimeni on hieman hankala. Ehkä Julia tai Marie.
Eikös Heta ja Malviina tule myös Niskavuorelta?
Voisin olla Kaisa tai Laura
Minusta ihan kivoja tavallisia nimiä.
Olisin Aino, Heini tai Pinja. Ne sopii sukunimeen ja ovat tarpeeksi tavallisia. Lisäksi sopivat sisarusten nimiin, eivät nyt tietenkään kaikki rimmaa, mutta muuten aika tavallisia ja minulle sopivia. Mulle ei mikään kovin erikoinen nimi sopisi. Toinen nimi voisi olla Emilia, elina tai maaria.
Haluaisin olla Sylvia, mutta en ole yhtään Sylvian näköinen. Voisin olla myös Usva, sen näköinen olen mielestäni enemmän.
Katarina. Sukunimenkin tiedän, ja vielä joskus olen sen niminen.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:17"]
Voisin olla Kaisa tai Laura
Minusta ihan kivoja tavallisia nimiä.
[/quote]
Meinasin juuri kirjoittaa samat! Jostain syystä monet jotka muistaa mun nimen väärin, nimittää mua Kaisaksi. Oikea nimeni ei ole mitään sinne päinkään. Laura taas on mun mielestä vaan kertakaikkisen kaunis nimi, muttei ehkä kuitenkaan sopisi mulle niin hyvin.
Frida, Frida Kahlon mukaan
tai Kielo. Olen kielomainen, siro ja vaalea.
Tyttäreni on Laura. Toinen vaihtoehto oli Kaisa, jota nimeä lapsen isä ei hyväksynyt. :)
Pihla tai Kaisla haluaisin olla.
Mietin tätä asiaa viime jouluna mahataudin kourissa ja kuumehoureissa. Katsoin Niskavuori elokuvaa ja päätin, että joskus vielä vaihdan nimekseni Heta.
Saima, Hilja tai Helmi tai ehkä Elle.
Vanhat kauniit nimet sopisivat runolliseen haahuiluun.
Olisin Natalia tai Sophia. Tai Mikaela.